A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

ЕЛЕКТРОННЕ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ (ЕПП) : КЛЮЧ ДО НОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

Дата: 12.06.2020 14:36
Кількість переглядів: 802

Цей документ «працює» в Україні не перший рік, однак досі не всі пенсіонери знають про його переваги. А переваги (ЕПП) очевидні : це зручність і практичність,

Надійна захищеність персональних даних і коштів, багатофункціональність і широкі можливості використання державних електронних сервісів.

Кожен  пенсіонер під час оформлення документа, що підтверджує його статус, сам вибирає зручний для себе формат посвідчення : у звичайному паперовому вигляді або сучасного зразка – у формі пластикової картки. Навряд чи варто пере-конувати людину робити вибір на користь того чи іншого варіанта, але доцільно зауважити численні переваги пенсійного документа нового формату.

Електронне пенсійне  посвідчення – це пластикова картка, що поєднує в собі банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати, і посвідчення особи з відповідними персональними даними. Пенсійний документ нового зразка відкриває перед власником багато зручних можливостей, оскільки містить кваліфікований електронний підпис, що дає змогу повноцінно користуватись усім спектром електронних сервісів Пенсійного фонду та інших органів влади

Зручний формат – Порівняно зі звичайними паперовими посвідченнями, карткове значно зручніше й практичніше у використанні : завдяки компактному розміру воно легко поміщається в гаманці, із часом не протирається і стійке до зовнішніх ушкоджень.

Багатофункціональність – окрім функції документа, що підтверджує особу пенсіонера і містить  персональну історію про нього, електронне пенсійене посвідчення виконує роль банківської картки, на яку надходять щомісячні виплати і за допомогою якої можна здійснювати фінансові розрахунки.

Карткою ЕПП зручно розраховуватися через термінали  в магазинах, аптеках, у багатьох з яких за розрахунок карткою передбачені знижки, а також здійснювати банківські операції та безготівкові платежі чи поповнювати готівковими коштами карткові рахунки. Також млжна оперативно розрахуватися за комунальні послуги, зокрема онлайн, не виходячи з дому. Електронне посвідчення, як і класичне паперове, надає власникові право користуватися всіма пільгами, що належать йому як пенсіонерові.

Оперативне інформування про надходження пенсійних коштів – ЕПП дає змогу одержувати пенсію вчасно й у зручний час : про надходження коштів на картковий рахунок пенсіонер дізнається відразу через СМС-інформування банку і не гає часу на відвідання банківського чи поштового відділення для отримання цієї інформації.

Захищеність інформації та грошей. Персональну інформацію про власника електронного пенсіного посвідчення надійно захищено, так само як і кошти, що зберігаються на картковому рахунку. У разі викрадення такого посвідчення пенсіонер має змогу оперативно заблокувати картку, безплатно зателефонувавши в банк. Власники карткових посвідчень можуть бути впевненими в безпеці своїх грошей навіть більше, ніж коли зберігають їх  удома.

Доступність державних електронних сервісів.  Оскільки ЕПП містить кваліфікований електронний підпис, який офіційно ідентифікує особу, пенсіонер не виходячи з дому може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами :  подавати заяви  й отримувати в електронному вигляді необхідні документи від державних органів, зокрема органів Пенсійного фонду. Після  авторизації на Вебпорталі електронних  послуг Пенсійного фонду  власник електронного пенсійного посвідчення  може отримувати  відомості з власної пенсійної справи, дізнаватися про здійснені нарахування і перерахунки, подавати заяви і звернення, запити на формування потрібних довідок й отримувати їх в електронному вигляді, тобто користуватись усім спектром наявних послуг.

Інформація, яка міститься на ЕПП.

  • Телефонний номер  контакт-центру ПФУ.
  • Номер ЕПП.
  • Фото отримувача пенсії.
  • Прізвище, ім’я та по батькові отримувача пенсії.
  • Стать.
  • Дата народження.
  • Інформація про вид пенсії (тут також зазначено прізвище законного представника чи опікуна, якщо пенсію призначено неповнолітній чи недієздатній особі, обо ж відомості про інвалідність).
  • Термін дії ЕПП.
  • Підпис отримувача пенсії (або його законного представника чи опікуна). 

Як отримати – отримати безкоштовно ЕПП може кожен пенсіонер – і той, хто вперше оформляє пенсію, і той, кому пенсію вже призначено. Наявне паперове  посвідчення можна замінити на документ нового зразка.  Водночас перехід на електронний формат посвідчення не є обов’язковим, посвідчення, видані раніше, залишаються чинними. Майбутні пенсіонери можуть отримати ЕПП під час звернення за призначенням пенсії «в одне відвідування» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, вибравши такий формат документа у відповідному полі анкети. Можна звернутись за електронним пенсійним посвідченням у відділення  Пенсійного фонду за місцем проживання і подати заяву. Заява формується автоматично з даних, наявних у базі Фонду. Пенсіонер має тільки підписати її.

Для оформлення ЕПП пенсіонери  повинні надати наступні документи, а саме:

  • паспорт;
  • довідка про реєстраційний номер облікової картки   платника податків фізичної особи;
  • фотокартка ( 3 х 2,5 ).                                     

      Харківський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень