A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 16.03.2020 10:19
Кількість переглядів: 367

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 10.02.2020 р. по 15.02.2020 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Прийнято інформаційних запити – 1.

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 2.

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2.

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 57.

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 51.

Отримано телефонограм (факсограм) – 3.

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 81.

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у черговому засіданні та Виконавчого комітету Мереф,янської міської ради.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

макетування чергового номеру інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник».

Здійснено фоторепортажі під час 3-ох заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 9; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –15, Instagram –2. 

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 5, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 4.

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 3 чол;

- знято з військового обліку – 2 чол;

- проведено звіряння облікових даних військовозобов’язаних Інституту овочівництва і баштанництва;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 17 чол;

- направлено призовника  до Харківського ОРВК на медичну комісію – 1 чол.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 15.

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 11.

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 18.

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 2 адресами.

Видання наказів – 3.

Надіслано телефонограм – 2.

Організовано та проведено рейд з питань охорони праці неповнолітніх серед об’єктів ресторанного господарства та сфери побутового обслуговування населення на території Мереф’янської міської ОТГ.

Взято участь у регіональному семінарі-нараді для начальників служб у справах дітей районних державних адміністрації, міських рад та директорів місцевих центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Взято участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради.

Проведено роз’яснювальну роботу відносно порядку вирішення спору щодо визначення місця мешкання дитини.

Проведено роз’яснювальну роботу про визначення порядку участі у вихованні дитини.

Вирішення питання тимчасового перебування статусної дитини та подальшого влаштування її до сімейних форм виховання.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 111.

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 94.

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут»,  КП «Коммуненерго» – 8.

Запити в інші організації – 10.

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги по вагітності та пологам – 1.

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5.

Прийнято пакетів документів на дітей над якими встановлено опіку та піклування – 1.

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 24.

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17.

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 3.

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки за інвалідом з дитинства чи дитиною-інвалідом – 4.

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 4.

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3.

Прийнято пакетів документів для призначення субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1.

Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 33.

Видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП – 21.

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» – 1.

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» – 1.

Прийнято пакетів документів для призначення пільг – 1.

Підготовлено проектів рішень – 4.

Проведено комісію з соціального захисту населення та надання матеріальної допомоги при Виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради та розглянуто заяв – 32.

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 13.

Підписано угоду між Виконавчим комітетом Мереф’янської міської ради та Управлінням соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації.

Начальник відділу взяла участь у черговому засіданні виконавчого комітету Мереф’янської міської ради.

Начальник відділу взяла участь у загальних зборах з міським головою.

Відділ цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності

Взято участь у робочій нараді відділу благоустрою;

Взято участь у позачерговому засіданні районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

Взято участь у засіданні з експертами DOBRE;

Взято участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету та підготовлено проект рішення щодо заходів щодо запобігання занесенню і поширенню  на території Мереф'янської міської ради гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV.

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків по вулицям; Лесі Українки, Дніпровська,5-го Вересня, Мічуріна, Леонівська. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ- 32 куб.м.;

Аварійна обрізка сухих гілок  та порості, дроблення  на щепу (купи гілок по вулицям, біля контейнерів);

Відновлення водовідведення, прочистка лотка та труби по вулиці Незалежності;

Розмітка та планування території для встановлення бордюрного каменю по вулиці Савченко; 

 Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп по вулицям; Транспортна,Ломоносова, Лугова, Степна, Зоріна, Жуковського, провулок Яковлівський;

Завезення дров та щепи до комунальних котелень КЗ ДНЗ № 1, КЗ ЗОШ № 6,

Кронування аварійних дерев по вулиці Набережна 

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН). 

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 12.

Знято з реєстрації місця проживання, осіб. – 10.

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб. – 3.

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 3.

Надано консультацій,  осіб – 14.

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 6.

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 9.

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1.

Направлено звіт до військомату – 1.

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 4.

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 9.

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 4.

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. - 0.

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1.

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 1.

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1.

Направлено звіт до Пенсійного фонду України –1.

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 1.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням – 4

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань – 2.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу–підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань – 5.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) – 1.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) – 1.

державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) – 1.

Надано консультацій – 5.

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 7.

Витяги ДЗК – 4.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 26.

Надання інформації з Державного Реєстру Прав – 0.

Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно – 1.

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 6.

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративних послуг: – 161.

Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 7.

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 8.

Видано інформації з РТГ, шт. – 66.

Внесено актуальну інформацію до Реєстру територіальної громади – 27.

Прийнято та передано на розгляд до ГУ Держгеокадастру у Харківській області, послуг – 0.

Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов – 0.

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон – 37.

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки – 12.

Державна реєстрація громадського об’єднання – 0.

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Відповіді на запити нотаріусів, суддів. – 10.

Видано результатів адміністративних справ – 32.

Готується проєкт Рішення сесії щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг.

Готується проєкт Рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до Рішення виконавчого комітету щодо затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг через ЦНАП».

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень