A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт

Дата: 24.02.2020 08:50
Кількість переглядів: 362

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 17.02.2020 р. по 21.02.2020 р., звітують такі відділи:

 

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 9
  • Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –43
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 59
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 5
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 153
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у позачерговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради
  • Було оприлюднено рішення позачергового засідання сесії міської ради та Виконавчого комітету
  • Модерування «Порталу відкритих даних»
  • Опрацювання проєкту "Комунікаційної стратегії"
  • Підготовка щорічного звіту по діяльності «Порталу Відкритих даних»

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

макетування чергового номеру інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»

здійснено фоторепортажі під час 2-ох заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» –8; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –6

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 2, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 4.

 Служба у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 29
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 18
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 13
  • Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзди за 3 адресами
  • Видання наказів – 4
  • Підготовка проектів рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 1
  • Прийнято рішень на засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 1
  • Взято участь у засіданні комісії з питань захисту прав дітей при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради – 1
  • Взято участь у семінарі на тему: «Домашнє насильство: попередження та протидія»
  • Підписання трьохстороннього договору про патронат над дітьми між: органом опіки та піклування - виконавчим комітетом Мереф’янської міської ради; патронатним вихователем та матір’ю дітей.
  • Влаштування дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах на виховання до патронатного вихователя – 2 дитини
  • Внесення відомостей до ЄІАС «Діти»

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних  – 8 чол;

- знято з військового обліку військовозобов’язаних – 4 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 23 чол;

- оповіщено призовників 2001 року народження про виклик до Харківського ОРВК на медичну комісію – 48 чол.;

- оповіщено резервістів про направлення до Харківського ОРВК на навчальні збори – 4 чол.;

- оповіщено допризовників про виклик до Харківського ОРВК на приписку до призовної дільниці – 12 чол.

 

Відділ благустрою

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків.

- Дроблення гілок на щепу (вул. Дніпровська, вул. Козацька, вул. Герцена, вул. Ахтирська, вул. Заборянська, пров. Лозівський, в-д Лозівський);

- Видалення аварійних дерев, кронування, обрізка гілок – вул. Герцена, вул. Горького, вул. Кримська;

- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа), - ДНЗ №1, ДНЗ №4, ЗОШ № 6, ДНЗ №3, господарський двір міськради;

- Прибирання нанесеного ґрунту на узбіччі вздовж шляхопроводу над залізничними коліями по вул. Дачна - 1 Травня;

-  Демонтаж з/б опори на шляхопроводі над залізничними коліями ;

-  Встановлення зупиночного павільйону парк Шевченка;

-  Перевезення стендів на збереження в АТП;

-  Перевезення шпал з с. Кринички на вул. Новопроїзджу;

-  Монтаж (встановлення) 2 секцій огорожі на шляхопроводі;

- Обстеження стану доріг громади для подальшого визначення обсягу ремонтних робіт асфальтного покриття, складання дефектних актів;

- Ремонт техніки (зварювальні роботи);

- Встановлення та підключення 3 світильників по вул. та пров. Лермонтова та біля залізничного переїзду в с. Селекційне;

-Встановлення та підключення світильників по вул. Кобзаря, Конституції, пров. Котляревського, вул. Дніпровська;

- Натягування проводу СІП та встановлення світильнику на шляхопроводі над зал. коліями;

- вул. Зоріна та вул. Козацька – заміна та ремонт плафонів паркових світильників;

- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул. Люботинська, вул. Московська, вул. Тургенєва, парк Перемоги, вул. Дачна, вул. Шевченко, вул. Культури, вул. 1 Травня, пров. Котляревського, вул. Прусянська ( ремонт світильника, заміна патрону і ламп);

- Виїзди на розгляд звернень громадян;

- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад  з інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

Соціального захисту населення

Надано консультацій – 118

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 69

Прийнято заяв для монетизації пільг на ЖКП – 16

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут»,  КП «Коммуненерго»  - 24

Запити в інші організації – 11

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 6

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 3

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

Прийнято пакетів документів для призначення компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 5

Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 129

Видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП  - 31

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 1

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» - 3

Прийнято пакетів документів для призначення пільг – 1

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 8

Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб – 4

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 17

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 11

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 1

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 2

Надано консультацій,  осіб – 15

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 6

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 1

Оформлено адресних карток, шт – 6

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 6

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Направлено звіт до військкомату – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація        народження, шт. – 2

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 8

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 4

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 1

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 16

Державна реєстрація юридичної особи – 2

Надано консультацій – 10

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 12

Надано запитів з ЄДР – 1

Витяги ДЗК – 4

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 12

Надання інформації з Державного Реєстру Прав – 1

Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно – 1

Направлено матеріалів до архіву ХРДА

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративних послуг:

Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню  25 та 45 – річного віку – 6

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 5

Видано інформації з РТГ, шт. – 79

Внесено актуальну інформацію до Реєстру територіальної громади – 16

Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг – 1 .

Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов – 1

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 40

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 12

Державна реєстрація громадського обєднання.

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Відповіді на запити нотаріусів, суддів – 21

Видано результатів адміністративних справ – 29

Готується проєкт Рішення сесії щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг.

Готується проєкт Рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до Рішення виконавчого комітету щодо затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг через ЦНАП»

Підготовлено вісім проектів договорів щодо користування захищеним каналом зв’язку, експертного висновку, технічного обслуговування електронного документообігу.

Готується захід щодо урочистої видачі першого паспорта по досягненню 14- річного віку.

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Підготовлено відповідь на Департамент економіки і міжнародних відносин ХОДА щодо формування бази даних земельних ділянок для наповнення «Інвестиційного паспорту Харківської області».
2. Підготовлено Анкету для цілісного майнового комплексу (ЦМК) по ТОВ «Мереф'янська скляна компанія» для Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА для наповнення «Інвестиційного паспорту Харківської області».
3. Підготовка проєктних ідей для участі у обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».
4. Моніторинг та вивчення можливості у розвитку альтернативної енергії (вивчення питання можливості вирощування енергетичних порід дерев).
5. Моніторинг актуальних можливостей щодо розвитку альтернативних джерел енергії на території Мереф'янської ОТГ з використанням сонячної енергії.
6. Оновлено анкету на запрошення волонтера Корпусу миру США з молодіжного розвитку до Мереф'янської громади.
7. Доопрацьовано проект «Проведення школи депутатства у Мереф'янській громаді» в рамках Академії жіночого лідерства.
8. Подано проект за номінацією «Zero Waste School» в рамках всеукраїнської благодійної організації «Klitschko Foundation».
9. Вирішення організаційних питань щодо проведення стажувань студентів Української Академії лідерства у Виконавчому комітеті Мереф'янської міської ради.
10. Супровід проєкту «Київський діалог».
11. Отримано позитивний висновок експертів програми DOBRE щодо проєкту «Побудова скверу «Козацький» по вул. Козацькій у м.Мерефа», в рамках Програми DOBRE.
12. Отримано позитивний висновок експертів програми DOBRE щодо розробки Плану удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, в рамках Програми DOBRE.
13. Вирішення організаційних питань щодо участі у навчанні «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді», що відбудеться 25-28 лютого 2020 року у місті Вінниця.
14. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу «Цербер» у Мереф'янській громаді.
15. Вирішення організаційних питань щодо участі спеціалістів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради у семінарі з приводу нового Закону
України «Про публічні закупівлі».
16. Налагодження співпраці з громадською організацією «Інститут Республіка»: вирішення організаційних питань щодо проведення тренінгу «Управління в громаді», який відбудеться 24.02.2020.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь