A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 20.01.2020 11:48
Кількість переглядів: 643

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 13.01.2020 р. по 17.01.2020 р.,звітують такі відділи:

 

 

                                                    Загальний відділ

  1. Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 11
  2. Прийнято інформаційних запити - 2
  3. Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 4
  4. Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 53
  5. Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 45
  6. Отримано телефонограм (факсограм) – 2
  7. Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 99
  8. Керуючий справами(секретар) виконкому та начальник відділу візяли участь у позачерговому засідання виконавчого комітету
  9. Оновлено інформацію, звітами проектів, на сайті Бюджета участі громади https://merefa.pb.org.ua/
  10. Оновлено інформацію у вкладці «Комунальні підприємства»
  11. Проводились роботи по експертним висновкам експертної комісії відділу організації та координації архівної справи, обліку та довідкового апарату Харківської обласної ради
  12. Вирішення організаційних питань з підготовки чергового засідання комісії з питань Бюджету участі
  13. Оприлюднено на сайті Мереф’янської міської ради проєкти рішень на чергове засідання виконавчого комітету на 11.02.2020 р.
  14. Проведено робочу нараду, з розроблення:
  • інформаційних буклетів про послуги, що надаються в громаді
  • інформаційних буклетів «Бюджет участі 2018-2019 роки»
  • інформаційних буклетів «Поліцейський громади»

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску «Річного звіту голови» інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- модерування Порталу відкритих даних;
- опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;

- опрацювання петицій на сайті Мереф’янської громади

Здійснено фоторепортажі під час 2-ох  заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –8; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 14, у соціальній мережі Інстаграм – 5 .

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 10

                                              Відділ надання адміністративних послуг   

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 23

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 9

Надано консультацій,  осіб – 12

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 9

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 23

Оформлено адресних карток, шт. – 1

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт. – 5  

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1  

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація        народження, шт. – 12

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 14

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 1

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС- 1

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи підприємця – 8

Державна реєстрація юридичної особи – 15

Надано консультацій – 26

Надано запитів з ЄДР – 6

Витяги ДЗК – 5

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 11

Надано інформації з Державного Реєстру Прав – 2

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги: (193) Вклеювання фотокартки до паспорта   громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 5  

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 5

Видано інформації з РТГ, шт. – 162

Видача дозвільних документів – 2

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 15

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 3

Надано інформаційні на запит Реєстру виборців – 1

Відповіді на запити нотаріусів, суддів – 10

Підготовлена відповідь на лист Центру зайнятості – 1

Підготовлено проєкт Угоди з ВКП «Служба замовника» - 1

Підготовлено проєкт Угоди з Центром Зайнятості у звязку із коригуванням переліку послуг та графіку роботи в приміщенні ЦНАП – 1

Видано результатів адміністративних справ – 17

 

                                                   Відділ благоустрою

 

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на майданчик тимчасового зберігання ТПВ (близько 25 м.куб). Вивезення шлаку для укріплення дороги на майданчику тимчасового зберігання ТПВ.

- Дроблення гілок на щепу (вул. Лесі Українки, Гастелло, Дніпровська, на території р. Мжа з боку Заборянки) ;

- Обрізка гілок та видалення сухостою по вул. Кримська;

- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ДНЗ №4, Утківський ДНЗ, ЗОШ № 6, ЗОШ №1, господарські приміщення міськради,;

- Облаштування (закінчення) дорожнього покриття по вул. Квітуча (укладка б/в з/б шпал, укріплення узбіччя щебенем);

- Підготовка території під укладку шпал по вул. Коцюбинського в с. Кринички: вирівнювання проїзної частини, планування території;

- Облаштування твердим покриттям вул. Коцюбинського в с. Кринички (укладка б/в з/б шпал);

- Перевезення інвентарю і декорацій з БК «Овочівник» для проведення заходів до Водохреща;

- Перевезення деревини (доска, брус) на господарські приміщення міськради ;

- Перевезення деревини (доски, колоди) в с. Озеряна;

- Перевезення контейнерів для збору ТПВ;

- Копка канави на господарчому дворі міськради;

- Підготовчі роботи до проведення заходів до Водохреща (прибирання території на березі р. Мжа, заготівля лапнику, дров для вогнища, виготовлення арки та хреста для купелі; підвезення декорацій та інвентарю і пр..)

- Натягування СІП зовнішнього освітлення по вул. Дніпровська (50 м), установка світлодіодних світильників– 7 шт;

- Демонтаж підставних по вул. Дніпровській;

- Установка світильників на подвір’ї  жилмасиву по вул. Чумацька (1шт), пров. Прусянському(1шт), пров. Чумацькому (7 шт), вул. Горького;

-  Встановлення внутрішніх точок розподілу електроживлення (розеток) в ЗОШ № 1; 

- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (пров. Мічуріна, пров. Таранівський, вул. Квітуча, вул. Будівельників, вул. Залізнична, вул. Дніпровська (ліхтарі на містку біля ЦРЛ), вул. Весела, вул. 5 вересня, вул. Мічуріна, пров. Горького, пров. Котляревського, ремонт фонарки (обірваного проводу) в с. Нижня Озеряни);

- Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради.

                                                   Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 8 чол;

- знято з військового облік у військовозобов’язаних – 2 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 24 чол;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2 чол.

- поставлено на тимчасовий військовий облік  військовозобов’язаних які прибули в відпустку – 2 чол;

- знято з тимчасового військового обліку  військовозобов’язаних які убули з відпустки – 2чол;

                                                Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 15
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 9
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 27
  • Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзди за 8 адресами
  • Підготовка проектів рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 2
  • Влаштування дітей ПБП до ДБСТ – 2 дитини
  • Влаштування дітей-сиріт та дітей ПБП до профільних санаторіїв м. Харкова – 3 дитини
  • Підготовка звітності по програмі соціально-економічного розвитку Меряф’янської міської ОТГ
  • Затвердження плану по роботі комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради на 2020 рік
  • Розробка плану по роботі Служби у справах дітей та сім’ї Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради на 2020 рік
  • Взято участь у засіданні комісії з питань захисту прав дітей при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради.

                      Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Подано проєктну заявку «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)» на конкурс малих грантів для випускниць 15-ої Академії Жіночого Лідерства в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)».
2. Підготовлено листи запрошення на відкриття Центру розвитку бізнесу «Цербер» на території Мереф'янської міської ОТГ для Голови Харківської обласної державної адміністрації Кучера О.В. та Голови Харківської обласної ради Чернова С.І.
3. Подано резюме та мотиваційний лист для конкурсного відбору на участь в Академії гендерно-орієнтованого управління громадами, яка проводиться Національним Демократичним Інститутом Міжнародних Відносин (НДІ) та БЮРО гендерних стратегій і бюджетування в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE).
4. Взято участь у робочій зустрічі з консультантом Програми ДОБРЕ з питань внутрішнього контролю.
5. Пройдено опитування від Аспен Спільноти щодо кандидатів до Програмного Комітету.
6. Супровід поєкту «Зміцнення матеріально-технічної бази відділу благоустрою через закупівлю спецтехніки та обладнання для ремонту та будівництва доріг» в рамках Програми DOBRE.
7. Надано відповідь на Лист Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації щодо стану реалізації програм та проектів (мікропроектів, субпроектів) технічної допомоги, які фінансуються за ресурсної підтримки міжнародних організацій, іноземних урядів та агентств з розвитку.
8. Супровід проведення третього набору до складу Молодіжної ради Мереф'янської громади.
9. Вирішення організаційних питань щодо залучення місцевих підприємців до участі у офіційному відкритті проекту «Центр розвитку бізнесу "Цербер" на території Мереф'янської громади».
10. Подано проєктну заявку «Проведення Школи депутатства для молодих жінок Мереф’янської громади» на конкурс малих грантів для випускниць 15-ої Академій Жіночого Лідерства в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)».
11. Подано проєктну заявку «Проведення фестивалю неординарних видів спорту «Motion Fest» на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади» в рамках конкурсної програми «Інноваційний культурний продукт» Українського культурного фонду.
12. Подано заявку до участі у проєкті «Прокачай молодіжний центр», який реалізується у співпраці Програми DOBRE та громадської організації «Молодіжна Платформа».
13. Взято участь у робочій зустрічі щодо написання проєкту Комунікаційної стратегії Мереф'янської міської ради та її Виконавчого комітету.
14. Взято участь у робочій зустрічі стосовно проведення другого етапу проєкту «Уроки з мером» у громаді.
15. Вирішення організаційних питань стосовно розробки та друку інформаційного буклету для Молодіжної ради Мереф'янської громади в рамках програми DOBRE.
16. Супровід проєкту з залучення кредитування по програмі НЕФКО для заходів з енергоефективності в будівлях КЗДО «Мереф'янський ясла-садок №7» та КЗ «Мереф'янська ЗОШ І-ІІІ ст №3».
17. Супровід проєкту «Виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енергоефективності будівлі КЗ «Мереф'янський ліцей ім. Мірошниченка» в рамка програми «U-LEAD з Європою».
18. Супровід проєкту «Розробка енергоаудитів у комунальних будівлях КЗ «Мереф’янський ліцей №1 ім. І.Я. Перемота» та КЗ «Мереф'янський міський будинок культури» в рамках впровадження Асоціацією "Енергоефективні міста України" грантового сегмента «Розумний енергоменеджмент в ОТГ» Програми «U-LEAD з Європою».
19. Підготовлено та надіслано відповіді до паливно-енергетичного комплексу ХОДА щодо проєктів з відновлювальних джерел енергії.

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень