A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 28.12.2019 09:46
Кількість переглядів: 665

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 23.12.2019 р. по 28.12.2019 р.,звітують такі відділи:

                                                Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 4
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 54
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 61
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 4
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості –111
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф,янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні виконавчого комітету Мереф,янської міської ради
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяла участь у чергових зборах Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області
  • Начальник загального відділу взяла участь у черговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску №3 (5) інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- обробки питань від населення, які надійшли на сайт Мереф'янська громада;

- розробка дизайну новорічних листівок$
- корегування макету листівки для привітань колег з Новим роком;
- модерування Порталу відкритих даних;
- корегування публікації про Мереф'янську міську ОТГ для ділового інформаційного порталу ЛІГА.net;
- опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;
- підготовки відповіді та доопрацювання метеріалів для публікації у виданні "Державна символіка міст України".

Взято участь у засіданні робочої групи з розробки Комунікаційної стратегії на 2020-2023 рр.

Взято участь в опитуванні щодо задоволеності модераторів у використанні IT-платформи «Громадський проект».

Здійснено фоторепортажі під час 2-ох  заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –10; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 7.

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 6, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 4.

                                      Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 20
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції  – 12
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 20
  • Освоєння субвенцію з державного бюджету для придбання житла для функціювання ДБСТ – 1
  • Підготовлено рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 4
  • Надання (відмова) згоди на вчинення правочинну –2
  • Привітання дітей ПБП, дітей-сиріт та дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах на обліку Служби у справах дітей та сім’ї ВК ММР з Новорічними та Різдвяними святами. Надання новорічних подарунків (цукерок) – 84
  • Підготовка та здача річної звітності до Служби у справах дітей Харківської обласної державної адміністрації – 69

                           Соціально-економічного розвитку та бюджету

  1. Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;
  2. Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
  3. Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2019 рік;
  4. Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  5. Прийнято участь у засіданні Виконавчого комітету та сесії Мереф’янської міської ради;
  6. Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва контроль використання коштів Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно - ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання наближених до сімейних, та осіб з їх числа по Мереф'янській об'єднаній територіальній громаді та контроль про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2019 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;
  7. Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації контроль за реалізацією проектів, що фінансуються у 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, згідно з додатком
  8. Надано 2 звіти до відділу фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  9. Щоденно до УДКСУ у Харківському районі надається інформацію про показники, що характеризують процес затвердження місцевих бюджетів на 2020 рік та інформація щодо кількості прогнозів місцевих бюджетів на 2021-2022 роки, які схвалені місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних місцевих рад;
  10. Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;
  11. Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 10;
  12. Ведеться робота з базою платників земельного податку;
  13. Підготовлено договір про добровільне відшкодування збитків власнику землі;
  14. Прийнято ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування) – 15
  15. Підготовлено та направлено листа  до ДПС у Харківській області з інформацією по податку на нерухоме майно для здійснення нарахування по 8 платникам які ухиляються від оподаткування.
  16. Підготовлено договорів про надання в користування місць, що знаходяться в межах населених пунктів, для розташування спеціальних конструкцій – 1 шт.
  17. Підготовлено додаткову угоду на розірвання договору про надання в користування місць, що знаходяться в межах населених пунктів, для розташування спеціальних конструкцій – 1 шт.
  18. Надано приписів про звільнення місць, що зайняті без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування – 3 шт.
  19. Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;
  20. Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

 

             Відділу надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 13

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 13

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб – 3

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 20

Надано консультацій, осіб – 35

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт – 26

Оформлено карток реєстрації осіб, шт–15

Оформлено адресних карток, шт –8

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток, шт – 2

Надано статистичну інформацію, шт – 1

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 10

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з      реєстрації місця проживання/перебування фізичних – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження: хлопчики -5

дівчинки- 6

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт – 6

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу – 0

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт – 3

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу – 1 ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб  – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 14

Державна реєстрація юридичної особи – 4

Надано консультацій – 5

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 15

Надано запитів з ЄДР  – 2

Витяги ДЗК – 2

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 28

Надано консультацій – 18

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 20

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги  – 111

Вклеювання фотокартки до паспорта   

громадянина України по досягненню 

25 та 45 – річного віку  – 3

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю  – 7

Видано інформації з РТГ, шт – 99

Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг – 2

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Адміністратори ЦНАП проходять стажування в територіальному підрозділі ГУ ДМС України з навчання оформлення паспортних документів – 1

Надано інформаційні листи на запити щодо зареєстрованих осіб – 19

Внесення інформації до РТГ Мереф’янської міської ради

                      Відділ благоустрою                           

-

- Дроблення гілок на щепу (вул. Мічуріна) ;

-Прибирання сміття та по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ (близько 40 м.куб).

-Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ЗОШ № 3,  ДНЗ №3, КЦ «Супутник», ЗОШ № 6, ЗОШ №1, ДНЗ Утківка, ЗОШ Утківка, госп. приміщення міськ.ради,;

- Перевезення меблів, оргтехніки та інвентарю з приміщення Центру Зайнятості в приміщення ЦНАП;

- Перенесення та складування деревини (дрова) на котельній господарських приміщень;

- Виїзд та обстеження дефектів дитячого та спортивного майданчику на стадіоні Авангард, визначення кількості матеріалів для ремонту елементів;

- Укріплення узбіччя по вул. Спортивна;

- Облаштування водовідводу по вул. Соборна – копка траншеї, укладання труби;

- Утрамбовка асфальтного зрізу виброплитою по вул. Дніпровська (біля автобусної зупинки «Міська»);

- Заміна проводу СІП 2*16  на майдані Перемоги (100 м), заміна світильників на світлодіодні – 6 шт;

- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул. Сонячна, вул. Тополина, майдан Перемоги, Утківка);

-Ремонт внутрішніх точок розподілу електроживлення в приміщенні міськ.ради;

- Монтаж та підключення до мереж електроживлення новорічних декорацій;

- Виїзди на розгляд звернень громадян;

- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

     Відділ цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності

- проведено роботу із взяттям проб на проведення хімічного та бактеріологічного дослідження питної води з джерел децентралізованого водопостачання у кількості 60 штук;

- робоча поїздка до УНВЦ «Охорона праці» ;

- закупівля мегафонів-рупорів у кількості 30 штук для об’єктового оповіщення закладів освіти;

-на базі Консультаційного пункту з питань цивільного захисту при Виконавчому комітеті проведено заняття на тему «Дії у разі виникнення пожежі»;

- проведено позаплановий інструктаж на тему: Дії при пожежі, швидка евакуація людей і матеріальних цінностей.

                           Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 6

- знято з військового обліку – 2

- поставлено на тимчасовий  військовий облік  на час відпустки військовозобов’язаних – 2

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 23

-  оформлено особових справ юнаків 2003 року народження – 4

- переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 18

- внесено зміни до карток первинного обліку військовозобов’язаних - 11

- зведено статистичні дані, щодо кількості осіб, які перебувають на військовому обліку

 

    Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 5;
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 7;
  • Проводились роботи з підготовки планів роботи відділу на 2020 рік та звіту роботи відділу за 2019 рік;
  • Підготовлено інформацію щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими органами Мереф'янської міської ради за 2019 рік, згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» у сфері житлово-комунального господарства та комунального майна;
  • Проводились роботи щодо підготовки інформації про виконання Програми соціально-економічного розвитку за 2019 рік у сфері житлово-комунального господарства та комунального майна;
  • Проводились роботи по розробці Плану удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф'янській міській об’єднаній територіальній громаді;
  • Щоденно ведеться облік енергоресурсів;
  • Отримано ДОЗВІЛ Головного Управління Держпраці у Харківській області на експлуатацію систем газопостачання природним газом за адресою: м.Мерефа, вул.Культури, 2Б;
  • Проведено аварійні роботи по відновленню системи теплопостачання у ЗОШ №6;
  • Проведено роботи по встановленню лічильників системи водопостачання у ЗОШ №7 та ДНЗ №3;
  • Проводився контроль за виконанням робіт з реконструкції будівлі дитячого садка по вул. Леонівській 42 в м. Мерефа ;
  • Проводились роботи щодо прийняття у комунальну власність житлового будинку по вул. Козацькій, 67 (дитячий будинок сімейного типу);
  • Проводились роботи щодо усунення аварії на водогоні по вул.5 Вересня (р-н магазину АТБ);
  • Проводились організаційні роботи з реєстрації КП «Водоканал»;
  • Проводився контроль за виконанням робіт з поточного ремонту приміщень господарського подвір’я за адресою: вул. Ветеринарна, 2;
  • Начальник відділу приймав участь у нагородженні кращих працівників на звітних зборах ВКП «Служба замовника»;
  • Ведеться щоденний контроль за безперебійною роботою котелень на території Мереф’янської ОТГ.

                             Сектор державних закупівель

  • розроблено документацію та оголошено 2 тендерні закупівлі;
  • розглянуто тендерні пропозиції та визначено переможця по 1 тендерній закупівлі;
  • розроблено, узгоджено та опубліковано на сайті Прозоро 2 додаткові угоди згідно ст. 36 ЗУ «Пропублічні закупівлі»;
  • укладено 5 прямих договорів;
  • перевірено 22 договори.

                                   Відділ соціального захисту населення

Надано консультацій – 57

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів– 82

Видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП – 73

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут»,        КП «Коммуненерго» – 37

Запити в інші організації – 10

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами– 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини– 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям– 6

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 4

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей над якими встановлено опіку чи піклування – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 12

Прийнято пакетів документів для персоніфікованого обліку пільговиків, які мешкають на території Мереф’янської міської ОТГ – 36

Прийом документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» – 4

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 1

Прийом документів на призначення пільг– 7

Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб– 6

Складено актів обстеження матеріально-побутових умов – 6

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень