A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 03.02.2020 11:11
Кількість переглядів: 489

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 27.01.2020 р. по 31.01.2020 р.,звітують такі відділи:

 

                                                     Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 15

Прийнято інформаційних запити - 2

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 61

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 67

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117

Керуючий справами (секретар) виконкому взяла участь у позачерговому засідання виконавчого комітету

Керуючий справами (секретар) виконкому взяла участь навчальному он-лайн курсі на тему «Інституційний розвиток місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади»

Начальником загального відділу:

Підготовлено та проведено чергове засідання комісії з питань Бюджету участі

Оприлюднено на офіційному сайт прийняті рішення виконавчого комітету

Оприлюднено проєкти рішень чергового засідання сесії

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску «Річного звіту голови» інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- модерування Порталу відкритих даних;
- опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;

- опрацювання петицій на сайті Мереф’янської громади

Здійснено фоторепортажі під час 2-ох  заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –14; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 12, у соціальній мережі Інстаграм – 3 .

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 10.

                                                  Служба у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 22

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції  - 33

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції  - 30

Здійснено комісійних виїздів – 1виїзд за 5 адресами

Видання наказів – 5

Підготовка проектів рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 1

Спільно із фахівцями ГУ ДСНС України у Харківській області та представником КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» проведено захід «Попередження пожеж у побуті», серед сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та кризових сімей, що мешкають на території Мереф’янської містької ОТГ – 5 сімей

Підготовка висновків про стан утримання, навчання та виховання дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування – 64

 

                      Відділ цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності

- розроблення документів місцевих спеціалізованих служб цивільного захисту;

- розроблення Плану основних заходів цивільного захисту Мереф’янської міської ОТГ на 2020 рік;

- участь у позачерговому засіданні регіональної комісії з питань КТЕБ та НС;

- участь у заході організації ветеранів «Час запитань та відповідей»

 

                                                 Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних  – 3 чол;

- знято з військового облік у військовозобов’язаних – 1 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 13 чол;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2 чол.

- оформлено особових справ юнаків 2002 та 2003 років народження – 4

- поставлено на військовий облік в Харківському ОРВК спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими можливостями («інватаксі»)

- участь у районній нараді ХРДА щодо проведення призову «Весна-2020».

 

                                                   Відділ благоустрою

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на майданчик тимчасового зберігання ТПВ (близько 35 м.куб).

- Дроблення гілок на щепу (вул.Озерянська, вул. Сумська, вул. Кримська, вул. Лесі Українки, вул. Фрунзе, вул. Залізнична, вул. Конституції, вул. 8 березня, вул. Квітуча, вул. Ватутіна, вул. Павла Шейка, вул. Заборянська, вул. Київська, вул. Новопроїжджа, вул. Леонівська, вул. Привокзальна) ;

- Планування (розрівнювання) ґрунту на в’їзді в місто в місцях висаджених тополь;

- Кронування дерев та видалення сухостою – вул. Кримська, вул. Ватутіна;

-Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ДНЗ №4, , ЗОШ № 6, ЗОШ №1, ДНЗ № 3;

- Облаштування твердим покриттям вул. Коцюбинського в с. Кринички (укладка б/в з/б шпал);

- Прибирання та вивезення нанесеного ґрунту вздовж узбіччя по вул. Дніпровській (біля КЗ «Мереф’янський медичний ліцей»);

- Перевезення меблів в будинок сімейного типу по вул. Козацькій;

- Перевезення декорацій з к/ц Супутник в МБК «Овочівник»;

- Перевезення розбитих плит з контейнерного майданчику по вул. Павла Шейки та Жуковського на господарське подвір’я міськради;

- Обстеження стану доріг громади для подальшого визначення ремонтних робіт асфальтного покриття;

- Натягування СІП зовнішнього освітлення по пров. Коцюбинського (600 м), встановлення 6 світильників на 36 Вт; 

- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул. Кобзаря, 1 в-д Київський, вул. Холодногірська, вул. Конституції, вул. Бджілостанція, вул. Терентьєва, 1 в-д Овчаренка Дмитра, пров. Таранівський, вул. Українська, вул. Ломоносова, вул. Лугова, вул. Слав’янська, вул. Заводська, пров. Склодувів, вул. Меліоративна);

- вул. Котляревського в с. Кринички – заміна фотоелементу;

- пров. Нєкрасова – усунення короткого замикання;

- ремонт та підключення вентилятора в котельній к/ц «Супутник»;

- вул. Залізнична – ремонт проводів та підключення після обриву мереж зовнішнього освітлення;

-  об’їзд та перевірка всіх ТП, включення автоматичних вимикачів, які вимкнулись внаслідок негоди;

- виготовлення стелажів для приміщень міськради (зварювальні роботи);

- виїзди на розгляд звернень громадян;

- прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

                                                 Відділ надання соціальних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 33

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 16

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 12

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 1

Надано консультацій,  осіб – 14

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 16

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 30

Оформлено адресних карток, шт. – 50

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 5

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1

Направлено звіт до військомату – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 4

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 11

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 2

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 1

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1 Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу  -1військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 11

Державна реєстрація юридичної особи – 4

Надано консультацій – 12

Витяги ДЗК – 3

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 9

Внесення змін до Державного Реєстру Прав – 3

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги (201):

Вклеювання фотокартки до паспорта    громадянина України по досягненню  

25 та 45 – річного віку – 5

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин,капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 12

 Видано інформації з РТГ, шт. – 115

Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг. – 2

Видача дозвільних документів – 1

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 45

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 21

Відповіді на запити нотаріусів, суддів. – 40

Видано результатів адміністративних справ – 5

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Супровід проєкту «Побудова скверу «Козацький» по вул. Козацькій у м.Мерефа» в рамках Програми DOBRE.
2. Вирішення організаційних питань щодо участі спеціалістів виконавчого комітету Мереф'янської міської ради у тренінгу «Управління активами в ОТГ», в рамках Програми DOBRE.
3. Підготовлено 38 проєктних ідей для розробки Плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Стратегії розвитку Харківської області на період 2021-2027 років.
4. Вивчення процедури надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.
5. Підготовлено історію успіху реалізованого проєкту «Покращення роботи місцевого самоврядування через створення сучасних умов роботи вищого представницького органу ОТГ – Ради громади із забезпеченням широкого залучення громадськості», в рамках Програми DOBRE.
6. Підготовлено історію успіху «Створення інформаційно-консультаційного центру з надання послуг у сфері оподаткування та права в Мереф’янській ОТГ», в рамках Ініціативи Європейського Союзу «Мери за економічне зростання».
7. Підготовка проєктних ідей для участі у обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».
8. Подано на участь у конкурсі Українського фонду соціальних інвестицій Робочий проєкт нового будівництва амбулаторії первинної медичної допомоги на одного лікаря з квартирою в м. Мерефа Харківської області.
9. Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф'янської міської ради.
10. Підготовлено лист на Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації щодо наміру брати участь у заходах, що можуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.
11. Взято участь у скайп-співбесіді в рамках програми «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді».
12. Взято участь у робочому візиті до Малоданилівської громади щодо передачі досвіду діяльності Молодіжної ради Мереф'янської громади.
13. Вирішення організаційних питань щодо співпраці студентів Української Академії Лідерства із лідерами учнівського самоврядування Мереф'янської громади.
14. Вирішення організаційних питань щодо проведення наступного етапу проекту «Уроки з мером» у Мереф'янській громаді.
15. Вирішення організаційних питань щодо участі команди від Мереф'янської громади у заході "ІІІ щорічна конференція проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні»".
16. Написано щорічний звіт згідно впровадження Комплексної програми розвитку молодіжної політики у Мереф'янській міській об'єднаній територіальній громаді на 2019 рік.
17. Супровід заповнення конкурсної заявки команди КЗ "Мереф'янська ЗОШ І-ІІІ ст.№3" у проекті "Zero Waste School" в рамках благодійного фонду Klitschko Foundation.
18. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу "Цербер" у Мереф'янській громаді.
19. Супровід чергового засідання Молодіжної ради Мереф'янської громади.
20. Вирішення організаційних питань та проведення зустрічі з представниками УкрНДІЛГА, щодо співпраці та супроводу проекту з висаджування енергетичних порід дерев на території Мереф'янської ОТГ.
21. Супровід енергоаудитора на об'єкти для здійснення тепловізійної зйомки будівель КЗ «Мереф'янський ліцей №1 ім. І.Я.Перемота» та КЗ «Мереф'янський міський будинок культури».
22. Взято участь у навчальному семінарі «Реалізація проєктів з енергозбереження на енергоефективної модернізації приміщень комунальної форми власності», що проводила Асоціація органів місцевого самоврядування в Харківській області.
23. Надано відповідь на лист до Палевно-енергетичного комплексу ХОДА.
24. Вирішення організаційних питань щодо підписання договору з УкрНДІЛГА на вивчення ґрунтів на земельних ділянках, які планується засаджувати енергетичними породами дерев.
25. НЕФКО – залучення кредитних коштів на заходи з комплексної термодернізації.

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень