A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 04.05.2020 09:28
Кількість переглядів: 803

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.

Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену короновірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП,  на час карантинних заходів скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжує свою роботу. Сьогодні, за період з 27.04.2020 р. по 03.05.2020 р., звітують такі відділи:

ЗАГАЛЬНИЙ ВіДДІЛ

Оброблення таблиці «Детальний перелік повноважень, які виконує підрозділ»

Консультації із спеціалістами щодо електронного документообігу.

Консультації з обласним архівом, щодо оформлення номенклатури справ

Прийнято інформаційних запити - 1

Надійшло письмових та усних звернень від громадян з різних питань – 8

Надійшло письмових  звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 39

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 67

Надійшло телефонних дзвінків – 33

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 12; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –12. З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 8.
Пошук актуальних новин для публікації на сайті «Мереф’янська громада» у соц. мережах.

Робота над впровадженням плану реалізації Комунікаційної стратегії Мереф‘янської міської ради та її Виконавчого комітету на 2020 рік.
Підготовка матеріалів для публікацій до 9 травня.

Відділ військового обліку

Проводяться телефонні співбесіди з призовниками та їх батьками  щодо необхідності проходження строкової служби.

Вносяться зміни чи  додаткові дані до карток первинного обліку призовників 1993 – 2002 р.н.

Доставлено до Харківського ОРВК на медичну комісію призовника.

Надано консультації  для проходження військової служби, шляхом укладання контракту.

Проводиться огляд засобів масової інформації стосовно змін, доповнень та загальної інформації Міністерства оборони України, Генерального штабу України, Харківського обласного ВК, Харківського районного ВК з метою вчасного виконання завдань та вимог.

Проведено звірку карток первинного обліку військовозобов’язаних (придатних до в/с) офіцерського складу – букви від С до Я включно.

Поставлено на військовий облік 2 військовозобов’язаний.

Надано консультацій  з різних питань - 34  громадянам.

Оповіщенно офіцерів щодо явки до Харківського ОРВК – 22чол.

Звіт по відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано до Управління казначейства в Харківському районі інформацію про  уточнений річний розпис доходів на 2020 рік; інформацію про джерела - помісячний розпис міський на 2020 рік по загальному та спеціальному фондах, інформацію по видатках: уточнений річний розпис міський на 2020 рік по загальному та спеціальному фондах;

Надано до Управління казначейства в Харківському районі звіт про використання коштів з резервного фонду станом на 01.05.2020р;

Взято участь у онлайн-семінарі «Місцеві податки і збори новації законодавства, пошук резервів, особливості регуляторних процедур»;

Взято участь у онлайн-конференції програми DOBRE оновлення місцевої економіки. Як державна та місцева влада можуть підтримувати місцевий бізнес під час та після карантину»;

Участь у онлайн-зустрічі з консультантами програми DOBRE з питань впровадження внутрішнього контролю в раді і її виконавчих органах;

Підготовлено та направлено до департаменту фінансів ХОДА уточнений контроль «Інформація щодо чисельності працівників бюджетних установ (організацій), що утримуються за рахунок коштів Державного / місцевого бюджету (загальний фонд), включаючи одержувачів бюджетних коштів.

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо розміщення на депозитних рахунках у банках тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);

Направлено до Харківського регіонального відділення "Асоціація міст України" інформацію щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно внесення змін до розпису бюджету;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно обсягу доходів бюджету;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо спрямування у 2020 році коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я;

Взято участь у вебінарі Програми DOBRE присвяченому огляду змін до Державного бюджету на 2020 рік, БКУ та цілому ряду специфічних  бюджетних питань: розподіл резервного фонду, використання залишків освітньої та медичних субвенцій, розподіл інфраструктурної субвенції, тощо;

Здійснено розрахунок змін помісячного розпису по субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету згідно довідок Департаменту фінансів ХОДА;

Опрацьовано лист Мінекономіки щодо роз’яснень окремих норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»;

Проведено розподіл субвенції з обласного бюджету на співфінансування мініпроєктів - переможців обласного конкурсу «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ»;

Вивчення листа з додатками Федерації роботодавців України щодо галузевих норм праці, з метою подальшого надання зауважень та пропозицій;

Підготовка пакету документів для подання до Державної регуляторної служби України (м. Київ) за регуляторними актами: «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2021 рік на території Мереф?янської міської ради», «Про встановлення ставок збору за місця для паркування транспортних засобів на території Мереф'янської міської ради на 2021 рік», Про Затвердження нормативно – правових документів з питань приватизації комунального майна, що є власністю Мереф’янської міської ради», «Про  встановлення ставок єдиного податку на території Мереф’янської міської ради на 2021 рік, «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Мереф'янської міської ради на 2021 рік», «Про встановлення ставок туристичного збору на території Мереф’янської міської ради на 2021 рік»;

Прийтяно участь в засіданні постійної комісії Мереф’янської міської ради з питань регуляторної політики, прав людини, законності, депутатської діяльності та етики;

Підготовлено 2 розрахунки суми відшкодування коштів за використання земельних ділянок комунальної форми власності на території Мереф’янської міської ради з порушенням вимог законодавства;

Вручено 6 договорів про добровільне відшкодування збитків (недоодержаного доходу), заподіяних внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа без правовстановлюючих документів (права власності або права користування);

Підготовлено 20 актів про визначення збитків власнику землі;

Надано 14 консультацій в телефонному режимі щодо суми сплати за земельні ділянки;

Підготовлено вихідний лист на міськрайонне управління Держгеокадастру Харківській області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформацію про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі», щоденно;

Проведено засідання робочої групи постійно діючої комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради;

Проведено моніторинг надходження платежів за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами;

Проведено 3 консультації за телефоном з питань розміщення зовнішньої реклами;

Підготовлено 49 актів прийому-передачі наданих послуг;

Надіслана відповідь на запит до Харківської обласної державної адміністрації щодо  переліку діючих на території ОТГ місць громадського харчування, торгівельних об’єктів, відділень банків, ринків та поштового зв’язку;

Надіслана відповідь на запит Мереф’янської ЦРБ, щодо переліку діючих на території громади аптек;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Відділ благоустрою

Щоденне прибирання сміття вздовж центральних вулиць міста та вивезення сміття (близько 115 м3) на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;

Побілка дерев на території громади;

Підготовчі роботи до висадки саджанців туї смарагд по вул. Дніпровській (планування та визначення місць висадки, земляні роботи - копка ям)

Висадження саджанців липи дрібнолистої та спіреї genpei по вул. Савченка, встановлення розпірок;

Висадження саджанців туї смарагд на подвір’ї  КЗ «Медичний ліцей»;

Дроблення гілок на щепу по вул. Мічуріна, вул. Г.Тереньєва;

Кронування дерев по вул. Г.Тереньєва;

Покіс порості вздовж автошляху в с. Селекційне та на Шовкостанції;

Полив саджанців дерев, кущів та квітів, в сквері Батьківщина-мати, в місцях висадки по вул. Дніпровській, вул. Савченка, та на квітниках міста;

Полив туй по вул. Савченка – вул. Лесі Українки;

Засипка щепою (мульчування) саджанців тополь;

Розвезення саджанців дерев по КЗ міста для подальшої посадки на території громади;

Поточні роботи по проведенню суботників на території громади, підвезення людей, необхідного інвентарю, фарби для побілки дерев до місць проведення толок, вивезення мішків зі сміттям після прибирання;

Підготовчі роботи до початку облаштування тротуару по вул. Терентьєва (виготовлення опалубки для укріплення бордюра, підсипка піском та щебенем, облаштування подушки тротуару, видалення порості, розмітка напрямку проходження тротуару вздовж вулиці);

Підвезення будівельних матеріалів до місця проведення робіт;

Демонтаж залізобетонної труби для відводу зливових і талих вод, прочищення труби, заглиблення траншеї, укладка труби в траншею, засипка піском та щебенем та утрамбування віброплитою по пров. Горького;

Наведення порядку по вул. Савченка після виконання робіт (завантаження та вивезення будівельних матеріалів, вивезення будівельного сміття);

Усунення недоліків вуличного освітлення – заміна ламп по вулицях Будянська, вул. Лісова, вул, Ветеринарна;

Заміна та ремонт світильників – вул. Лесі Українки, вул. Чайковського;

Встановлення нового світильнику – вул. Г.Терентьєва;

Продовження мереж зовнішнього освітлення по вул. Мереф’янська (натягування СІП 50 м, встановлення нового світильнику 30 Вт)

Внутрішні роботи в приміщенні КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг»: ремонт стельових світильників, заміна ламп, заміна та встановлення подвійних розеток, прокладка кабелю;

Ревізія та обстеження мереж та об’єктів зовнішнього освітлення для уточнення реєстру об’єктів вуличного освітлення.

ЗВІТ ВІДДІЛУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Надано консультацій за телефоном – 150

Надано консультацій – 34

Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА пакетів документів – 20

Запити для видачі довідок про склад сім’ї – 14

Запити до організацій – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 3

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення багатодітної родини – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку із вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 4

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам ,які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 1

Прийнято пакетів документів для призначення пільга на ЖКП – 1

Формування списку осіб на отримання продуктових наборів

Введення інформації до електронної бази пільговиків

Продовжується робота над створенням архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ

Введеться робота над формуванням бази внутрішньо переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської ОТГ

Підготовлено та надано звіт до Департаменту соціального захисту населення ХОДА  про орієнтовний перелік індикаторів оцінювання виконання функцій у сфері надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям Мереф’янської ОТГ під час упровадження програмного комплексу „Інтегрована інформаційна система „Соціальна громада”.

Підготовлено та надано звіт до Департаменту соціального захисту населення ХОДА  щодо впровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»

Підготовлено детальний перелік повноважень, які виконує підрозділ

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 3

Начальник відділу взяв участь у скайп-нараді з обговорення нагальних питань соціального захисту населення

Надання інформації громадян постраждалим від аварії на ЧАЕС щодо матеріальної допомоги до річниці Чорнобильської катастрофи у телефонному режимі – 47 осіб

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 4

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 5

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 2

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб

Надано консультацій, осіб – 20

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 19

Оформлено карток реєстрації осіб, шт

Оформлено адресних карток, шт

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 15

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 2

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 3

Направлено звіт до органів статистики – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 1

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 8

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 0

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт.- 0

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1

Направлено   повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 8

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 0

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 6

Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 1

Надано консультацій

Направлено матеріалів до архіву ХРДА

Надано запитів з ЄДР

Витяги ДЗК – 2

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 11

Надано консультацій – 10

Направлено матеріалів до архіву ХРДА

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього: - 15

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку

- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 1

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету 

 Видано інформації з РТГ м.Мерефа

 Отримання довідки про  зареєстрованих у житловому приміщенні – 14

Спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – 2896

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради

Виконання Плану дій Комуннікаційної стратегії Виконавчого комітету

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа

Онлайн навчання працівників відділу щодо цифрової грамотності з подальшим отриманням сертифікату

Надається щоденна звітність ХОДА щодо роботи ЦНАП в умовах карантину.

Надано відповідь на запит ГУ ДМС щодо відповідальних осіб.

Проходження онлайн навчання роботи адміністраторів в системі електронного документообігу «Вулик»

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину – 5

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції - 13 з них: від 4 організацій/установ, від 1 громадян –пояснення та повідомлення та 1 колективне звернення від 7 громадян

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 33 з них: на 11 організації/установи

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 6 адресами

Видання наказу з основної діяльності – 3

Надіслано телефонограм – 1

Підготовлено відповіді на запити про публічну інформацію – 1

Підготовлено та направлено щотижневі звіти на ХОДА – 2

Проведення моніторингу в онлайн режимі щодо допомоги чи підтримки сім’ї, виявлення можливої інформації про загрозу життя чи здоров’ю дитини.

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності 

1. Пройдено опитування для відстеження прогресу впровадження ґендерної політики на місцевому рівні в Україні та збору даних, розрізнених за статтю, що проводила Асоціація міст України.
2. Взято участь у Міжнародній онлайн-конференції «Відновлення місцевої економіки. Як державна та місцева влада можуть підтримувати місцевий бізнес під час та після карантину», яка відбулася 28 квітня.
3. Підготовка презентаційних матеріалів для виступу у міжнародній онлайн-конференції.
4. Підготовлено статтю «Функціонування Центру розвитку бізнесу «Цербер» на території Мереф’янської громади» для публікації у журналі «Стратегія розвитку».
5. Супроводження проєкту «Створення Центру жіночих ініціатив на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади», що виконується в межах проєкту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді», який фінансується Європейським Союзом.
6. Взято участь в online-семінарі другого навчального блоку в рамках кластеру «Інструменти
громадської участі» Проєкту «Київський Діалог».
7. Взято участь у вебінарі Школи організацій з розвитку підприємництва другого компоненту «На варті інтересів бізнесу».
8. Моніторинг відповідей онлайн-дослідження в рамках проекту «Київський діалог».
9. Вирішення організаційних питань щодо участі членів та членкинь Молодіжної ради Мереф'янської громади у проекті «Моніторинг діяльності місцевих депутатів» в рамках проекту Добре.
10. Надіслано звіт з вебінару "Креативне мислення", який проходив для відвідувачів Молодіжного центру, в рамках проєкту «Прокачай молодіжний центр своєї громади».
11. Зареєстровано Молодіжну раду Мереф'янської громади до участі у Асоціації Молодіжних рад України.
12. Вивчено можливості конкурсу грантів від посольства Словаччини в Україні.
13. Взято участь у онлайн зустрічі каунтерпартів в рамках реалізації програми «Корпус миру» в Україні.
14. Взято участь у інформаційній онлайн зустрічі відповідальних за реалізацію молодіжної політики в громадах партнерах програми DOBRE в Харківській області.
15. Надано відповідь на лист Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації щодо розробки Концепції програми «Молодь України» 2021 – 2025 та надання актуальної інформації, зведеної по Мереф'янській ОТГ.
16. Подано заявку на міжнародну менторську програму Ради Європи «Менторство заради змін».
17. Моніторинг актуальних грантових конкурсів для представників малого та середнього бізнесу в мережі Інтернет (https://www.prostir.ua/https://gurt.org.ua/).
18. Супровід проєкту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)».
19. Супроводження проєктів – переможців обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» у 2020 році.
20. Розробка інформаційного проєкту для підприємців Мереф'янської громади щодо змін, які відбулися у зв'язку з введенням карантину #COVID19. Продакшн відео.
21. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проєкту «Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади» в рамках Українського жіночого фонду та програми DOBRE.
22. Взято участь у вебінарах, що були організовані Угодою мерів на теми: «Термомодернізація адміністративних будівель та бюджетних закладів» та «Методологія та особливості сектору щодо генерації тепла та холоду».
23. Вивчення питання щодо написання заявки на конкурс проектних ідей у сфері сталого розвитку в Україні в рамках спільного проекту Уряду Швеції та Програми розвитку ООН.
24. Взято участь у вебінарі «Не пали-компостуй».
25. Пройдено опитування в рамках програми "U-LEAD з Європою" щодо якості та доступності онлайн навчання.
26. Надано відповіді на листи до Управління паливно-енергетичного комплексу ХОДА щодо впровадження проектів із заміщення газу під час виробництва енергії з відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива.
27. Подано заявку на участь у онлайн навчанні «Сталий економічний розвиток громад в посткризовий період» від Центру «Ейдос», за підтримки Фонду Фрідріха Науманна.
28. Взято участь у антикарантинному практичному курсі соціального проектування «Краш-тест грантових проєктів» від Спільнота Грант менеджмент || Grant management.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень