Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 10.02.2020 р. по 14.02.2020 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 8
- Прийнято інформаційних запити - 1
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 59
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 67
- Отримано телефонограм (факсограм) – 5
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 131
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та у позачерговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради
- Було оновлено інформацію у вкладці комунальних підприємств
- Проводились роботи, по внесенню змін до номенклатури справ Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
- Розроблення поліграфічної продукції
- Модерування Порталу відкритих даних;
- Опрацювання проєкту Комунікаційної стратегії;
- Опрацювання петицій на сайті Мереф’янської громади
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- макетування спецвипуску «Річного звіту голови» інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- макетування чергового номеру інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»
- здійснено фоторепортажі під час 6-ох заходів.
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –17; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook – 16, у соціальній мережі Інстаграм – 1 .
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 6, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 11.
Служба у справах дітей та сім’ї
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 25
- Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції - 31
- Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 26
- Здійснено комісійних виїздів – 4 виїзди за 9 адресами
- Видання наказів – 4
- Підготовка та підписання угоди про надання послуги з патронату над дитиною
- Сприяння у поверненні дитини до родини
- Відповідно до графіку проведення профілактичних рейдів по запобіганню бездоглядності, безпритульності, злочинності серед дітей, представником Служби у справах дітей та сім’ї спільно із поліцейським офіцером громади та фахівцем із соціальної роботи було проведено профілактичний рейд на території Мереф’янської міської ОТГ
- Взято участь у постійних депутатських комісіях
- Надання допомоги матері – виховательці ДБСТ у вирішенні питання щодо реєстрації дітей
- Внесення відомостей до ЄІАС «Діти»
Відділ військового обліку
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 7 чол;
- знято з військового обліку військовозобов’язаних – 3 чол;
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 17 чол;
- оповіщено призовників 2000 року народження про виклик до Харківського ОРВК на медичну комісію – 32 чол.;
- оповіщено резервістів про направлення до Харківського ОРВК на навчальні збори – 7 чол.;
- оповіщено допризовників про виклик до Харківського ОРВК на приписку до призовної дільниці – 29 чол.
Відділ благоустрою
-
- Дроблення гілок на щепу (вул. Лесі Українки, вул. Степова, вул. Кримська);
- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків.
- Видалення аварійних дерев, обрізка гілок – вул. Лесі Українки, вул. 1 Травня, вул. Герцена, вул. Горького;
- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа), - ДНЗ №1, ДНЗ №4, ЗОШ № 6, ЗОШ №1(розпилювання дров), ДНЗ №3, господарський двір міськради, Утківський ДНЗ;
- Підсипка проїзної частини вулиць громади: вул. Лесі Українки, вул. Савченка, вул. Леонівська, вул. Конституції, вул. Незалежності, вул. Соборна, пров. Яковлівський, вул. Свяченівська, вул. Павла Шейки, вул. Кримська, вул. 1 Травня;
- Прочищення водовідвідних канав та зливових решіток в центральній частині міста та на пров. Лікарському;
- Обстеження стану доріг громади для подальшого визначення обсягу ремонтних робіт асфальтного покриття, та подальшого складання дефектних актів; визначення потреби та замовлення дорожніх знаків;
- Обстеження та усунення короткого замикання на мережах зовнішнього освітлення на вул. 8 березня, пров. Утківський; вул. Котляревського в с. Кринички;
- Усунення несправностей зовнішнього освітлення по вул. Ломоносова;
- Перевірка та обстеження освітлення в КЗ «Мереф’янський медичний ліцей»;
- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул.Славянская, вул. Щаслива, вул. Постишева; вул. Мереф’янська в с. Нижня Озеряна; вул. Тиха в с. Утківка);
- Обстеження мереж та ревізія вимикачів та електрообладнання на вул. Гастелло;
- Усунення несправностей внутрішньої проводки та точок розподілу електроживлення в приміщенні міськради;
- Виготовлення стелажів для приміщень міськради (зварювальні роботи);
- Виїзди на розгляд звернень громадян;
- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради.
Соціального захисту населення
Надано консультацій – 101
Прийнято заяв для монетизації пільг на ЖКП – 22
Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 135
Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут», КП «Коммуненерго» - 44
Запити в інші організації – 22
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 9
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 24
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1
Прийнято пакетів документів для призначення надбавки за інвалідом з дитинства чи дитиною-інвалідом – 1
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3
Прийнято пакетів документів для призначення субсидії на
придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1
Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 169
Видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП – 22
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 2
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» - 2
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення по інвалідності – 2
Прийнято пакетів документів для призначення пільг – 3
Підготовлено проектів рішень – 1
Надано відповідей на вхідну кореспонденцію - 6
Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб – 5
Здійснено виїздів для з’ясування факту скоєння насильства в сім’ї – 5
Начальник відділу взяла участь у черговому засіданні виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Начальник відділу взяла участь у засіданні комісії з питань захисту прав дитини
Начальник відділу взяла участь у засіданні депутатської комісії
Здійснено комісійний виїзд та надана допомога у оформленні документів для поховання одинокого пенсіонера
Начальник відділу взяла участь у загальних зборах з міським головою
Відділ надання адміністративних послуг
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Зареєстровано місце проживання, осіб – 21
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 11
Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб.
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 2
Надано консультацій, осіб – 18
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 11
Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 1 2
Оформлено адресних карток, шт – 5
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 6
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1 Направлено звіт до військомату – 1
Державна реєстрація актів цивільного стану
Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 6
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 8
Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 5
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 1
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1
Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 5
Державна реєстрація юридичної особи – 6
Надано консультацій – 12
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 5
Витяги ДЗК – 3
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 15
Надання інформації з Державного Реєстру Прав – 9
Заборона вчинення реєстраційних дій – 1
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 10
Адміністратори ЦНАП
Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративних послуг:
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню
25 та 45 – річного віку – 9
Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 3
Видано інформації з РТГ, шт. – 84
Внесено актуальну інформацію до Реєстру територіальної громади – 21
Видача інформації про членство в особистому селянському господарстві – 2
Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 35
Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 10
Державна реєстрація громадського об’єднання.
Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.
Внесення інформації до РТГ Мереф’янської міської ради.
Відповіді на запити нотаріусів, суддів. – 21
Видано результатів адміністративних справ – 35
Готується проєкт Рішення сесії щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг.
Підготовлено Паспорт Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради щодо надання соціальних послуг.
Підготовлено відповідь на ХОДА щодо Переліку надання адміністративних послуг
Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності
1. Супровід проєктної заявки «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу Мереф'янська міська центральна бібліотека», який було подано на конкурс грантів в рамках проекту DOBRE.
2. Надіслано інформацію по ТОВ «Мереф'янська скляна компанія» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА.
3. Надіслано лист на Український Жіночий Фонд щодо зацікавленості в реалізації проєкту.
4. Спільно з КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» підготовлено та подано заявку на отримання фінансової підтримки від Посольства Федеративної Республіки Німеччина для реалізації мікропроєкту «Створення пральні, з дезінфікуючим обладнанням для соціально уразливих жителів Мереф’янської громади».
5. Спільно з відділом соціального захисту населення Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради підготовлено інформацію про соціальні послуги, які надаються в громаді, в рамках проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що реалізується GIZ.
6. Взято участь у засіданні постійних депутатських комісій Мереф’янської міської ради.
7. Подано заявку на участь у проєкті «Київський діалог».
8. Взято участь у конференції з представниками муніципалітетів об'єднаних громад Дніпропетровщини в рамках програми «Маршрути успіхів». Тема навчального візиту: «Активна громада: досвід розвитку Мереф’янської ОТГ». Захід відбувся 12.02.2020 року.
9. Взято участь у прес-конференції з журналістами України, яка відбулася 13.02.2020 року, у приміщенні Мереф’янської міської ради.
10. Супровід проєкту «Побудова скверу «Козацький» по вул. Козацькій у м.Мерефа», в рамках Програми DOBRE.
11. Розробка Плану удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, в рамках Програми DOBRE.
12. Підготовка проєктних ідей для участі у обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».
13. Супровід проєктної заявки «Проведення Школи депутатства для молодих жінок Мереф’янської громади», який було подано на конкурс грантів в рамках проекту DOBRE.
14. Вирішення організаційних питань щодо участі у навчанні «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді», що відбудеться 25-28 лютого 2020 року у місті Вінниця.
15. Налагодження співпраці з громадською організацією «Інститут Республіка».
16. Взято участь у скайп-конференції щодо створення енергетичного кооперативу на дахах бюджетних будівель.
17. Надано консультативну допомогу Асоціації ОТГ щодо енергоефективних та відновлюваних джерел енергії.
18. НЕФКО - залучення кредитних коштів на комплексну термомодернізацію будівель соціальної сфери.
19. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу «Цербер» у Мереф'янській громаді.
20. Надано відповіді на лист Паливно-енергетичного комплексу ХОДА.