Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 10.02.2020 11:44
Кількість переглядів: 733

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 03.02.2020 р. по 07.02.2020 р.,звітують такі відділи:

                                                          Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 18
  • Прийнято інформаційних запити - 1
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 6
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 78
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 68
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 3
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 138
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету взяла участь в он-лайн семінарі за темою: «Законодавче регулювання питань формування організаційної структури та штатного розпису органу місцевого самоврядування»
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету та начальник загального відділу взяли участь у робочій нараді з експертом Чугуївської правозахисної групи
  • Начальником відділу було підготовлено один проєкт рішення на чергове засідання виконавчого комітету
  • Начальник відділу взяла участь у третій щорічній конференції у рамках проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми DOBRE в ОТГ Харківської області, де виступила в панельній дискусії «Впровадження інструментів демократії в громадах-партнерах програми DOBRE в ОТГ Харківської області» - розповівши про досвід реалізації проєктів-переможців конкурсу громадських проектів.
  • Розроблення поліграфічної продукції
  • Модерування Порталу відкритих даних;
  • Опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;
  • Опрацювання петицій на сайті Мереф’янської громади

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску «Річного звіту голови» інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

- макетування чергового номеру інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»
-здійснено фоторепортажі під час 3-ох  заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –13; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 12, у соціальній мережі Інстаграм – 3 .

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 8.

                                                   Служба у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 16
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 27
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 28
  • Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзди за 7 адресами
  • Видання наказів – 5
  • Підготовка проектів рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 2  
  • Підготовка проектів рішень на сесію Мереф’янської міської ради – 1
  • Спільно із фахівцями ГУ ДСНС України у Харківській області та представником КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» проведено захід «Попередження пожеж у побуті», серед сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та кризових сімей, що мешкають на території Мереф’янської містької ОТГ – 6
  • Взято участь у засіданні комісії з питань захисту прав дітей при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради – розглянуто 6 питань
  • Спільно із представниками Харківського ВП проведено лекції в освітньому закладі Мереф’янської міської ОТГ на тему: «Права та обов’язки дітей».

                                                 Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних  – 6 чол;

- знято з військового обліку військовозобов’язаних – 4 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 18 чол;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 1 чол.

- оформлено особових справ юнаків   2003 років народження – 1

- оповіщено допризовників про виклик до Харківського ОРВК на прописку до призовної дільниці – 19 чол.

                                                  Відділ благоустрою

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків.

- Дроблення гілок на щепу (вул. Лесі Українки, вул. Козацька, вул. Шевченко, вул. Харківська, вул. Заборянська, Селекційне, вул. Прусянська, вул. Дніпровська, вул. 1 Травня, вул. Кримська) ;

- Кронування дерев та видалення сухостою – вул. Кримська;

- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ДНЗ №4, ЗОШ № 6, ЗОШ №1, ДНЗ № 3, господарський двір міськради, Утківська ЗОШ;

- Підсипка проїзної частини вулиць громади: вул. Лесі Українки, вул. Леонівська, вул. Конституції, вул. Незалежності, вул. Соборна, пров. Яковлівський, вул. Свяченівська, вул. Павла Шейки, вул. Кримська, вул. Безіменна, вул. 1 Травня;

- Прибирання та вивезення нанесеного ґрунту вздовж узбіччя по вул. Дніпровській (біля КЗ «Мереф’янський медичний ліцей»), вивезення на вул. Новопроїжджа для вирівнювання узбіччя та на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;

- Обстеження стану доріг громади для подальшого визначення обсягу ремонтних робіт асфальтного покриття та подальшого складання дефектних актів;

- Підсипка ям щебенем по вулицям Луначарського, вул. Новопроїжджа, Безіменна (від вул. Озерянська до вул. Квітуча)

- Облаштування зовнішнього освітлення по вул. Південна – натягування СІП 500 м та встановлення нових світильників 6 шт;

- Натягування СІП зовнішнього освітлення по пров. Свяченівському (100 м), встановлення 1 світильника;

- Натягування СІП зовнішнього освітлення по вул. Київська (50 м), встановлення 1 діодного світильника;

- Встановлення нових світильників по вул. Козацька-1шт. та в с. Утківка-1шт, вул. Жуковського – 1 шт., вул. Котляревського – 1 шт.;

- Перевірка та обстеження освітлення ДНЗ № 3 в приміщенні котельні;

- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул.Заборянська, пров. Заборянський, вул. Дніпровська, пров. Леонівський, вул. Соборна, вул. Київська, вул. Залізнична, вул. Яковлівська, вул. Лесі Українки, вул. Свяченівська, вул. Харківська, парк Шевченка, вул. Тимирязєва (с. Утківка);

- Перепрограмування таймерів на включення зовнішнього освітлення в ранковий час на 4.30 по вул. Московська, вул. Холодногірська вул. Кримська та с. Утківка;

- Ремонт електроплити в столовій ЗОШ №3;

- Виготовлення стелажів для приміщень міськради (зварювальні роботи);

- Виїзди на розгляд звернень громадян;

- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

                                                 Соціальний захист населення

Надано консультацій – 55

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 73

Прийнято заяв для монетизації пільг на ЖКП – 7

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут»,  КП «Коммуненерго» - 15

Запити в інші організації – 14

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 11

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 48

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 22

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

Прийнято документів для призначення допомоги на поховання – 1  

Прийнято пакетів документів для призначення щомісячної грошової допомоги на догляд особі,

яка проживає разом із інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 3

Прийнято пакетів документів для компенсації послуги «Муніципальна няня» - 1  

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей над якими встановлено опіку чи піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 6

Прийнято пакетів документів для призначення субсидії на

придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 7

Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 356

Видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП – 28

Прийом документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 3

Прийом документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» - 1

Прийом документів на призначення пільг – 5

Спеціаліст відділу взяла участь у нараді з актуальних питань соціального захисту населення в ОТГ, яка відбулась 5 лютого 2020 року у Департаменті соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації

Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб – 6

Здійснено виїздів для з’ясування факту скоєння насильства в сім’ї – 5

Підготовлено проектів рішень – 1  

Проведено комісію з соціального захисту населення та надання матеріальної допомоги при Виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради та розглянуто заяв – 22

Начальник відділу взяла участь у засіданні 3х комісій при Виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 4

 

                                      Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 29

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 11

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 2

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 1

Надано консультацій,  осіб – 25

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 11

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 2

Оформлено адресних карток, шт

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт. – 6

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт

Направлено звіт до військомату

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація        народження, шт. – 9

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 9

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 1

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС- 1

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян - 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської - 1 міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 15

Державна реєстрація юридичної особи – 3

Надано консультацій – 12

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 13

Витяги ДЗК – 9

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 13

Внесення змін до Державного Реєстру Прав – 3

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги (242):

Вклеювання фотокартки до паспорта  громадянина України по досягненню  

25 та 45 – річного віку – 6

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 7

Видано інформації з РТГ, шт. – 152

Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг. – 3

Видача дозвільних документів – 1

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 43

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 15

Державна реєстрація громадського обєднання.

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Внесення інформації до РТГ Мереф’янської міської ради.

Відповіді на запити нотаріусів, суддів – 18

Видано результатів адміністративних справ – 23

Здійснюється підготовка попереднього запису на сайті ЦНАП для подачі документів

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Супровід проєкту «Побудова скверу «Козацький» по вул. Козацькій у м.Мерефа», в рамках Програми DOBRE.
2. Надано відповідь на лист управління соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації щодо наміру брати участь у заходах, що можуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.
3. Вивчення процедури надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України.
4. Подано заявку для участі у конкурсі міні-проєктів, який проходить в рамках проєкту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді».
5. Взято участь у трьох засіданнях постійних депутатських комісій Мереф’янської міської ради.
6. Підготовлено проект рішення на чергове засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради.
7. Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф’янської міської ради.
8. Підготовка проєктних ідей для участі у обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».
9. Розробка Плану удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, в рамках Програми DOBRE.
10. Підготовлено відповідь на Асоціацію органів місцевого самоврядування Харківської області щодо участі Мереф'янської міської об’єднаної територіальної громади в грантових програмах та конкурсах у період 3 01.01.2020 року по 31.01.2020 року.
11. Взято участь у III підсумковій конференції проекту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Харківській області.
12. Підготовлено відповідь на Департамент економіки і міжнародних відносин ХОДА щодо інвестиційних проектів на території Мереф'янської міської об’єднаної територіальної громади.
13. Вивчення нормативної бази обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».
14. НЕФКО - залучення кредитних коштів на комплексну термомодернізацію будівель соціальної сфери.
15. Співпраця з УкрНДІЛГА щодо проведення лабораторних досліджень ґрунтів для подальшого висадження енергетичних порід дерев.
16. Вирішення організаційних питань щодо проведення семінару за участі тендерного комітету та підприємців Мереф’янської громади щодо нового законодавства в сфері закупівлі.
17. Надіслано листи до паливно-енергетичного комплексу ХОДА та до Мереф'янського відділення АТ Харківгаз.
18. Вирішення організаційних питань щодо участі у програмі «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді».
19. Вирішення організаційних питань щодо проведення наступного етапу проекту «Уроки з мером» у Мереф'янській громаді.
20. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу "Цербер" у Мереф'янській громаді.
21. Оприлюднено Щорічний звіт відділу Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради.

Фото без опису

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень