A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Грошова допомога по частковому безробіттю на період карантину

Дата: 07.05.2020 14:06
Кількість переглядів: 429

До уваги роботодавців!

Скористайтеся грошовою допомогою по частковому безробіттю на період карантину та збережіть свій бізнес та робочі місц

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №306 затверджено Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:

 

Право на отримання допомоги по частковому безробіттю мають  роботодавці з числа суб’єктів малого та середнього підприємництва, комунальні підприємства, які:

• зупинили/скоротили діяльність через карантин,

• сплачували єдиний соціальний внесок (далі – ЄСВ) протягом останніх 6 місяців, що передують даті зупинення/скорочення діяльності, за найманих працівників, з якими не припинені трудові відносини на дату подання звернення до центру зайнятості.

Роботодавець протягом  30 календарних днів  з дня зупинення/скорочення діяльності, звертається до Харківської районної філії за місцем сплати ЄСВ.

Перелік документів для  отримання допомоги:

1) заява у довільній формі, у якій також зазначається інформація про належність роботодавця до суб’єктів малого або середнього підприємництва відповідно до Господарського кодексу України, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів (надається примірний зразок).

2) засвідчена роботодавцем копія наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності.

3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно з статтею 47-1 Закону України „Про зайнятість населення” (зазначається: прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті)

4) довідка про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою Державною податковою службою.

Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів:

  • У скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал).
  • Поштовим відправленням (оригінал).
  • На e-mail центру зайнятості (у форматі скан-копії) - 2010@khcz.gov.ua

Розмір допомоги

Допомога встановлюється за кожну годину втраченого робочого часу із розрахунку 2/3 тарифної ставки/окладу та не може перевищувати мінімальну ЗП, встановлену Законом на 2020 рік (4 723 грн).

Щомісяця роботодавець надає Харківській районній філії ХОЦЗ відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу (відповідно до Додатку 2 Порядку) та протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок, вони перераховуються  роботодавцю.

 

Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.

 

БУДЬ ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОПОМОГУ З ЦЬОГО ПИТАННЯ ВИ ОТРИМАЄТЕ У ХАРКІВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ФІЛІЇ

Харківського обласного центру зайнятості

за тел.  732-44-64, 0990671005

За адресою: м. Харків, вул. Святодухівська, 5

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень