A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 16.12.2019 08:55
Кількість переглядів: 1102

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 9.12.2019 р. по 15.12.2019 р.,звітують такі відділи:

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 6
  • Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1
  • Надійшло запитів на отримання інформаці] згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 54
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 75
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 5
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 124
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взяли участь у позачерговому та черговому засіданні виконавчого комітету Мереф`янської міської ради
  • Проводяться роботи щодо доопрацювання номенклатури справ Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, відповідно експертним висновкам ЕПК відділу організації та координації архівної справи, обліку та довідкового апарату

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Опрацювання ресурсу портал Відкритих даних

Здійснено фоторепортажі під час 4-ох заходів

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади – 16 та в групі у соціальній мережі Facebook – 20

З них:написано публікацій спеціалістами відділу –10, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 6.

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 8 чол;

- знято з військового обліку  військовозобов’язаних – 3 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 19 чол;

- внесено зміни в облік первинних даних військовозобов’язаних – 1чол;

- з формовано особову справу призовника 2003 р.н. – 1 чол;

- з формовано особову справу призовника 2001 р.н. – 1 чол;

Відділ благоустрою

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ (близько 15 м.куб).

- Видалення сухостою, обрізка гілок ( Заборянка територія р. Мжа)

- Дроблення гілок на щепу по вулицям міста та біля баків (вул. Мічуріна, Заборянка, р. Мжа) ;

- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (ДНЗ №1, ЗОШ № 3,  ДНЗ №3, КЦ «Супутник», ЗОШ № 6, Утківська ЗОШ);

- Перевезення лавок для подальшої установки їх на майданчику по вул. Козацька;

- Завезення щебеню, піску для підсипки узбіччя та вирівнювання проїзної частини для подальшого облаштування твердого покриття по вул. Спортивна (шпалами);

- Облаштування твердого покриття по вул. Спортивна (укладка б/у з/б шпал);

- Перевезення шпал з вул. Холодногірської на вул. Спортивна;

- Розвезення оргтехніки по школам міста ;

- Обкопування саджанців тополь вздовж автошляху Харків-Симферопіль;

- Вивільнення та прибирання господарських приміщень по пров. Ветеринарному для подальшого облаштування офісних приміщень, виготовлення стелажів, покіс порості на подвір’ї, тощо;

- Розвезення вугілля для опалення комунальних закладів міста;

- Підготовчі роботи до Новорічних свят (підготовка декорацій та організаційні роботи);

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул.Культури, вул. 5 вересня, вул. Мірошніченко, пров. Шевченко, пров. Славянский, вул. Козацька, вул. Гастелло);

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

Відділу цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності

- робоча поїздка до УНВЦ «Охорона праці» з метою укладення договору на навчання;

- проведено спільну роботу з фахівцями 49 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Харківській області з метою обстеження пожежних гідрантів на території громади;

- взято участь у почерговому засіданні регіональної КТЕБ та НС;

- взято участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, де було представлено 5 проект-рішень;

- спільно з представниками Харківського РУ ГУ ДСНС України в Харківській області проведено перевірку закладів середньої освіти та дошкільної освіти;

- на базі Консультаційного пункту з питань цивільного захисту при Виконавчому комітеті проведено заняття на тему «Обережно: небезпечна піротехніка».

Відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2019 рік;

Підготовлені проекти рішення Виконавчого комітету про внесення змін до паспортів бюджетних програм.

Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва контроль використання коштів Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно - ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання наближених до сімейних, та осіб з їх числа по Мереф'янській об'єднаній територіальній громаді та контроль про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2019 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації контроль за реалізацією проектів, що фінансуються у 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, згідно з додатком

Підготовлено та надано до Міністерства розвитку громад та територій України інформація про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад;

Надано звіт до відділу фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 2 звіти до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Щоденно до УДКСУ у Харківському районі надається інформацію про показники, що характеризують процес затвердження місцевих бюджетів на 2020 рік та інформація щодо кількості прогнозів місцевих бюджетів на 2021-2022 роки, які схвалені місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних місцевих рад;

Підготовка додатків до Порядку організації зон паркування транспортних засобів на території Мереф’янської міської ради:

додаток 1 «Порядок проведення конкурсу з визначення операторів паркування на території Мереф’янської міської ради»;

додаток 2 «Критерії оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу з визначення операторів паркування на території Мереф’янської міської ради.»

Звіт про роботу комісії виконавчого комітету комісії з питань підприємництва та соціально – економічного розвитку

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 17;

Ведеться робота з базою платників земельного податку;

Підготовлено звіт про роботу комісії з питань визначення розміру збитків власнику землі (Мереф?янській міській раді) за 2019 рік  та план на 2020 рік;

Інспектором з праці 10.12.2019 р. проведено спільний захід «Працюємо без порушень» с залученням представників Харківської районної філії ХОЦЗ,  Держпраці у Харківській області, Державної податкової служби  у Харківській області . На заході було присутні 38  юридичних та фізичних осіб.

Проведено 3 семінари інспектором праці згідно постанови №823від 21.08.2019 року Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Надано дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території Мереф’ської міської ради – 1 шт.

Анульовано дозволів на розміщення зовнішньої реклами - 1 шт.

 Проведено засідання постійно діючої комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності – 1 засідання

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 27

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 5 адресами

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 19

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 35

Видання наказів – 3.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 30

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 26

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 33

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 3

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 14

Надано консультацій, осіб – 35

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 56

Оформлено карток реєстрації осіб, шт

Оформлено адресних карток, шт

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 8

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 4

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 5

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 12

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 6

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 3

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1

Направлено повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 11

Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 6

Надано консультацій – 11

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 15

Надано запитів з ЄДР– 0

Витяги ДЗК – 9.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 24.

Надано консультацій – 27.

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 24.

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги:

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 4;

- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 3.

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 2.

Видано інформації з РТГ м.Мерефа – 66.

Внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – .1

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради.

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа.

Триває підключення до КСЗІ та оформлення документації.

Спеціалісти відділу працюють над наповненням Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень