Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 09.06.2020 р. по 12.06.2020 р., звітують такі відділи:
ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ
Надійшло письмових та усних звернень від громадян з різних питань ( в тому числі телефонні дзвінки) – 17;
Прийнято інформаційних запити на публічну інформацію – 1;
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ –37;
Отримано телефонограм (факсограм) – 5;
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 68;
Надійшло телефонних дзвінків (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 48;
Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;
Завантаження ресурсів на Єдиний державний веб-портал відкритих даних, наданих відповідальними особами Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради. Заповнення журналу по наданим ресурсам;
Проведено засідання робочої групи щодо впровадження Комунікаційної стратегіії Мереф’янської ОТГ на 2020-2022 рр.
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 11; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –11;
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 6, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 5;
Розробка макетів вітальних листівок;
Пошук актуальних новин для публікації на сайті «Мереф’янська громада» у соц. Мережах;
Проходження онлайн навчання у Академії Лідерства, яка проводиться в рамках проєкту «Створення Центру жіночих ініціатив на території Мереф’янської громади»;
Здійснено фоторепортажі під час 2-ох заходів.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ’Ї
Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину – 8;
Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції : 24 з них: від 6 організацій/установ, від 9 громадян –пояснення та повідомлення, звернень від 1 громадян;
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 18 з них: на 10 організації/установи та 2 громадянам;
Видання наказу з основної діяльності – 2;
Підготовлено та направлено щотижневі звіти на ХОДА – 2;
Проведення профілактичної роботи з батьками, щодо виконання ними батьківських обов’язків по відношенню до дітей;
Взято участь у визначенні місця перебування малолітньої дитини та сприяння у влаштуванні до державного закладу на тимчасове перебування;
Підготовка проєктів рішення на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 4;
Взято участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;
Участь у вебінарі «Послуга патронату: переваги та кроки запровадження»;
Участь у відеоконференції
Надання консультативної допомоги щодо оздоровлення дітей-сиріт, дітей ПБП та дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
Робота в ЄІАС «Діти».
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Надано консультацій – 166;
Надано консультацій у телефонному режимі – 24;
Підготовлено та передано пакетів документів до УСЗН ХРДА – 37;
Прийнято заяв для переведення виплати допомоги на банківський рахунок – 3;
Прийнято заяв для монетизації пільг на ЖКП – 1;
Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут», КП «Коммуненерго» - 7;
Запити на склад сім’ї – 16;
Запити в інші організації – 5;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 7;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 3;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 10;
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 8;
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям-інвалідам – 2;
Прийнято пакетів документів для компенсації послуги «Муніципальна няня» - 3;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 1;
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку – 1;
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3;
Прийнято пакетів документів для призначення пільг на ЖКП – 2;
Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 35;
Видано повідомлень про призначення соціальних допомог – 7;
Видано посвідчень – 1;
Видано довідок про перебування чи не перебування на обліку в УСЗН ХРДА – 3;
Прийнято пакетів документів на соціальне обслуговування в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» - 2;
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 1;
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» - 1;
Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення по інвалідності – 1;
Підготовлено проектів рішень – 1;
Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 5;
Складено актів обстеження матеріально-побутових умов – 1;
Надання інформації громадян постраждалим від аварії на ЧАЕС щодо матеріальної допомоги до річниці Чорнобильської катастрофи у телефонному режимі;
Введення інформації до електронної бази пільговиків – 195;
Підготовлено проектів рішень – 1;
Підготовка протоколу для засідання комісії з питань соціального захисту населення та надання матеріальної допомоги;
Проведено засідання комісії з питань соціального захисту населення та надання матеріальної допомоги та розглянуто питань – 9;
Опрацювання спеціальних карток обліку факту вчинення домашнього насильства отриманих від Харківського ВП – 4;
Начальник відділу взяла участь у черговому засіданні виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;
Підготовлено доповідних – 1;
Надано інформацію для публікації на офіційному сайті Мереф’янської ОТГ – 1.
ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ
Оповіщено призовників з вимогою явки до ХОРВК для проходження медичної комісії щодо призову на строкову службу – 64 чоловіка;
Проведено співбесіди з батьками призовників щодо необхідності проходження строкової служби – 8;
Сформовано особові справи юнаків 2004 року народження – 21;
Проводиться огляд засобів масової інформації стосовно змін, доповнень та загальної інформації Міністерства оборони України, Генерального штабу України, Харківського обласного ВК, Харківського районного ВК з метою вчасного виконання завдань та вимог;
Поставлено на військовий облік 3 військовозобов’язаних;
Знято з військового обліку – 2 військовозобов’язаних;
Поставлено на тимчасовий облік та знято – 2 військовослужбовців;
Надано консультацій з різних питань - 8 громадянам;
Старший інспектор взяла участь у засіданні комісії при ХДРА щодо призовної кампанії «Весна – літо 2020».
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА БЮДЖЕТУ
Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;
Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання коронавірусної хвороби (COVID-19);
Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно внесення змін до розпису бюджету;
Підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, довідки про зміни до помісячного розпису асигнувань, довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету, довідки про зміни до помісячного розпису фінансування загального та спеціально фондів та зведення показників спеціального фонду кошторису на 2020 рік;
Підготовлено та надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області;
Підготовлено та надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів;
Підготовлено та надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль стосовно виконання дохідної частини бюджету;
Підготовлено та надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію про наявність заборгованості по орендній платі за землю;
Погоджено 5 електронних висновків про повернення помилково та /або надміру сплачених грошових забов’язань та пені;
Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків, заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;
Підготовлено та направлено контроль до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі» щоденно – 4 шт;
Підготовлено проєкт рішення «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради» на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;
Обстежено вулиці на наявність зовнішньої реклами, дозвіл на розміщення якої Мереф'янська міська рада не надавала та виявлено власників цих конструкцій – 1 вихід;
Підготовлено Аналіз регуляторного впливу та М-тесту до проєкту рішення сесії «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Мереф’янської міської ради»;
Надано суб’єктам господарювання консультації з питань оподаткування - 18;
Внесення інформації про проведену роботу з 01.01.2020 року до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю);
Вивчення матеріалів які надіслані Управлінням Держпраці в Харківській області та підготовка списків платників для здійснення роз’яснювальної роботи про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин та щодо найбільш ефективних способів дотримання законодавства про охорону праці;
Вивчення пропозицій щодо удосконалення проєктів регуляторних актів Державної регуляторної служби України за результатами розгляду проєктів рішень, експертних висновків постійної комісії з питань регуляторної політики, прав людини, законності, депутатської діяльності та етики, а також аналізів регуляторного впливу на відповідність вимогам Закону;
Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.
ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Зареєстровано місце проживання, осіб – 25;
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 26;
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 17;
Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб – 2;
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 3;
Надано консультацій, осіб – 17;
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт – 51;
Оформлено карток реєстрації осіб, шт – 31;
Оформлено адресних карток, шт – 7;
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 3;
Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 2;
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 5;
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1;
Направлено звіт до органів статистики.
Державна реєстрація актів цивільного стану
Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт – 8;
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт – 16;
Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт – 6;
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 2;
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 2;
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 9;
Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 9;
Надано консультацій – 25;
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 20;
Надано запитів з ЄДР – 4;
Витяги ДЗК – 1.
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 22;
Надано консультацій – 16.
Адміністратори ЦНАП
Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього:
- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 9;
- оформлення паспорта громадянина України ( ID ) – 19;
- оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 5;
- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 6;
- видано інформації з РТГ м.Мерефа
- отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні- 40;
- спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа – 10;
- отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради – 9;
Прийнято телефоних дзвінків – 369;
Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа;
Надається щоденна звітність ХОДА щодо роботи ЦНАП в умовах карантину;
Надано відповідь на запит ГУ ДМС щодо відповідальних осіб;
Проходження онлайн навчання роботи адміністраторів в системі електронного документообігу «Вулик» ;
Направлено проєкт Угоди про співробітництво зі Східним міжрегіональним управлінням юстиції (м. Харків) та Мереф’янською міською радою щодо надання комплексної послуги «єМалятко».
ВІДДІЛ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ПРОЕКТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДЯЛЬНОСТІ
Супроводження мініпроєктів – переможців обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» у 2020 році;
Опрацювання матриці для оцінювання спроможності місцевого самоврядування (РМСІ) у Мереф’янській громаді, за яким встановлюється сукупний рівень організаційної спроможності органів місцевого самоврядування щодо прийняття управлінських рішень на основі діалогу та співпраці з громадськістю, в рамках Програми DOBRE;
Супровід проєкту «Створення Центру жіночих ініціатив на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади», що виконується в межах проєкту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді», який фінансується Європейським Союзом;
Супроводження проєкту "Київський Діалог";
Опрацювання пропозицій щодо фінансування проєктів та здійснення заходів у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
Підготовлено проект рішення на чергове засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради щодо затвердження Комунікаційного плану у сфері удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мерефянській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки;
Опрацювання Комунікаційного плану у сфері удосконалення надання послуги поводження з відходами у Мерефянській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки;
Заповнено Протокол за результатами проведення Оцінки Організаційної Спроможності Громадської організації «Агенція з розвитку та інвестицій», що відбулася під час онлайн-зустрічі партнерської спільноти 2-го Компоненту Школи організацій з розвитку підприємництва «На варті інтересів бізнесу», що реалізується Фондом Східна Європа в межах Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України»;
Вивчення умов участі у проекті міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) щодо фінансування короткострокових ініціатив, що сприятимуть участі жінок у місцевому економічному розвитку;
Супроводження Ініціативи ЄС "Мери за економічне зростання";
Моніторинг актуальних грантових конкурсів в мережі Інтернет (https://www.prostir.ua/,https://gurt.org.ua/,https://euprostir.org.ua/opportunities,
https://www.ua.undp.org/co…/ukraine/…/home/get-involved.html);
Супровід проєкту «Створення дитячого куточку «Бібліоняня» на базі Комунального закладу «Мереф'янська міська центральна бібліотека» (дитяче відділення)»;
Підготовлено та надано до конкурсного комітету обласного конкурсу мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» оновлену інформацію щодо щомісячного моніторингу реалізації мініпроєктів по Мереф'янській міській ОТГ;
Подано заявку на участь у онлайн-вебінарі від Програми DOBRE на тему: «Як ефективно залучати ресурси на проекти в громаді, а не просити»;
Вирішення організаційних питань щодо участі у Програмі НЕФКО «Фонд «Північна ініціатива гуманітарної підтримки та енергоефективності (Україна)»»;
Вирішення органічних питань щодо обстеження ґрунтів для вирощування енергетичних порід дерев;
Підготовлено інформацію для Звіту міського голови щодо виконання заходів в рамках Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату Мереф’янської об’єднаної територіальної громади до 2030 року;
Взято участь у онлайн конференції, що організований проєктом GIZ «Реформи у сфері енергоефективності в Україні» "Круглий стіл «Будівлі з близьким до нульового рівнем споживання енергії: перспективи»";
Супровід проєкту "Моніторинг діяльності місцевих депутатів", який реалізується в рамках молодіжного компоненту програми DOBRE у співпраці із Молодіжною радою Мереф'нської громади;
Вирішення організаційних питань щодо нагородження учасниць навчання "Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади", яке проходило протягом травня – червня 2020 року;
Супроводження проєкту "Школа депутатства для молодих жінок Мереф'янської громади";
Взято участь у онлайн-консультації в рамках проєкту "Зміцення демократичного врядування";
Взято участь у онлайн-обговоренні нового Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд»;
Надано інформацію до Управління молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації щодо кандидатури на відзначення з нагоди Дня молоді;
Супровід чергового засідання Правління Молодіжної ради Мереф'янської громади;
Заповнено опитувальник для представників міст - членів Асоціації "Енергоефективні міста України" та міст підписантів Угоди Мерів в Україні щодо проведення Днів Сталої Енергії у Мереф’янській громаді;
Вирішення організаційних питань щодо проведення Європейського тижня сталої енергії у Мереф’янській громаді 22-26 червня 2020 року;
Взято участь у засіданні робочої групи з впровадження Комунікаційної стратегії Мереф’янської міської ради та її Виконавчого комітету на 2020 – 2022 роки;
Супроводження проєкту «Прокачай молодіжний центр своєї громади»;
Супровід проєкту «Не пали - компостуй!», який організований Лабораторію інноваційного розвитку ПРООН разом із Громадською спілкою “Центр розвитку інновацій”;
Інформаційний супровід проєктів, які реалізуються – на сторінці відділу Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності https://www.facebook.com/projectactivitymerefa.