Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.
Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме, «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену короновірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП, на час карантинних заходів, скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжує свою роботу. Сьогодні, за період з 13.04.2020 р. по 19.04.2020 р., звітують такі відділ
Загальний відділ
Підготовлено розпорядження міського голови про затвердження протоколу ЕК Виконавчого комітету міської ради
Оновлено інформацію у рубриці «Очищення влади» - добавлено 6 спеціалістів
Оновлено інформацію у проєктах рішень виконавчого комітету міської ради
Додано інформацію у проєкти рішень засідання сесії міської ради
Підписано та передано в роботу договір по електронному документообігу
Прослухано вебінар «Пандемія#COVID19. Практичні поради для місцевого самоврядування від лікаря-інфекціоніста Володимира Курпіти»
Взято участь у черговому засіданні виконавчого комітету міської ради
Взято участь у он-лайн нараді з експертами програми «DOBRE», щодо впровадження цьогорічного циклу Бюджету участі у Мереф’янській громаді.
Заповнено он-лайн анкету «Громадський бюджет в карантин»
Прослухано вебінар «Як в умовах карантину організувати безпечну роботу працівників, яких не можна перевести на роботу у віддаленому режимі»
Опубліковано на сайті публічну інформацію, а саме: «Проєкт рішення регуляторного впливу та аналіз до проєкту»
Оприлюднено прийняті рішення Виконавчого комітету міської ради від 14.04.2020 р.
Прийнято інформаційних запити - 2
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 2
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 45
Отримано телефонограм (факсограм) – 1
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 67
Надійшло телефонних дзвінків - 33
Завантаження ресурсів на Єдиний державний веб-портал відкритих даних, наданих відповідальними особами Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради. Заповнення журналу по наданим ресурсам.
Опрацювання матеріалів з мережі Інтернет для розробки Плану IT Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради на 2021-22 роки.
Робота над дизайном брошури по надаваним адміністративним послугам фахівцями Виконавчого комітету в ЦНАП. Комунікація з керівництвом ЦНАП щодо переліку даних послуг.
Написання Плану інформаційної кампанії з впровадження такого інструменту демократії в Мерф’янській міській об’єднаній територіальній громаді, як Електронні петиції.
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю
проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 13; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –13. З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 6, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо –7.
Пошук актуальних новин для мешканців громади, для публікації на сайті «Мереф’янська громада», соц. мережах.
Відділ соціального захисту населення
Надано консультацій за телефоном – 119
Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА пакетів документів – 8
Запити до організацій – 5
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 2
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 3
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 3
Формування бази громадян, які звернулися за матеріальної допомогою у 2019 році
Проведено розрахунок для відшкодування пільг за послуги зв’язку окремим категоріям громадян
Формування списку осіб на отримання продуктових наборів
Введення інформації до електронної бази пільговиків – 854
Продовжується робота над створенням архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ
Введеться робота над формуванням справ по опікунській раді
Введеться робота над формуванням бази внутрішньо переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської ОТГ
Спеціалісти відділу взяли участь у заході «Зелена весна»
Начальник відділу взяла участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Провідний спеціаліст відділу взяла участь в загальних зборах робочої групи з надання допомоги уразливим категоріям населення
Відділ військового обліку
Проведено телефонні співбесіди з призовниками, батьками щодо необхідності проходження строкової служби.
Перевірено та внесено зміни до карток первинного обліку призовників 1993 – 2002 р.н.
Надано до ХОРВК інформацію по призовниках.
Взято на контроль прибуття до ХОРВК призовників, які мають власне бажання служити та будуть призвані до лав Збройних сил першочергово навесні 2020 року.
Надано консультації для проходження військової служби, шляхом укладання контракту.
Проводиться огляд засобів масової інформації стосовно змін, доповнень та загальної інформації Міністерства оборони України, Генерального штабу України, Харківського обласного ВК, Харківського районного ВК з метою вчасного виконання завдань та вимог.
Проведено звірку карток первинного обліку військовозобов’язаних (придатних до в/с) офіцерського складу – букви від А до К включно.
Поставлено на військовий облік 3 військовозобов’язаних та знято з обліку 1 військовозобов’язаних.
Надано консультацій з різних питань - 18 громадянам.
Надано інформацію до Управління паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації щодо створення не знижувальних запасів пально-мастильних матеріалів.
Звіт по відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;
Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
Опрацювання нормативно-правових документів з питань оренди комунального майна;
Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 4 довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2020 рік;
Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Підготовка даних про стан розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії по бюджетних установах, які фінансуються з бюджету Мереф’янської ОТГ;
Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);
Підготовлено на направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА відповідь на доручення «Про раціональне використання коштів місцевих бюджетів у 2020 році»;
Підготовлено на направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА відповідь на розпорядження «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення місцевих бюджетів області, економного і раціонального використання бюджетних коштів у процесі виконання місцевих бюджетів»;
Погоджено 5 електронних висновків про повернення помилково та /або надміру сплачених грошових забов’язань та пені;
Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль «Дані щодо видатків на охорону здоров'я у 2020 році по бюджету»;
Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль «Інформація щодо чисельності працівників бюджетних установ (організацій), що утримуються за рахунок коштів Державного/місцевого бюджету (загальний фонд), включаючи одержувачів бюджетних коштів»;
Підготовлено та направлено до департаменту фінансів Харківської ОДА контроль «Інформація про використання субвенції з місцевого бюджету до державного бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів»;
Підготовлено та направлено до департаменту фінансів Харківської ОДА контроль «Інформація щодо оплати праці педагогічного персоналу закладів загальної середньої освіти (крім приватної форми власності); Інформація щодо оплати праці педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів; Інформація щодо розподілу залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, які склалися станом на 01.01.2020»;
Підготовлено та направлено до Департаменту екології та природних ресурсів Харківської ОДА інформацію щодо надходжень та використання коштів фонду охорони навколишнього природного середовища за І квартал 2020 р.;
Підготовлено 5 договорів про передачу міжбюджетних трансфертів до районного бюджету Харківського району;
Підготовлено офіційні висновки про обсяг залишків коштів загального та спеціального фондів міського бюджету Мереф’янської міської ради за І квартал 2020 року
Прийнято участь в вебінарі на тему «Обґрунтування фінансової рамки муніципалітету для залучення коштів від МФО»
Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформацію про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі», щоденно;
Проведено моніторинг надходження платежів за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами;
Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;
Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.
Вивчення матеріалів наданих DOBRE за темою Управління активами та щодо належності до регуляторних актів;
Підготовка проблемних питань в бюджетному процесі 2020 року, які негативно позначаються на фінансовій спроможності органів місцевого самоврядування.
Проаналізовано додаток до наказу Міністерства фінансів України про обсяг та умови здійснення місцевого запозичення Мереф’янською міською радою Харківського району Харківської області у 2020 році на підставі якого надіслано до Міністерства фінансів України уточнений проект рішення сесії «Про здійснення запозичення у 2020 році»
Опрацьовано розпорядження Харківської ОДА № 186 від 14.04.2020р. «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення соціального захисту окремих категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти у 2020 році»
Опрацьовано розпорядження Харківської ОДА № 187 від 14.04.2020р. «Про розподіл та перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на 2020 рік»
Опрацьовано розпорядження Харківської ОДА № 188 від 14.04.2020р. «Про перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» на 2020 рік»
Опрацювання документів, які надані програмо DOBRE, в рамках реалізації заходів, пов’язаних із запровадженням внутрішнього контролю в органах місцевого самоврядування, проведено аналіз;
Опрацювання листа Міністерства Фінансів України № 05230-10-6/10559, щодо внесення змін до місцевих бюджетів з урахування зазначених вимог.
Внесення змін до штатних розписів – 5 шт.
Робота з суб'єктами господарювання які здійснюють діяльність на території ОТГ зі зверненням про можливість надати гуманітарну попомогу для людей які цого потребують
Проведення роботи щодо виявлення зовнішньої реклами, дозвіл на розміщення якої Мереф'янська міська рада не надавала.
Відділ благоустрою
Щоденне прибирання сміття вздовж центральних вулиць міста та вивезення сміття (понад 130 м3) на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;
Побілка дерев на території громади;
Підготовчі роботи до висадки саджанців ялина кримська в сквері Батьківщина-мати (планування та визначення місць висадки, земляні роботи - копка ям, викорчування коренів дерев);
Висадження саджанців ялини та куща вейгели в сквері Батьківщина-мати, встановлення розпірок для укріплення;
Планування, розрівнювання землі по закінченню робіт з висадки саджанців в сквері та на вул. Савченка;
Підготовка ям (ямобуром) для висадження саджанців липи по вул. Дніпровська на в’їзді в місто;
Підвезення по комунальним закладам та РК ОСН та вивантаження саджанців лип;
Дроблення гілок на щепу по вул. Жуковського, Дніпровська, в-д Лозівський, Заборянка, 5 вересня, Леонівська, Залізнична, Селекційна;
Покіс порості вздовж автошляху в с. Селекційне;
Полив саджанців дерев, кущів та квітів, в сквері Батьківщина-мати та на квітниках міста;
Засипка щепою (мульчування) саджанців тополь;
Облаштування огорожі ялівця на сквері Батьківщина-мати;
Транспортування меблів від відділку Нової пошти до КЗ «Мереф’янський ліцей ім. Мірошниченка»;
Підвезення та вивантаження ґрунту на вул. Савченка для робіт з облаштування тротуарів та біля КЗ «Медичний ліцей»;
Підвезення фарби для побілки дерев до с. Верхня та Нижня Озеряни та до КЗ «ЗОШ №6»
Підготовчі роботи до проведення суботників на території громади, підвезення людей, необхідного інвентарю до місць проведення толок, вивезення мішків зі сміттям після прибирання;
Прибирання та вивезення будівельного сміття з вул. Савченко для підсипки проїжджої частини вул. Щаслива; перевезення будівельних матеріалів;
Обстеження та проведення вимірів по ділянкам вулиць Дальня, Оболонська, пл. Зелена, на в’їзді в с. Утківка для подальшого визначення обсягів матеріалу для підсипки та асфальтування проїжджої частини;
Підготування основи під’їздів до приватних домоволодінь по вул. Савченко та по вул. Дніпровська біля КЗ «Медичний ліцей» для подальшого асфальтування;
Виготовлення та встановлення опалубки для укріплення бордюрів по вул. Савченко;
Прийомка та розвантаження з/б шпал для подальшого облаштування твердого покриття по вулицям громади;
Перевезення та розвантаження з/б шпал з вул.Дніпровська на територію КЗ «Мереф’янський ДНЗ №1»; в с. Верхня Озеряна по вул. Чехова;
Облаштування твердого покриття для руху вантажного транспорту (укладка шпал) на території ДНЗ №1;
Перевезення будівельних матеріалів з КЗ «ЗОШ №1» на територію КЗ «ДНЗ №1»;
Ремонт дорожньої техніки (зварювальні роботи);
Усунення недоліків вуличного освітлення – заміна ламп по вулицях Конституції, пров. Лєкарський, вул. Московська, вул. Шевченка, вул. Мірошниченка, вул. Я.Погребняка, вул. Українська.
Заміна та ремонт світильників – вул. Свяченівська, вул. Якима Погребняка, вул. Дніпровська.
Переключення фаз на ТП вул. Гастелло
Ревізія та обстеження об’єктів зовнішнього освітлення для уточнення реєстру об’єктів вуличного освітлення.
Відділ надання адміністративних
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Зареєстровано місце проживання, осіб – 1
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 4
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 9
Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб
Надано консультацій, осіб – 69
Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 6
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 1
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1 Направлено звіт до органів статистики – 1
Державна реєстрація актів цивільного стану
Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 4
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 6
Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 2
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1
Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 1
Витяги ДЗК – 1
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше)
Надано консультацій – 5
Адміністратори ЦНАП
Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього: - 12
- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку
- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 2
Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні – 9
Спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – 1339 осіб
Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради – 1
Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа
Онлайн навчання працівників відділу щодо цифрової грамотності з подальшим отриманням сертифікату
Надається щоденна звітність ХОДА щодо роботи ЦНАП в умовах карантину.
Надано відповідь на запит ГУ ДМС щодо відповідальних осіб.
Проходження онлайн навчання роботи адміністраторів в системі електронного документообігу «Вулик»