Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 20.01.2020 р. по26.01.2020р.,звітують такі відділи:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 14
Прийнято інформаційних запити - 1
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 73
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 67
Отримано телефонограм (факсограм) – 3
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету взяли участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Оприлюднення паспортів Бюджетних програм на сайті міської ради
Було підготовлено матеріали для засідання комісії з питань Бюджету участі.
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску «Річного звіту голови» інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- модерування Порталу відкритих даних;
- опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;
- опрацювання петицій на сайті Мереф’янської громади
Здійснено фоторепортажі під час 3-ох заходів.
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –9; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 9, у соціальній мережі Інстаграм – 5 .
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 5
Служби у справах дітей та сім’ї
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 21
Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 31
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 90
Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 5 адресами
Здійснено відвідування родини кандидата в патронатні вихователі – 1
Підготовка проектів рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 2
Спільно із представниками Харківського ВП проведено лекції в освітніх закладах Мереф’янської міської ОТГ щодо профілактики та недопущення вчинення неповнолітніми злочинів та правопорушень – 2
Підготовка звітності по програмі соціального захисту населення Меряф’янської міської ОТГ
Заходами Служби у справах дітей та сім’ї спільно із представниками Харківського ВП дитину повернуто до навчального закладу – 1
Відділ надання адміністративних послуг
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Зареєстровано місце проживання, осіб – 27
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 12
Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб. – 0
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 0
Надано консультацій, осіб – 25
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 12
Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 12
Оформлено адресних карток, шт – 12
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 5
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1
Державна реєстрація актів цивільного стану
Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 11
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 9
Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 1
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт.– 0
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1
Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 6
Державна реєстрація юридичної особи – 1
Надано консультацій – 14
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 0
Надано запитів з ЄДР – 0
Витяги ДЗК – 10
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 8
Внесення змін до Державного Реєстру Прав – 1
Направлено матеріалів до архіву ХРДА
Адміністратори ЦНАП
Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги: 172
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 4
Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 3
Видано інформації з РТГ, шт. – 110
Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг.
Видача дозвільних документів – 1
Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 45
Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 9
Державна реєстрація громадського обєднання.
Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.
Внесення інформації до РТГ Мереф’янської міської ради.
Відповіді на запити нотаріусів, суддів. – 15
Видано результатів адміністративних справ – 10
Здійснюється підготовка попереднього запису на сайті ЦНАП для оформлення та видачу паспортних документів
Підготовлено Звіт роботи відділу надання адміністративних послуг за 2019 рік
Підготовлено План роботи відділу надання адміністративних послуг на 2020 рік
Відділ військового обліку
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 9 чол;
- знято з військового облік у військовозобов’язаних – 1 чол;
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 18 чол;
- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 4 чол.
- поставлено на тимчасовий військовий облік військовозобов’язаних які прибули в відпустку – 1 чол;
- знято з тимчасового військового обліку військовозобов’язаних які убули з відпустки – 1 чол;
- поставлено на військовий облік в Харківському ОРВК спеціальний вантажний автомобіль МАЗ- 650126.
Відділ благоустрою
- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на майданчик тимчасового зберігання ТПВ (близько 10 м.куб).
- Дроблення гілок на щепу (вул. Лесі Українки, Дніпровська).
- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ДНЗ №4, , ЗОШ № 6, ЗОШ №1, ДНЗ № 3.
- Роботи з облаштування водовідвідного колодязя на господарчому подвір’ї міської ради.
- Підготовчі роботи до проведення заходів до дня Соборності.
- Облаштування твердим покриттям вул. Коцюбинського в с. Кринички (укладка б/в з/б шпал).
- Демонтаж та перевезення міської ялинки та новорічних декорацій в МБК «Овочівник» та на господарські приміщення міськради.
- Натягування СІП зовнішнього освітлення по вул. Оболонська (100 м), установка світильника.
- вул. Юрченка Олександра - встановлення світильника.
- Встановлення та заміна внутрішніх точок розподілу електроживлення (розеток та вимикачів) в приміщенні ЗОШ № 1.
- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул. Квітуча, вул. 5 вересня, вул. Коцюбинського, вул. Набережна, вул. Дніпровська, вул. Ціалковського, вул Солдатенка, вул. Шовководів,); профілактика – вул. Соборна, Мірошниченка, Незалежності.
Виїзди на розгляд звернень громадян.
Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради.