A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 13.04.2020 09:07
Кількість переглядів: 742

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.

Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме, «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену короновірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП,  на час карантинних заходів, скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжує свою роботу.

Сьогодні, за період з 6.04.2020 р. по 12.04.2020 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Прийнято інформаційних запити – 2

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 3

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 56

Отримано телефонограм (факсограм) – 1

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 83

Надійшло телефонних дзвінків – 43

Спеціалісти ознайомились із посібником «Комунікація органів місцевого самоврядування», підготовленим Проектом «ПРОМІС»

Ознайомились з РОЗШИРЕННЯм ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ ГРОМАД ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПІД ЧАС КРИЗИ, ПОВ’ЯЗАНОЇ ІЗ КОРОНАВІРУСОМ

Проведено консультації з експертами програми «ДОБРЕ», щодо впровадження третього циклу «Бюджету участі» у Мереф’янській громаді

Проводився моніторинг звернень до особистого кабінету міського голови (опубліковано 1 відповідь – підготовлено відділом ЖКГ та КМ)

Ознайомлення з планом інформацінйої компанії з впровадження інструментів демократії в Мереф’янській міській ОТГ («бюджет участі»), запропонованої експертами програми «DOBRE» та внесення змін доданого плану

Підготовленно засідання експертної комісії, з питань внесених змін до номенклатури справ Виконавчого комітету міської ради, підготовлено документи на відправлення до Архівного відділу Харківського району .

Затверджено розпорядження «Про визначення інструментів електронної демократії у Виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради та плану заходів щодо їх реалізації»

Переглянуто онлайн-презентацію інтернет-сторінки «Громади проти COVID-19» , організованої Асоціацією об’єднаних територіальних громад

Завантаження ресурсів на Єдиний державний веб-портал відкритих даних, наданих відповідальними особами Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради. Заповнення журналу по наданим ресурсам.

Розробка Плану IT-комунікації Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради на 2021-22 роки.

Робота з матеріалами по Комунікаційній стратегії Мереф’янської міської ради та її Виконавчого комітету на 2020-2022 роки.

Опрацювання практичного довідника для посадових осіб «Комунікація органів місцевого самоврядування».

Перегляд вебінару «Ефективність команди під час дистанційної роботи».

Комунікація з адміністраторами сайту «Мереф’янська громада» на предмет продовження договору щодо обслуговування даного сайту.

Макетування «Спеціального посвідчення на період карантину» для працівників відділу благоустрою.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 19; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –10
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 7, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо –12.
Пошук актуальних новин для мешканців громади, для публікації на сайті «Мереф’янська громада», соц. мережах.

Відділ соціального захисту населення

Надано консультацій за телефоном – 123

Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА пакетів документів – 18

Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА (через ПК «Соціальна громада») пакетів документів – 8

Запити до організацій – 6

Запити на склад сім’ї – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 2

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 2

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 1

Оформлено справ на обслуговування у КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг»

Підготовлено та надано інформацію для публікації на офіційному сайті Мереф’янської ОТГ – 2

Підготовлено доповідних – 2

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 5

Формування списку осіб на отримання продуктових наборів – 60  осіб

Введення інформації до електронної бази пільговиків – 826

Продовжується робота над створенням архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ

Введеться робота над формуванням справ по опікунській раді

Введеться робота над формуванням бази внутрішньо переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської ОТГ

Проведено комісію з соціального захисту населення та надання матеріальної допомоги при Виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради та розглянуто заяв – 5

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних  – 3 чол;

- знято з військового обліку – 2 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 17 чол;

- оповіщено про виклик до Харківського ОРВК для отримання тимчасового посвідчення юнаків 2003 р.н. – 6 чол.

- отримано знак народної пошани «За бойові заслуги»75 років перемоги над нацизмом  для нагородження ветеранів ВВВ – 9 чол.

Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Опрацювання законопроектів що стосуються бюджетного процесу;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 8 довідок про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2020 рік;

Надано щотижневу та щомісячну інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо Субвенції з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо «Інших субвенцій з місцевих бюджетів» по загальному  та спеціальному фонду;

Підготовка даних про стан розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії по бюджетних установах, які фінансуються з бюджету Мереф’янської ОТГ;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА аналіз виконання дохідної частини бюджету станом на січень-березень 2020р;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію про надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію про наявність заборгованості по орендній платі за землю станом на січень-березень 2020р;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію по «Інших надходженнях» по Мереф’янській міській раді за січень-березень 2020р;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо обсягів видатків місцевих бюджетів на оздоровлення та відпочинок дітей по Мереф'янській міській ОТГ;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо технічної можливості проведення відео-конференції між департаментом та відділом;

Погоджено 4 електронні висновки про повернення помилково та /або надміру сплачених грошових забов’язань та пені;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформацію про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі», щоденно;

Проведено засідання постійної комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності;

Надіслано сканкопії актів прийому-передачі наданих послуг за користування місцями для розташування рекламних засобів за березень 2020 року суб’єктам господарювання, які на час карантину зачинені (оригінали будуть вручені по закінченню карантинних заходів) – 7 актів;

Робота з суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на території ОТГ, зі зверненням про можливість надати гуманітарну допомогу для людей, які цього потребують;

Формування переліку об'єктів, які можуть працювати під час карантину і категорії громадян 60 років і більше, які не підлягають самоїзоляції (згідно внесення змін до постанови КМУ від 08.04.2020р.) для затвердження Виконавчим комітетом Мереф’янської міської ради;

Підготовлено та направлено листи-запити на Інформацію про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі за оновленою формою (на виконання листа Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації) – 4 шт.

Ведеться робота з базою платників земельного податку;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Відділ благоустрою

Щоденне прибирання сміття вздовж центральних вулиць міста та вивезення сміття (понад 100м 3) на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;

Побілка дерев вздовж автошляху по вул. Дніпровській;

Підготовчі роботи до висадки саджанців ялина блакитна в сквері Батьківщина-мати (планування та визначення місць висадки, земляні роботи - копка ям);

Висадження саджанців ялини в сквері Батьківщина-мати, встановлення розпірок для укріплення;

Планування, розрівнювання землі та прибирання по закінченню робіт з висадки саджанців в сквері;

Висадження саджанців троянд на квітниках міста – сквер Батьківщина-мати, квітник біля КЦ «Супутник», на території КЗ «Мереф’янський медичний ліцей»;

Дроблення гілок на щепу по вул. Шевченко, Козацька, Леонівська;

Кронування дерев по вул. Савченка, дроблення гілок;

Видалення аварійного дерева по пров. Миколи Манойла;

Покіс порості вздовж автошляху в с. Селекційне;

Полив саджанців тополь вздовж автошляху;

Засипка щепою (мульчування) саджанців тополь;

Підготовчі роботи до проведення суботників на території громади;

Прикопування саджанців горобини, липи, каштанів для подальшого висадження на території громади;

Перевезення секцій огорожі з АТП на місце проведення робіт по вул.Савченко;

Завантаження, розвантаження та перевезення канцтоварів для потреб міської ради;

Облаштування водовідведення на території КЗ «Мереф’янський медичний ліцей»;

Прибирання та вивезення будівельного сміття з території КЗ «Медичний ліцей» для підсипки проїжджої частини вул. Щаслива; перевезення будівельних матеріалів;

Обстеження та проведення вимірів по вул. Г. Тереньєва для подальшого визначення місця облаштування та конфігурації тротуару;

Встановлення та облаштування бордюра біля КЗ «Медичний ліцей» (138 м);

Облаштування під’їздів до приватних домоволодінь по вул. Савченко;

Виготовлення та встановлення опалубки для укріплення бордюрів по вул. Савченко;

Прийомка та розвантаження з/б шпал для подальшого облаштування твердого покриття по вулицям громади;

Демонтаж і вивезення огорожі зі скверу Батьківщина-мати;

Перевезення меблів з приміщення Центральної бібліотеки;

Перевезення меблів та обладнання з приміщення «Мереф’янської міської об’єднаної організації ради ветеранів» до приміщення Центральної бібліотеки;

Ремонт техніки  (зварювальні роботи);

Усунення недоліків вуличного освітлення – заміна ламп по вулицях Каховського, вул. Культури, пров. Шевченка, вул. Дніпровська, вул. Лесі Українки, вул. Яковівська, вул. Новоселів, вул. Тополина, вул. Солдатенко, вул. Вишнева, вул. Східна, вул. Сонячна, вул. Молодіжна, вул. Лугова, с. Утківка.

Заміна та ремонт світильників – вул. Культури, с. Лялюки;  пров. Шевченка, вул. О.Кошевого, вул. Лесі Українки, пров. Щасливий.

Підключення до мереж зовнішнього освітлення опори на дитячому майданчику по вул. Соборна – натягування СІП 150м, встановлення світильнику.

Служба у справах дітей та сім’ї

Видано 1 наказ про зняття дитини з обліку, 3 накази з основної діяльності. Підготовлено 2 проекти рішення виконавчого комітету та висновок виконавчого комітету про доцільність призначено опіки над дитиною.

Поставлено на облік потенційних опікунів 1 особу.

Підготовка матеріалів для проведення 2 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглянуто 7 питань:

1 – захист житлових прав дитини;

2 – вибуття дітей з ДБСТ;

1 – доцільність призначення опіки;

1 – затверджено індивідуальний план соціального захисту дитини;

1 – виплата допомоги опікуна через несвоєчасне звернення;

1 – повернення дитини матері;

1 – передача дитини, ПБП, з ДБСТ в сім’ю потенційного опікуна

Підготовлено:

Додаткова угода до договору про забезпечення функціонування ДБСТ;

Додатково угода до договору найму житлового будинку для ДБСТ;

Акт прийому передачі дитини;

Акти прийому-передачі основних засобів – 19.

Від 14 організацій надійшло 30 листів, та від 3 громадян – 3 пояснення.

Направлено 43 листа та запитів на 21 організацію, та 5 листів до 2 громадян.

Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину – 7

Здійснено 2 виїзди, в ході яких відвідано 8 родин, де здійснено 1 оцінку рівня безпеки дитини і складено 2 акти обстеження житлово-побутових умов і 6 актів відвідування.

Організовано 1 засідання міждисциплінарної команди

Поінформовано 15 родин про правила безпечної поведінки в умовах карантину.

Підготовлено звіт про стан забезпечення прав дітей та інформацію для розміщення на сторінці Мереф’янської громадин соціальної мережи Фейсбук.

Робота в ЕІАС «Діти»  та постійне здійснення моніторингу щодо епідеміологічної ситуації у сім’ях, в яких виховуються підопічні діти.

Підготовлено відповідь на запит «Про публічну інформацію».

Забезпечення меблями та речами тривалого вжитку дитячий будинок сімейного типу.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб - 4

Знято з реєстрації місця проживання, осіб.- 9

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб.

Направлено інформацію до реєстру виборців, осіб - 10 осіб

Надано консультацій за телефоном, електронної пошти ЦНАП, осіб - 70

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт, он-лайн - 1

Направлено звіт до військомату, он-лайн – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація  народження, шт. - 2

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. - 7

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС - 1

Направлено повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян - 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб - 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця. Звернення надійшло поштою. - 7

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням. Звернення надійшло поштою. - 1

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця -

Надано консультацій - 12

Направлено матеріалів до архіву ХРДА - 5

Витяги ДЗК

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 8

Надання інформації з Державного Реєстру Прав

Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно

Направлено матеріалів до архіву ХРДА

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративних послуг, заяви надійшли поштою: - 13

 Видано інформації з РТГ, шт. – 7

Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон

Оформлення паспортів громадянина України у формі картки

Прийом документів на рішення сесії про експертно-грошову оцінку – 6

Наповнення веб-сайту ЦНАП м.Мерефа.

Відповіді на запити нотаріусів, суддів. - 10

Видача результатів надання адміністративних послуг, видача довідок, інше здійснюється виключно у разі негайності та за попереднім записом. - 12

Підготовлено та надіслано щоденні звіти роботи ЦНАП в період карантину – 5

Щоденно проводиться актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади Мереф’янської міської ради

Здійснюються консультації засобами телекомунікаційного зв’язку, електронною поштою.

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

1. Моніторинг актуальних грантових конкурсів на інформаційних ресурсах в мережі Інтернет.
2. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проекту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)» в рамках Академії Жіночого Лідерства.
3. Підготовка підтверджуючих документів щодо внеску в натуральній формі товарів, матеріалів та послуг від муніципалітету в рамках проєкту «Зміцнення матеріально-технічної бази відділу через закупівлю спецтехніки та обладнання для ремонту та будівництва доріг».
4. Заповнення Декларації про готовність до експлуатації об'єкта «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території Комунального закладу «Мереф'янський медичний ліцей» за адресою: вул. Дніпровська, 233 в м. Мерефа, Харківського району, Харківської області».
5. Подано заявку на участь у проекті «Власна справа: від ідеї до дії» Серія інтенсивних вебінарів, спрямована на перевтілення вашої ідеї бізнесу на реальний продукт. Проект «Власна справа: від ідеї до дії» реалізовано в межах Democracy Study Centre at GPUS за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, German-Polish-Ukrainian Society та European-Ukrainian Youth Policy Centre.
6. Детальне вивчення умов грантового конкурсу малих грантів 2020 для України від Посольства Словацької Республіки в Києві.
7. Взято участь у серії online-семінарів першого навчального блоку «Технології участі громадськості у прийнятті управлінських рішень в органах місцевого самоврядування», в рамках кластеру «Інструменти громадської участі», що реалізується в рамках проєкту «Київський діалог».
8. Взято участь у вебінарі проєкту «Не пали-компостуй!».
9. Супровід заявки на отримання внеску у натуральній формі для виконання проєкту «Придбання контейнерів та облаштування контейнерних майданчиків для впровадження роздільного збору сміття на території Мереф’янської громади», в рамках Програми DOBRE.
10. Подано проєктну заявку на участь у грантовому конкурсі для підтримки проєктів, спрямованих на протидію COVID-19, оголошеного Zagoriy Foundation.
11. Вивчення умов надання грантової допомоги проєктам людської безпеки «Кусаноне».
12. Вивчення умов участі у проєкті «Ефективна первинна медицина в громаді» – конкурсі мінігрантів на проєкти, спрямовані на розвиток первинної ланки медицини в громадах Харківської області, підвищення якості та доступності медичних послуг населенню.
13. Подано проєктну заявку «Удосконалення сфери надання медичних послуг у Комунальному некомерційному підприємстві Харківської районної ради «Центр первинної медичної допомоги № 1 Харківського району» у м. Мерефа на участь у CEI Extraordinary Call for Proposals 2020.
14. Підготовлено договір на надання послуг перекладача (виконання робіт з перекладу з української мови на англійську мову тексту проєктної заявки).
15. Пройдено онлайн опитування Міністерства розвитку громад та територій України для проекту проєкт міжнародної технічної допомоги «Енергоефективність у громадах ІІ» (далі – Проєкт), який реалізується в Україні компанією «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
16. Надано відповіді на листи до Паливно-енергетичного комплексу та департаменту ЖКГ та інфраструктури.
17. Взято участь у вебінарі «Як зробити ПДСЕРК інвестиційно-привабливим: від проектної ідеї до проектної пропозиції для фінансування».
18. Взято участь у вебінарі «Впровадження енергоефективних проектів: закупівлі».
19. Написано та відправлено на погодження заявку до НЕФКО щодо залучення кредиту на енергоефективні заходи.
20. Продакшн інформаційних відео «Звернення до мешканців Мереф’янської громади щодо протидії пандемії COVID-19».
21. Вивчення питання щодо вирощування енергетичних порід дерев на території Мереф'янської ОТГ: моніторинг можливості виконання аналізу ґрунтів.
22. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проєкту «Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади» в рамках Українського жіночого фонду та програми DOBRE.
23. Вирішення організаційних питань щодо організації навчальних курсів в рамках співфінансування проєкту «Створення Центру розвитку бізнесу «Цербер» на території Мереф’янської громади».
24. Проходження онлайн-курсу Медіашкола «НВ» на платформі Prometheus.
25. Розробка Положення щодо діяльності Центру розвитку бізнесу «Цербер» у Мереф'янській громаді.
26. Підготовлено презентацію партисипаторних практик Мереф’янської громади в рамках проєкту «Київський діалог».
27. Взято участь у антикризовий вебінарі в рамках проєкту «Прокачай молодіжний центр своєї громади».
28. Вирішення організаційних питань щодо скайп-конференції з експертами проєкту «Прокачай молодіжний центр своєї громади» 14.04.
29. Монтаж відео інтерв’ю з відкриття Центру розвитку бізнесу ЦЕРБЕР.
30. Створено сторінку в Інстаграм для Молодіжного центру Мереф’янської громад. Ведеться розробка айденки центру.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень