A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 30.03.2020 10:12
Кількість переглядів: 624

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.

Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме, «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену короновірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП,  на час карантинних заходів, скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжує свою роботу.

Сьогодні, за період з 23.03.2020 р. по 27.03.2020 р., звітують такі відділи:

 

Загальний відділ

  • Прийнято інформаційних запитів – 1
  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 3
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 47
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 3
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 78
  • Оброблено та висвітлено на сайті громади рішення XLII сесії міської ради
  • Оброблено та підготовлено інформацію, щодо інструментів електронної демократії у Виконавчому комітеті міської ради
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету та начальник загального відділу взяли участь у позачерговому засідання виконавчого комітету
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету взяла участь у позаплановому засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 17; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –15. 

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 2, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо –15

 

Відділ військового обліку

 

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних  – 3 чол

- знято з військового обліку – 2 чол

- проведено звіряння облікових даних військовозобов’язаних Інституту овочівництва і     баштанництва

- надано консультацій громадянам з особистих питань – 17 чол

- направлено призовника до Харківського ОРВК на медичну комісію – 1 чол.

 

Соціального захисту

Відділом велася робота щодо створення архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ.

Проведено  зовнішню оцінку якості соціальних послуг, що надаються КУ «Мереф’янський центр надання соц послуг».

Направленно звіт-мониторинг стану кадрового забезпечення до Департаменту соціального захисту населення ХОДА.

Надано консультацій за телефоном -30.

Надано звіт щодо виконання плану заходів на 2020 рік з реалізації Стратегії  подолання бідності.

Запити до ТОВ «Харківгаз збут» ПРаТ «Харківенергозбут» - 12.

Надано відповідні  на вихідну кореспонденцію – 5.

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

1. Підготовлено 24 договори на добровільне відшкодування збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства про плату за землю.

2. Підготовлено 34 розрахунки сум відшкодування збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства про плату за землю.

3. Підготовлено 34 акти про визначення збитків.

4. Щоденне надання інформації про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі до Департаменту економіки та міжнародних відносин ХОДА.

5. Підготовлено 51 акт прийому-передачі наданих послуг на розміщення спеціальних конструкцій.

6. Підготовлено 2 акти звірки наданих послуг на розміщення спеціальних конструкцій.

7. Велася робота з суб’єктами господарювання, які мають заборгованість по податкам та зборам до міського бюджету.

8. Надіслано лист до Харківського ГУ ДПС України в Харківській області стосовно суб’єктів господарювання, які не сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до міського бюджету.

9. Надіслано інформацію до Харківського ГУ ДПС України в Харківській області стосовно суб’єктів господарювання, з якими укладені договори оренди на землю на 2020 рік.

10.  Підготовлено проект рішення виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщенні на території Мереф’янської міської ради».

11. Підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Мереф’янської міської ради стосовно затвердження актів про визначення збитків.

12. На підставі рішення сесії Мереф’янської міської ради: підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі 8 довідок про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2020 рік; зведені показники спеціального фонду кошторису.

13.  Внесено 6 змін до паспортів бюджетних програм, а також затверджено 1 новий паспорт.

14. Підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2020 рік, по бюджетній програмі 0210150, (управління), та 0213210 (Організація та проведення громадських робіт)

15. Надано щомісячну інформацію щодо видатків на охорону здоров’я та даних щодо стану розподілу та використання залишків коштів медичної субвенції до Департаменту фінансів Харківської ОДА;

16. Надано інформацію про дотримання ст. 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в повному обсязі потреби в асигнуваннях на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ до Департаменту фінансів Харківської ОДА

17. Надано інформацію щодо оплати праці педагогічного персоналу закладів загальної середньої освіти (крім приватної форми власності), інформацію щодо оплати праці педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, та інформацію щодо розподілу залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, які склалися станом на 01.01.2020 до Департаменту фінансів Харківської ОДА;

18. Щоденно надається інформація щодо змін до розпису бюджету до Департаменту фінансів Харківської ОДА;

19. Погоджено 4 висновка про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені.

20. Надання інформації щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19), до Департаменту фінансів ХОДА.

21. Щоденний моніторинг надходжень до бюджету ради.

22. Надіслано до Антимонопольного комітету України повідомлення про незначну державну допомогу.

23. Спеціалістами відділу прийнято участь у вебінарі з питань оренди комунального майна.

 

Відділ благоустрою

  • Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків
  • Вивезення сміття на майданчик тимчасового зберігання ТПВ ( більше  50 м.куб).
  • Дроблення гілок на щепу  по вулицям; Леонівська, Весела, Лесі Українки, Дніпровська, провулок Ягідний, вул. Кримська, вулиця Зоріна, Конституції,
  • Обрізка  гілля  аварійних дерев по вулиці Кримська.
  • Висадження кущів ялівця – 90 шт., по вулиці Дніпровська.
  • Покіс сухостійної порослі вздовж автошляху Харків-Сімферополі.
  • Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (дрова та щепа) - ДНЗ №1, ДНЗ №4, , ЗОШ № 6, ЗОШ №1, ДНЗ № 3;
  • Облаштування тротуару, встановлення огорожі та бордюрів  по вулиці Савченка. 
  • Натягування дроту СІП зовнішнього освітлення по вул.  Привокзальна (250 м), установка світильників – 3 шт.;
  • Заміна ламп вуличного освітлення по вулицям: Бджілостанція, Соборна, Зеленогайська, Дніпровська, Дачна, Прусянська, Лесі Українки,  Річна, провулок Заборянський.
  • Заміна автомату вуличного освітлення  по вулиці Незалежності.   

 

Служба у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 15
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 73
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 67
  • Здійснено комісійних виїздів – 1виїзд за 1 адресою
  • Підготовлено та направлено до служби у справах дітей ХОДА звітність за І квартал 2020 – 80 форм
  • Вжито заходів з повернення дитини в родину за місцем проживання
  • Повідомлено засобами мобільного зв’язку опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, патронатну виховательку, батьків, діти яких перебувають на обліку Служби у справах дітей та сім’ї як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах, про необхідність дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил запобігання інфікування коронавірусною хворобою COVID-19 – 57.

 

Відділ надання адміністративних послуг

 

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Внесено змін до паспортних документів про перейменування обєктів топономіки, осіб

Надано консультацій за телефоном, електронної пошти ЦНАП, осіб – 5

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 5

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 6

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт, он-лайн – 1

Направлено звіт до військкомату, он-лайн – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація  народження, шт. – 1

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 7

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця. Звернення надійшло поштою – 1

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням. Звернення надійшло поштою – 1

Надано консультацій – 12

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 5

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративних послуг, заяви надійшли поштою (9):

Видано інформації з РТГ, шт. – 9

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Відповіді на запити нотаріусів, суддів – 24

Видано результатів адміністративних справ, по попередньому запису. – 15

(Готові паспортні документи видавалися заявникам в приміщенні ДМС).

Готується проєкт Рішення сесії щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг.

Готується проєкт Рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до Рішення виконавчого комітету щодо затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг через ЦНАП».

Видача результатів надання адміністративних послуг, видача довідок, інше здійснюється виключно у разі негайності та за попереднім записом та на підставі Розпорядження міського голови.

 

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Взято участь у вебінарі щодо звітування по заходам із залучення громадян до управління громадою, в рамках Програми DOBRE.
2. Вирішення організаційних питань щодо участі у проєкті USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку», метою якого є розвиток спроможності об’єднаних територіальних громад (ОТГ) в управлінні земельними ресурсами та залученні інвестицій шляхом співробітництва громади, бізнесу та влади у Луганській, Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій та Херсонській областях.
3. Взято участь у вебінарі на тему «Не пали – Компостуй» – боротьба зі спалюванням і зміною клімату».
4. Підготовлено проєктну заявку на участь у конкурсі «Не пали – Компостуй» – боротьба зі спалюванням і зміною клімату", в рамках проєкту Лабораторії інноваційного розвитку ПРООН та «Угода Мерів - Схід».
5. Взято участь у вебінарі «Управління громадою в ОТГ», в рамках співпраці з Громадською організацією «Всеукраїнське громадське об’єднання «Інститут «Республіка».
6. Взято участь у вебінарі на тему конкурсу міні-грантів з розвитку критичного мислення від Міжнародного фонду «Відродження».
7. Взято участь у міжнародній онлайн конференції: як забезпечити життєдіяльність громади в умовах карантину, в рамках Програми DOBRE.
8. Подано проєктну заявку «Людяність і взаємодопомога»: гуманітарна ініціатива проти пандемії» для отримання грантової допомоги від Міжнародного фонду «Відродження».
9. Супроводження заявки на отримання внеску у натуральній формі для виконання проєкту «Придбання контейнерів та облаштування контейнерних майданчиків для впровадження роздільного збору сміття на території Мереф’янської громади» в рамках Програми DOBRE.
10. Підготовка підтверджуючих документів щодо внеску в натуральній формі товарів, матеріалів та послуг від муніципалітету в рамках проєкту "Створення Центру розвитку бізнесу «Цербер» на території Мереф’янської громади".
11. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проекту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)» в рамках Академії Жіночого Лідерства (підписання договору між ГО АРІ та Українським Жіночим Фондом, відправлення його адресату та початок реалізації проекту).
12. Підготовлено лист на Керівника Програми ДОБРЕ щодо додаткового власного внеску громади в рамках проекту «Створення Центру розвитку бізнесу «ЦЕРБЕР» на території Мереф'янської громади».
13. Взято участь у вебінарі від Всеукраїнської Асоціації об’єднаних територіальних громад в рамках діяльності тематичної платформи «Законодавство в ОТГ» на тему: «Особливості діяльності ОМС в період карантинних заходів», спікерка: Анастасія Сербіна.
14. Взято участь у Міжнародній онлайн-конференції «Громади в умовах карантину: український та закордонний досвід» від Українського кризового медіацентру, Програма DOBRE.
15. Підписано меморандум та надано підтверджуючі документи щодо організації навчальних заходів в рамках національної ініціативи «Пакт заради молоді» у 2020 році.
16. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проєкту «Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади» в рамках Українського жіночого фонду та програми DOBRE.
17. Розроблена програма тренінгового курсу в рамках проєкту «Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади» в рамках Українського жіночого фонду та програми DOBRE.
18. Зроблено аналіз результатів опитування «Яким повинен бути Молодіжний центр у Мереф'янській громаді» в рамках участі у проєкті «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді».
19. Вивчення успішного досвіду організації роботи Центрів розвитку бізнесу/підприємництва на території України.
20. Вирішення організаційних питань щодо організації навчальних курсів в рамках співфінансування проєкту «Створення Центру розвитку бізнесу «Цербер» на території Мереф’янської громади».
21. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу «Цербер» у Мереф'янській громаді.
22. Вирішення організаційних питань щодо участі у проєкті «Зміцнення демократичного врядування».
23. Подано заявку на проведення регіонального етапу програми професійного та особистісного розвитку «Державотворець» у 2020 році.
24. Взято участь у вебінарі щодо вивчення індикаторів оцінки діяльності Молодіжного центру в рамках проекту «Прокачай молодіжний центр у своїй громаді».
25. Взято участь у вебінарі «Конкурс міні-грантів з розвитку критичного мислення від МФ "Відродження"» у форматі Grant_talks
26. Проходження онлайн-курсу «Inspiring Leadership through Emotional Intelligence» на платформі Coursera.
27. Написано та відправлено Календарне планування Молодіжного центру Мереф’янської громади в рамках проєкту «Прокачай молодіжний центр свої громади».
28. Моніторинг актуальних грантових проєктів.
29. Вивчення можливості вирощування енергетичних порід дерев в Мереф'янській ОТГ.
30. Ознайомлення з новими вимогами кредитування Північної екологічної фінансової корпорації НЕФКО.
31. Взято участь у вебінарі по вивченню європейського досвіду з модернізації будівель та зменшення споживання енергетичних ресурсів.
32. Оновлено інвентаризацію будівель, щодо споживання енергетичних ресурсів у 2019, розрахунок питомих показників енергоспоживання будівель та виготовлено портфоліо-аналіз.

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень