A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 25.05.2020 10:00
Кількість переглядів: 1300

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня надається звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.

Сьогодні, у зв’язку з ситуацією що відбувається, а саме «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування розташованих на території Мереф’янської міської ради з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19» нагадуємо, що Виконавчий комітет Мереф’янської міської ради, в тому числі ЦНАП,  на час карантинних заходів скасував ПРИЙОМ ГРОМАДЯН, але продовжував свою роботу. Сьогодні, за період з 18.05.2020 р. по 22.05.2020 р., звітують такі відділи:

 

ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

 

1. Взято участь у Он-лайн семінарі на тему «Комунікація та взаємодія з громадянами та представниками влади»;

2. Проходили онлайн навчання по роботі у системі електронного документообігу «АСКОD»;

3.Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник відділу брала участь у засіданні профільних постійних депутатських комісій;

4. Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник відділу взяли участь у сесійному засіданні;

5. Опубліковано відповідь, на звернення, що надійшло через сайт громади

6.Оновлення інформації на веб-порталі «Відкриті дані»»;

  • Надійшло письмових та усних  звернень від громадян з різних питань – 11;
  • Прийнято інформаційних запити на публічну інформацію – 1;
  • Надійшло письмових звернень громадян з ХРДА (ХОДА) – 2;
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 58;
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 3;
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103;
  • Надійшло телефонних дзвінків (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 41.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 13; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –13, Instagram – 1;
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 4; відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 9;
Пошук актуальних новин для публікації на сайті «Мереф’янська громада» у соц. Мережах; здійснено фоторепортаж під час 1 заходу;

Фахівці сектору прослухали он-лайн пресконференцію для регіональних ЗМІ: "Місцеве самоврядування та територіальна організація влади: "геолокація" реформи".

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ’Ї

  • Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину – 9;
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції  29 з них: від 11 організацій /установ, від 2 громадян –пояснення та повідомлення, звернень від 5 громадян;
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції: 23 з них: на 6 організації/установи та 5 громадянам;
  • Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 13 адресами;
  • Складено акт обстеження  житлово-побутових умов проживання – 7;
  • Видання наказу з основної діяльності та щодо постановки та зняття з обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах – 8;
  • Підготовлено та направлено щотижневі звіти на ХОДА – 2;
  • Надіслано та отримано телефонограм – 2;
  • Проведення профілактичної роботи з батьками;
  • Направлено клопотання до ХОДА щодо продовження терміну перебування дитини у Харківському обласному центрі соціально-психологічної реабілітації – 1;
  • Надання консультативної допомоги та роз’яснювальної роботи щодо здійснення правочину відносно нерухомого майна, право користування або право власності належить дітям;
  • Взято участь у сесії Мереф’янської міської ради;
  • Участь у вебінарі на тему: «Спільно. Соціальні послуги для дітей у громаді»;
  • Участь у вебінарі на тему: «Сімейно орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія».

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА БЮДЖЕТУ

  • Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
  • Взято участь у онлайн-засіданні тематичної платформи «Місцеві бюджети та фінанси» щодо проблемних питань бюджетів об'єднаних територіальних громад поточного року та наступного планового бюджетного періоду;
  • Взято участь у вебінарі "Секрети про економіку та землі громад", що проводився Центром Розвитку Інновації;
  • Підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі довідку про зміни до кошторису та зведення показників спеціального фонду кошторису на 2020 рік;
  • Надано щотижневу інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  • Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів ХОДА лист щодо стану виконання міського бюджету;
  • Заповнено анкету в рамках опитування ОТГ на тему державних інвестицій, пов'язаних із муніципальними послугами та місцевим економічним розвитком, яке проводилося Програмою «U-LEAD з Європою» щодо фінансів за 2018 та 2019 фінансові роки;
  • Підготовлено пакет матеріалів для розгляду на засіданні постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та житлово-комунального господарства;
  • Проведена робота по отриманню наказу Міністерства фінансів України щодо погодження обсягу та умов здійснення місцевого запозичення;
  • Підготовлено проєкт рішення сесії «Про внесення змін до рішення «Про міський бюджет Мереф’янської міської ради на 2020 рік» в частині міжбюджетних трансфертів та проект рішення сесії «Про здійснення запозичення у 2020 році»;
  • Взято участь у засіданні XLIII сесії Мереф'янської міської ради VIII скликання;
  • Підготовлено та надано оперативні дані про стан розрахунків по бюджетних установах і організаціях, які фінансуються з бюджету Мереф’янської ОТГ за спожиті комунальні послуги та енергоносії станом на 01.05.2020 року до Департаменту фінансів Харківської ОДА;
  • Внесено 5 змін до штатного розпису;
  • Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);
  • Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно внесення змін до розпису бюджету;
  • Погоджено 1 електронний висновок про повернення помилково та /або надміру сплачених грошових забов’язань та пені;
  • Надано 4 консультації щодо плати за землю;
  • Вручено 1 договір про добровільне відшкодування збитків (недоодержаного доходу), заподіяних внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа без правовстановлюючих документів (права власності або права користування);
  • Проінформовано в телефонному режимі 10 суб’єктів господарювання щодо наявної  заборгованості за користування  земельними ділянками;
  • Вивчення норм діючого законодавства з питання продажу земельних ділянок комунальної власності або права на їх  оренду,  на конкурентних засадах  (земельних торгах);
  • Взято участь у засіданні постійної комісії з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища;
  • Зареєстровано 20 договорів про добровільне відшкодування Мереф’янській міській раді збитків, які заподіяні внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільно зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства про плату за землю;
  • Підготовлено пакет документів для засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради для прийняття рішення «Про затвердження 5 актів визначення збитків» 
  • Підготовлено 2 розрахунки суми відшкодування;
  • Проведено аналіз надходжень по орендній платі за земельні ділянки за травень 2020р;
  • Проведено аналіз надходжень по договорам відшкодування збитків за травень 2020р;
  • Робота з базою платників земельного податку по смт. Утківка;
  • Підготовлено та направлено контроль до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі» щоденно – 5 шт.;
  • Здійснено обстеження вулиць м. Мерефа на наявність рекламних конструкцій, дозвіл на розміщення яких Мереф’янська міська рада не надавала;
  • Підготовлено та вручено 4 приписи про звільнення місць, що зайняті без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування;
  • Прийнято участь у засіданні постійної комісії Мереф’янської міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та житлово-комунального господарства;
  • Прийнято участь у засіданні постійної комісії Мереф’янської міської ради з питань регуляторної політики, прав людини, законності, депутатської діяльності та етики;
  • Проведено засідання робочої групи з опрацювання конкурсних документів з відбору суб’єктів оціночної діяльності;
  • Підготовлено та направлено лист до Державної податкової служби України «Інформація про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл»;
  • Опрацювання нової редакції Правил розміщення зовнішньої реклами на території Мереф’янської міської ради;
  • Проведено 3 консультації за телефоном з питань розміщення зовнішньої реклами та конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності;
  • Підготовка форм та показників звітів про виконання Програми економічного і соціального розвитку Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2020 року по напрямкам роботи та відділам;
  • Вивчення нормативних документів щодо тарифів на ветеринарні послуги;
  • Вивчення нормативних документів щодо норм часу на ветеринарні послуги та особливостей їх надання;
  • Прийняття участі в онлайн-семінарі, який організував Департамент агропромислового розвитку України на тему «Роз’яснення алгоритмів взаємодії пасічників з аграріями та органами місцевої влади Харківської області»
  • Взяття участі в онлайн-форумі , який організовано за програмою   «U-LEAD з Європою» на тему «Підтримка місцевого бізнесу в період коронавірусу»;
  • Підготовка інформації  про додаткових резервів надходжень до бюджету по  податку на доходи фізичних осіб  за період 2018-2020 роки;
  • Моніторинг надходжень податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, податку на нерухомість  за травень 2020 року;
  • Прийнято ФОП з усними зверненнями та в телефонному режимі (надано роз’яснення, з питань оподаткування) - 18;
  • По раніше проведеним семінарам підготовлені та роздруковані 10 протоколів проведення  інформаційно-роз’яснювальної роботи з метою дотримання  норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників За результатами попередньо проведеним семінарам працевлаштовано 2 особи;
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Надано консультацій за телефоном – 157;
Надано консультацій – 36;
Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА пакетів документів – 7;
Запити для видачі довідок про склад сім’ї – 4;
Запити до організацій – 3;  
Прийнято заяв для отримання довідки про перебування чи не перебування на обліку в УСЗН ХРДА – 1;
Прийнято заяв для монетизації пільг на ЖКП – 2;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 4;
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення багатодітної родини – 2;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку із вагітністю та пологами – 4; Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 2;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги патронатному вихователю – 1;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку – 10;
Прийнято пакетів документів на соціальне обслуговування в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» - 5;
Підготовлено карток мешканця для видачі – 399;
Підготовлено та надано до Департаменту соціального захисту населення ХОДА звіт(моніторинг) про надання реабілітаційних послуг в ОТГ;
Підготовлено інформацію щодо адміністративних послуг соціального характеру, які надає відділ;  
Введення інформації до електронної бази пільговиків – 334 особи;
Продовжується робота над створенням архіву документів пільгових категорій населення Мереф’янської ОТГ;
Видано посвідчень – 2;
Видано повідомлень – 4;
Видано довідок – 2;
Спеціаліст відділу взяла участь в онлайн-семінарі «Сімейно-орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія»;
Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 5.

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 2;
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 14;
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 8; Внесення змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 7; Надано консультацій,  осіб – 26;
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт – 20;
Оформлено адресних карток, шт – 37;
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 4;
Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт  - 21;
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1.

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація        народження, шт – 1;
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт – 12;
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1;
Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 1;
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1;
Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1.

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 3;
Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 5.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 14;
Надано консультацій 12.

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього (38):

вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 2;
послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 2;

Видано інформації з РТГ м.Мерефа:
Отримання довідки про  зареєстрованих у житловому приміщенні – 21;
Спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – 538;
Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради – 13;
Прийнято телефоних дзвінків – 522;
Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа;
Брали участь у:
Онлайн-вебінарі «єМалятко у ЦНАП: запитання та відповіді»;
Надається щоденна звітність ХОДА щодо роботи ЦНАП в умовах карантину;
Надано відповідь на запит ГУ ДМС щодо відповідальних осіб;
Проходження онлайн навчання роботи адміністраторів в системі електронного документообігу
«Вулик».

ВІДДІЛ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ПРОЕКТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Супровід проєкту «Створення Центру жіночих ініціатив на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади», що виконується в межах проєкту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді», який фінансується Європейським Союзом;
2. Взято участь у Модулі №1 «Комплексний підхід до стратегічного планування території та аналіз економічного профілю громади» та Модулі №2 «Активи та ресурси громади. Чинники, що впливають на розвиток бізнесу в громадах», в рамках практичного тренінгу «Підвищення інституційної спроможності об’єднаних територіальних громад у розвитку малого та середнього підприємництва в громаді, розробки проєктів місцевого розвитку та залученні інвестора» Проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку»;
3. Супроводження мініпроєктів – переможців обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» у 2020 році;
4. Виконано домашнє завдання до Модулю 3 «Особливості розробки проєктів розвитку громади як магнітів для інвесторів, в рамках практичного тренінгу «Підвищення інституційної спроможності об’єднаних територіальних громад у розвитку малого та середнього підприємництва в громаді, розробки проєктів місцевого розвитку та залученні інвестора» Проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку»;
5. Взято участь у вебінарі «Формування Карти розвитку громади для Мереф'янської ОТГ», що проводився Громадською організацією «Активна громада Харкова»;
6. Опрацювання Комунікаційного плану в сфері удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки;
7. Опрацювання матриці для оцінювання спроможності місцевого самоврядування (РМСІ) у Мереф’янській громаді, за яким встановлюється сукупний рівень організаційної спроможності органів місцевого самоврядування щодо прийняття управлінських рішень на основі діалогу та співпраці з громадськістю, в рамках Програми DOBRE;
8. Взято участь в VIII онлайн форумі з циклу «Солідарність мерів: управління муніципалітетом під час пандемії», присвяченому проблематиці підтримки місцевого бізнесу в часи кризи. Захід відбувався за ініціативи Програми «U-LEAD з Європою»;
9. Взято участь у тренінгу-семінарі «Підвищення рівня компетенції Громадських організацій у 2020 році», який проводився онлайн, в рамках реалізації проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми DOBRE;
10. Заповнено електронну таблицю розрахунку індексу ARC, який визначає місце Громадської організації «Агенція з розвитку та інвестицій» в континуумі розвитку організаційної спроможності та сталості. Оцінювання організації щодо її спроможності проводилося в рамках реалізації проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми #DOBRE;
11. Визначено напрямки розвитку Громадської організації «Агенція з розвитку та інвестицій», за якими потрібна допомога від експертів Програми DOBRE. Розроблено рекомендації до плану підвищення спроможності організації;
12. Моніторинг актуальних грантових конкурсів в мережі Інтернет (https://www.prostir.ua/,https://gurt.org.ua/,https://euprostir.org.ua/opportunities,
https://www.ua.undp.org/co…/ukraine/…/home/get-involved.html
13. Супровід проекту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)»;
14. Взято участь у вебінарі - онлайн навчанні від Центру Політичних Студій та Аналітики «ЕЙДОС» за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу Модуль 2 «Співпраця місцевої влади та бізнесу, як запорука економічному розвитку громади» в рамках проєкту: "Сталий економічний розвиток громад в посткризовий період";
15. Взято участь у вебінарі - онлайн навчанні від Центру Політичних Студій та Аналітики «ЕЙДОС» за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу по темі: «Бізнес партнерство та інструменти розвитку підприємництва» та «Додаткові можливості для місцевого бізнесу (кредитні можливості, державна підтримка, гранти)» в рамках проекту: "Сталий економічний розвиток громад в посткризовий період";
16. Взято участь у онлайн тренінгу на тему "Розробка проєктів та управління проєктним циклом" від Харківського регіонального відділення Програми “U-Lead з Європою”;
17. Супровід проєкту «Не пали - компостуй!», який організований Лабораторію інноваційного розвитку ПРООН разом із Громадською спілкою “Центр розвитку інновацій”;
18. Вирішення організаційних питань щодо участі у Програмі НЕФКО «Фонд «Північна ініціатива гуманітарної підтримки та енергоефективності (Україна)»»;
19. Взято участь у онлайн навчанні (серія вебінарів) "Основи муніципального енергоменеджменту", що проходять в рамках проєкту «Енергоефективність у громадах ІІ», що впроваджується в Україні за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) компанією «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» та отримано відповідний сертифікат про закінчення навчання;
20. Взято участь у вебінарі "Автоматизована система моніторингу споживання енергії - ефективний інструмент енергоменеджера" та "Розробка ПДСЕРК: методологія та особливості сектору «Транспорт», які організовані експертами проекту ЄС «Угода мерів-Схід»;
21. Взято участь у вебінарі "Розробка проєктів та управління проєктним циклом", який проходив за підтримки е Харківського регіонального офісу Програми “U-LEAD з Європою”.
22. Взято участь у скайп-конференції з експертами проєкту «Не пали - компостуй»;
23. Вирішення організаційних питань в рамках проєкту "Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади": внесено зміни до бюджету, сформовано групу учасниць, надіслано домашнє завдання;
24. Проведено перше заняття в рамках проєкту "Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади";
25. Взято участь в оцінці спроможності ГО "Українська фундація розвитку молоді" за допомогою індексу ARC в рамках реалізації проекту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» програми DOBRE;
26. Взято участь у вебінарі «Життя молодіжних рад під час та після карантину» в рамках молодіжного компоненту програми DOBRE;
27. Вирішення організаційних питань щодо участі у конкурсі міні-проєктів в рамках програми "Київський діалог";
28. Подано заявку на конкурс міні-проєктів в рамках програми "Київський діалог";
29. Взято участь у навчальних онлайн сесіях в рамках проєкту «Підвищення інституційної спроможності об’єднаних територіальних громад у розвитку малого та середнього підприємництва в громаді, розробки проєктів місцевого розвитку та залученні інвестора», в рамках Проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку»;
30. Взято участь у вебінарі на тему "Як долучати молодь до своїх заходів?" в рамках проєкту "Прокачай молодіжний центр";
31. Оновлення інформаціЇ на сайті Мереф'янської громади - вкладка "Проєктна діяльність" - https://merefaotg.gov.ua/2020-10-49-16-19-05-2020/

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень