A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Додаткові послуги в ЦНАП

Дата: 29.05.2020 11:36
Кількість переглядів: 2206

До уваги мешканців Мереф’янської громади! З 1 червня 2020 року в центрі надання адміністративних послуг (далі ЦНАП) будуть додатково надаватися такі адміністративні послуги:

1) Надання разової грошової матеріальної допомоги громадянам на території Мереф’янської міської ради.

Основний перелік документів для одержання даної послуги:
- копія паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання, або паспорту та свідоцтва про народження для малолітніх; заявника та хворого, в разі якщо це різні люди; якщо хворий не може самостійно подати заяву замість нього може звернутись близький родич);
- згода на обробку та використання персональних даних;
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копія посвідчення, що підтверджує статус заявник (для пільгових категорій громадян);
- довідка з місця реєстрації (долучається адміністраторам до переліку наданих документів);
- акт обстеження матеріально-побутових умов заявника (типовий акт, відповідно Положення), крім надання допомоги на поховання деяких категорій осіб;
- довідка про відкриття поточного рахунку в уповноваженому банку.

Додатковий перелік документів за видами разової грошової матеріальної допомоги:

За/на оперативне лікування, придбання дорогих медикаментів:
- виписка з історії хвороби (довідка з медичної установи щодо необхідності лікування тяжкого перебігу хвороб, за підписом лікаря та керівника установи з рекомендаціями щодо подальшого лікування, не пізніше трьох місяців, що передують зверненню заявника (без урахування днів карантину);
- направлення з медичної установи щодо необхідності оперативного втручання по життєво-важливим показникам, за підписом лікаря та керівника установи (за наявністю);
- квитанції, чеки за проведене лікування (із зазначенням конкретного переліку медичних послуг, ліків тощо), витрачених пацієнтом на лікування/оперативне втручання по життєвим показникам, за підписом лікаря та керівника закладу, не пізніше двох місяців, що передують зверненню заявника.

Учасникам АТО:
- копія довідки військового комісаріату чи іншого органу, що здійснює керівництво військовими формуваннями та право-охоронними органами про проходження військово-службовцем (військовозобо-в’язаним, резервістом) військової служби та копію довідки, що підтверджує виконання обов'язків військової служби ( службових обов'язків) в зоні АТО;
- медична довідка про поранення (контузію, каліцтво, захворювання).

Постраждалим від пожежі, стихійних лих тощо:
- акт обстеження матеріально-побутових умов заявника (типовий акт, відповідно Положення)
- акт про пожежу від інспекції пожежного нагляду або акт про наслідки стихійного лиха, не пізніше трьох місяців, що передують зверненню заявника (без урахування днів карантину)
- документи на право власності на житло
- інші документи (перелік встановлюється комісією при виникненні додаткових питань, які потребують уточнення)

Поховання деяких категорій осіб:
- акт депутата, в якому підтверджується останнє місце мешкання померлого (якщо померлий фактично мешкав на території Мереф’янської міської ради, але був зареєстрований в іншому населеному пункті) та підтверджується відсутність трудової книжки померлого( у разі якщо померлий ніде не працював);
- копія паспорту померлого;
- копія свідоцтва про смерть;
- оригінал довідки про смерть для надання допомоги або оригінал витягу із реєстру державного реєстру актів цивільного стану;
- довідка з місця навчання про те, що померлий перебував на денній формі навчання;
- довідка про  те, що померлий або один з батьків померлої дитини отримував допомогу на дитину;
- копія трудової книжки померлого.

Сім’ї (особи), які перебувають на обліку сімей, які опинилися у складних  життєвих обставинах:
- Аат обстеження матеріально-побутових умов заявника (типовий акт, відповідно Положення);
- копія свідоцтва про народження дитини (дітей);
- інформація про взяття родини (особи) на облік сімей (осіб), які опинились у складних життєвих обставинах;

Членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО*:
- копія лікарського свідоцтва про смерть (форма 106/0).
- копія свідоцтва про смерть військовослужбовця (військовозобов’язаного резервіста).
- копія довідки військового комісаріату чи іншого органу, що здійснює керівництво військовими формуваннями та правоохо-ронними органами про прохо-дження військовослужбовцем (військовозобов’язаним, резервістом) військової служби та копія довідки, що підтверджує виконання обов'язків військової служби ( службових обов'язків) в зоні АТО.
- довідка органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад зареєстрованих військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста.
- копія свідоцтва про народження військовослужбовця (військовозобов’язаного, резервіста) - для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого)
- копія свідоцтва про шлюб - для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові).
- копія сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації.
- копія свідоцтва про народження дитини - для виплати одноразової грошової допомоги дитині.

2)Надання інформації про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі..

Перелік документів, необхідних для отримання послуги:
- паспорт заявника;
- правовстановлюючі документи на будинок (квартиру;
- технічний паспорт;
- акт обстеження від депутата про наявність пічного опалення;
- довідка від АТ «Харківгаз» про відсутність газового постачання.
Підстава для отримання послуги: Потреба фізичної особи (родини) в отриманні пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу - паспорт заявника; - правовстановлюючі документи на будинок (квартиру); - технічний паспорт; - акт обстеження від депутата про наявність пічного опалення; - довідка від АТ «Харківгаз» про відсутність газового постачання

Телефони для консультації:748-45-45

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень