A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 18.05.2020 10:00
Кількість переглядів: 607

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.

Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП,  на час карантинних заходів скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжує свою роботу. Сьогодні, за період з 12.05.2020 р. по 15.05.2020 р., звітують такі відділи:

ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

1. Начальник Загального відділу взяла участь у вебінарі «Громадський бюджет в умовах COVID-19»; "Технічні питання роботи DOSVIT і Громадського проєкту".

2. Пройшли навчання по роботі з електронним документообігом «ACKOD»

3.Опрацювання додатків до статуту

  • Надійшло письмових та усних звернень від громадян з різних питань – 9
  • Надійшло письмових звернень громадян з ХРДА (ХОДА) - 1
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 47
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 4
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 72
  • Надійшло телефонних дзвінків (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 27
  • Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та начальник Загального відділу взяли участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
  • Завантаження ресурсів на Єдиний державний веб-портал відкритих даних, наданих відповідальними особами Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради. Заповнення журналу по наданим ресурсам.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 16; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –16

З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 12.
Пошук актуальних новин для публікації на сайті «Мереф’янська громада» у соц. мережах.

ВІДДІЛ БЛАГОУСТРОЮ

Щоденне прибирання сміття вздовж центральних вулиць міста та вивезення сміття (понад 90 м3) на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;
Висадження туй у КЗ «Медичний ліцей»  
Висадження туй по вулиці Савченко;
Видалення клену КЗ «Медичний ліцей».
Кронування гілок дерев вздовж тротуару по вул. Терентьєва
Дроблення гілок на щепу КЗ «Медичний ліцей», Соборна, Полянського, Конституції, Лесі Українки;  
Покіс порості та трави вздовж автошляху Харків - Сімферополь, парк Шевченка. 
Полив саджанців дерев, кущів та квітів.
Планування квітника по вул. Дніпровська, КЗ «Медичний ліцей».
Встановлення дорожнього та тротуарного бордюру по вул. Терентьєва
Заміна ламп та ремонт світильників по вулицям Свяченівська, Селекційна,
Встановлення світильників по провулку Річному, провулку Огородному.

ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ

Проводилися телефонні співбесіди з призовниками та їх батьками  щодо необхідності проходження строкової служби.
Вносилися зміни чи  додаткові дані до карток первинного обліку призовників 1993 – 2002 р.н.
Надано консультації  для проходження військової служби, шляхом укладання контракту.
Проводився огляд засобів масової інформації стосовно змін, доповнень та загальної  інформації Міністерства оборони України, Генерального штабу України, Харківського обласного ВК, Харківського районного ВК з метою вчасного виконання завдань та вимог.
Поставлено на військовий облік 3 військовозобов’язаних.
Надано консультацій  з різних питань 11  громадянам.

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Надано консультацій за телефоном – 141
Запити для видачі довідок про склад сім’ї – 6
Запити до організацій – 5
Прийнято заяв для отримання довідки про перебування чи не перебування на обліку в УСЗН ХРДА – 1
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 4
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення багатодітної родини – 2
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку та піклування – 1
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку із вагітністю та пологами – 1
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 1 Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 4
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам ,які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 2
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку -10
Формування списку осіб на отримання продуктових наборів
Прийнято пакетів документів на соціальне обслуговування в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» - 1
Введення інформації до електронної бази пільговиків – 202 особи
Продовжується робота над створенням архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ.
Начальник відділу взяла участь в засіданні комісії з питань захисту прав дитини
Формування списку журналів для електронного документообігу.
Підготовка та збір інформації про впровадження моделей надання адміністративних послуг соціального характеру у ЦНАП.
Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 4
Начальник відділу взяла участь в черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Проведення засідання комісії з питань соціального захисту та надання матеріальної допомоги
Редагування списків громадян, які  постраждали від аварії на ЧАЄС – 123 особи.

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА БЮДЖЕТУ

  1. Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;
  2. Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
  3. Підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі довідку про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2020 рік та зведення показників спеціального фонду кошторису на 2020 рік, за КПКВ 021100 «Надання спеціальної освіти мистецькими школами»;
  4. Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  5. Підготовлено та надано оперативні дані про стан розрахунків по бюджетних установах і організаціях, які фінансуються з бюджету Мереф’янської ОТГ за спожиті комунальні послуги та енергоносії станом на 01.05.2020 року до Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  6. Підготовлено та направлено до департаменту фінансів ОДА контроль «Дані щодо видатків на охорону здоров'я у 2020 році  по бюджету Мереф'янської міської ОТГ міста, району, ОТГ»;
  7. Підготовлено та відправлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформації стосовно виконання вимог статті 77 Бюджетного кодексу України в частині видатків на оплату праці з нарахуваннями та в частині видатків на оплату енергоносіїв по зведеному бюджету Мереф’янської міської ОТГ району (міста, ОТГ) у 2020 році, та розрахунок щодо забезпеченості плановими призначеннями видатків на заробітну плату з нарахуваннями у 2020 році;
  8. Підготовлено проблемні питання та прийнято участь у онлайн-консультації «Законодавчі засади надання державної допомоги суб'єктам господарювання»;
  9. Опрацьовано лист Харківської ОДА від 12.05.20 № 01-56/3814 «Про забезпечення виконання місцевих бюджетів»;
  10. Проведена консультаційна робота з працівниками Управління УДКСУ у Харківському районі по роботі з системою ПТК «Клієнт казначейства –  Казначейство»;
  11. Опрацьовано інформаційний лист Програми «U-LEAD з Європою» щодо останніх нововведень, передового досвіду та заходів підтримки у боротьбі із вірусом COVID-19 та його наслідками;
  12. Заповнено анкету в рамках програми DOBRE, щодо оцінки спроможності громади;
  13. Підготовлено пояснюючу записку до проекту рішення сесії «Про внесення змін до рішення «Про міський бюджет  Мереф’янської міської ради на 2020 рік» в частині міжбюджетних трансфертів;
  14. Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);
  15. Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно внесення змін до розпису бюджету;
  16. Надано 3 консультації щодо суми земельного податку;
  17. Підготовлено 5 актів визначення збитків;
  18. Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф'янської міської ради, стосовно затвердження актів визначення збитків;
  19. Вручено 5 договорів про добровільне відшкодування збитків (недоодержаного доходу), заподіяних внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа без правовстановлюючих документів (права власності або права користування);
  20. Підготовлено та направлено контроль до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі» щоденно – 4 шт;
  21. Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»;
  22. Підготовлено на засідання виконавчого комітету проект рішення та відповідний пакет документів «Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами»;
  23. Підготовлено та вручено 5 приписів про звільнення місць, що зайняті без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування;
  24. Підготовлено договір про надання в користування місць для розташування спеціальних конструкцій;
  25. Оформлено дозвіл на розміщення зовнішньої реклами фізичній особі;
  26. Підготовка нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами на території Мереф’янської міської ради;
  27. Проведено в телефонному режимі 3 консультації з питань розміщення зовнішньої реклами та конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності;
  28. Вивчення норм діючого законодавства з питань оренди державного та комунального майна, відчудження об’єктів державної та комунальної власності,
  29. Підготовка проекту рішення Мереф'янської міської ради, щодо внесення змін до Порядку пайової участі замовників у розвиток інфраструктури Мереф'янської міської об’єднаної територіальної громади;
  30. Доведення до відома інформації усім роботодавцям про затвердження Порядку надання та повернення коштів,спрямованих на фінансування допомоги по частковому  безробіттю на період карантину, встановленого КМУ з метою запобігання поширенню на території  України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2  від 22.04.2020р;
  31. Підготовлено та надіслано листи окремим суб’єктам господарювання, щодо заборони самовільного використання в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі 35-110 кВ сільськогосподарської та великогабаритної техніки загальної висотою понад 4,5м.;
  32. Моніторинг надходжень податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, податку на нерухомість  за квітень 2020 року;
  33. Прийняття участі в онлайн-засіданні Правління та Ради Всеукраїнської Асоціації ОТГ на тему: «Діяльність органів місцевого самоврядування в умовах надзвичайної ситуації боротьби з поширенням коронарівусу»;
  34. Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ’Ї

  • Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину- 8
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 35 з них: від 17 організацій/установ, від 3 громадян – пояснення та повідомлення, звернень від 1 громадян
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції 26 з них: на 13 організації /установи та 5 громадянам
  • Здійснено комісійних виїздів 1 виїзд по 11 адресами
  • Складено акт обстеження  житлово-побутових умов проживання – 2
  • Видання наказу з основної діяльності – 2
  • Надіслано службових записок і доповідних щодо надання інформації з питань захисту прав дітей – 3
  • Підготовлено та направлено щомісячний звіт на ХОДА – 1
  • Підготовлено та направлено щотижневі звіти на ХОДА – 2
  • Надання продуктових наборів для сімей, в яких виховуються діти з особливими потребами, сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку Служби у справах дітей та сім’ї – 14
  • Проведення профілактичної роботи з батьками
  • Розгляд  питань на засіданні Комісії з питань захисту дітей при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину –4
  • Підготовка проєкту рішеня на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
  • Взято участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
  • Підписання додаткового договору до договору про патронат над дітьми від 20.02.2020 року
  • Проведення моніторингу в онлайн режимі щодо допомоги чи підтримки сім’ї, виявлення можливої інформації про загрозу життя чи здоров’ю дитини.

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 4

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 5

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 5

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 3

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 3

Надано консультацій,  осіб – 20

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт – 12

Оформлено карток реєстрації осіб, шт – 8

Оформлено адресних карток, шт

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 7

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1  

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт – 4

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт – 7

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 3

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше)- 7

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього (14):

Послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 2

Видано інформації з РТГ м.Мерефа

Отримання довідки про  зареєстрованих у житловому приміщенні – 12

Спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – 835

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради – 3
Прийнято телефоних звінків – 287

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа

Брали участь у Онлайн-вебінари

1. «Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП»

2. «Стратегія виходу з карантину для ЦНАП»

Надається щоденна звітність ХОДА щодо роботи ЦНАП в умовах карантину.

Надано відповідь на запит ГУ ДМС щодо відповідальних осіб.

Проходження онлайн навчання роботи адміністраторів в системі електронного документообігу «Вулик».

ВІДДІЛ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ПРОЕКТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.Моніторинг актуальних грантових конкурсів в мережі Інтернет (https://www.prostir.ua/,https://gurt.org.ua/,https://euprostir.org.ua/opportunities,
https://www.ua.undp.org/co…/ukraine/…/home/get-involved.html).
2. Супровід проєкту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)».
3. Вирішення організаційних питань щодо охорони та пожежної сигналізації об’єктів по Мереф'янській громаді.
4. Вивчення умов надання грантової фінансової допомоги для проєктів розвитку по Програмі «Кусаноне» від Посольства Японії в Україні.
5. Вивчення умов грантового конкурсу проєктних ідей у сфері сталого розвитку в Україні Спільний проєкт Уряду Швеції та Програми розвитку ООН «Посилене партнерство для сталого розвитку».
6. Взято участь у вебінарі - онлайн навчанні від Центру Політичних Студій та Аналітики «ЕЙДОС» за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу Модуль 1 «Як залучити додаткові ресурси в громаду для її сталого соціально-економічного розвитку?» в рамках проєкту: "Сталий економічний розвиток громад в пост кризовий період".
7. Надіслано анкету на участь у онлайн – семінарі від Харківського регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» на тему: «Розробка проєктів та управління проєктним циклом».
8. Супровід проєкту «Створення Центру жіночих ініціатив на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади», що виконується в межах проєкту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді», який фінансується Європейським Союзом.
9. Взято участь у вступному модулі практичного тренінгу «Підвищення інституційної спроможності об’єднаних територіальних громад у розвитку малого та середнього підприємництва в громаді, розробки проєктів місцевого розвитку та залученні інвестора», в рамках Проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку».
10. Взято участь у вебінарі «Технічні питання роботи DOSVIT і Громадського проєкту», в рамках Програми DOBRE.
11. Супроводження мініпроєктів – переможців обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» у 2020 році.
12. Виконано домашнє завдання до Модулю 1 «Комплексний підхід до стратегічного планування території та аналіз економічного профілю громади», в рамках практичного тренінгу «Підвищення інституційної спроможності об’єднаних територіальних громад у розвитку малого та середнього підприємництва в громаді, розробки проєктів місцевого розвитку та залученні інвестора» Проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку».
13. Реєстрація на участь у вебінарі «Формування Карти розвитку громади для Мереф'янської ОТГ».
14. Опрацювання Комунікаційного плану в сфері удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки.
15. Опрацювання матриці для оцінювання спроможності місцевого самоврядування (РМСІ) у Мереф’янській громаді, за яким встановлюється сукупний рівень організаційної спроможності органів місцевого самоврядування щодо прийняття управлінських рішень на основі діалогу та співпраці з громадськістю, в рамках Програми DOBRE.
16. Опрацювання Статуту Мереф’янської міської територіальної громади.
17. Співпраця з виданням «Слобідський край».
18. Супровід проєкту «Не пали - компостуй!», який організований Лабораторію інноваційного розвитку ПРООН разом із Громадською спілкою “Центр розвитку інновацій”.
19. Вирішення організаційних питань щодо участі у Програмі НЕФКО «Фонд «Північна ініціатива гуманітарної підтримки та енергоефективності (Україна)»».
20. Взято участь у скайп-конференції з експертами проєкту «Не пали - компостуй».
21.Взято участь у онлайн навчанні (серія вебінарів) "Основи муніципального енергоменеджменту", що проходять в рамках проєкту «Енергоефективність у громадах ІІ», що впроваджується в Україні за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) компанією «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH».
22. Пройдено опитування щодо енергетичного менеджменту, що проводить Асоціація "Енергоефективні міста України" в рамках своєї статутної діяльності.
23. Вирішення організаційних питань щодо участі у проєкті "Зміцнення демократичного врядування".
24. Вирішення організаційних питань щодо реалізації проєкту "Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади".
25. Моніторинг діяльності команди Молодіжної ради Мереф'янської громади в умовах карантину.
26. Супровід проведення загальних зборів Молодіжної ради Мереф'янської громади.
27. Взято участь у проєкті Startup Campus - онлайн інтенсив з підприємницької освіти.
28. Взято участь у онлайн обговоренні плану діяльності за програмою "Молодь і "Відкритий уряд".
29. Взято участь у національному вебінарі "Що роблять молодіжні ради онлайн?".
30. Взято участь у панельній дискусії «Професійний розвиток та європейська інтеграція» в рамках онлайн марафону Днів кар'єри ЄС.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень