A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 30.06.2020 11:44
Кількість переглядів: 916

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 22.06.2020 р. по 28.06.2020 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових та усних  звернень від громадян з різних питань (в тому числі телефонні дзвінки) – 19

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 54

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості –114

Надійшло телефонних дзвінків (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 67

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради  брала участь у позачерговому засіданні виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті «Мереф’янська громада» – 11; на сторінці та у групі соціальної мережі Facebook –14; Instagram – 1;
З них: написано публікацій спеціалістами відділу – 5, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб, тощо – 6;
Пошук актуальних новин для публікації на сайті «Мереф’янська громада» у соц. Мережах;

Здійснено фоторепортажі під час 2-ох заходів.

 Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік та аналіз надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА контроль щодо фінансування заходів, спрямованих на запобігання короновірусної хвороби (COVID-19);

Підготовлено та направлено до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію стосовно внесення змін до розпису бюджету;

Підготовлено та надано до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, довідки про зміни до помісячного розпису асигнувань, довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету, довідки про зміни до помісячного розпису фінансування загального та спеціально фондів та зведення показників спеціального фонду кошторису на 2020 рік;

Погоджено 2 електронних висновків про повернення помилково та /або надміру сплачених грошових забов’язань та пені;

Підготовлено та надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію про стан розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії по бюджетних установах, які фінансуються з бюджету Мереф’янської ОТГ;

Внесення змін до штатного розпису;

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Підготовлено та направлено контроль до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі» щоденно – 5 шт;

Підготовлено 50 актів прийому-передачі наданих послуг;

Проведено роз’яснювальну роботу із власниками самовільно розміщених конструкцій, в результаті якої звільнено 1 самовільно зайняте місце;

Прийнято участь у семінарі з комунікаційних зв’язків між відділами Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;

Спеціалістами відділу ведеться робота із боржниками по сплаті платежів за користування місцями для розміщення рекламних засобів;

Прийнято ФОП з усними зверненнями та в телефонному режимі (надано роз’яснення, з питань оподаткування та сплати земельного податку) - 15;

Робота з платниками податку згідно отриманих податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;

Підготовка запитів на сільськогосподарські підприємства з метою отримання інформації про наявність земельного банку в розрізі категорій земель;

Підготовка та відправка на ГУ ДПС у Харківській області  копій рішень та положень про встановлення місцевих податків та зборів на XLIV сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.06.2020р;

Прийняття участі в онлайн дискусії на тему «Інструменти підтримки економічного розвитку громад під час і після пандемії»;

Прийняття участі у вебінарі Асоціації міст України «Практичне застосування Порядку оренди державного та комунального майна, який прийнято КМУ від 03.06.2020 №483» та його повторний перегляд;

Прийнята участь у практикумі - семінарі на тему «Застосування гендерного підходу в бюджетному процесі та гендерна статистика» проведеного Харківським регіональним відділенням Асоціації міст України в рамках реалізації проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС);

Надано суб’єктам господарювання консультації з питань оподаткування - 22;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Відділ благоустрою

Щоденне прибирання сміття вздовж центральних вулиць міста та вивезення сміття (понад  60 м3) на майданчик тимчасового зберігання ТПВ

 Підготовка до проведення заходів для відзначення Дня Конституції  України   

 Висадження саджанців квітів на  квітнику по вул. Терентьєва генерала

 Знищення карантинних бур’янів шляхом обробки їх мінеральним розчином  UNIMAG

Обрізка аварійного гілля дерев вздовж автошляху Харків – Сімферополь (територія с. Селекційне)

Видалення сухостійного стовбура клена на території ДНЗ № 3

Дроблення гілок на щепу по вул. Горького, вздовж автошляху Харків –     Сімферополь (територія с. Селекційне)

 Покіс порості та трави вздовж автошляху Харків –Сімферополь 

 Полив саджанців дерев, кущів та квітів, вул. Дніпровська, Савченка, в сквері Батьківщина-мати та на квітниках міста

 Заміна прапорів на приміщеннях комунальних закладів

 Продовження робіт з влаштування дорожнього та тротуарного бордюру по вул. Терентьєва генерала

Усунення недоліків вуличного освітлення – заміна ламп  по вулицям: Манойла Миколи,  Овчаренка Дмитра та Козацька

Ввімкнення мережі зовнішнього освітлення  та заміна дроту СИП -100 м. по вул. 8 Березня.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 247

Прийнято заяв для отримання довідку про перебування(не перебування) на обліку в УСЗН ХРДА – 3

Підготовлено та передано до УСЗН ХРДА пакетів документів – 56

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут»,  КП «Коммуненерго» - 14

Запити на довідки про склад зареєстрованих – 25

Запити в інші організації – 23

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей над якими встановлено опіку чи піклування – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку – 3

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 7

Прийнято пакетів документів для призначення пільг на ЖКП – 1

Видано соціальних карток мешканця Мереф’янської ОТГ – 53

Видано повідомлень про призначення соціальних допомог – 6

Видано посвідчень – 1

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 3

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення «Ветеран праці» - 5

Прийнято пакетів документів для оформлення посвідчення по інвалідності – 2

Підготовлено доповідних – 3

Надано відповідей на вхідну кореспонденцію – 3

Надано відповідей на звернення громадян – 3

Здійснено виїздів – 3

Складено актів обстеження матеріально-побутових умов – 4

Прийнято пакетів документів на соціальне обслуговування в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» - 3

Продовжується робота над формуванням архіву пільговиків Мереф’янської ОТГ - 43

Введення інформації до бази багатодітних родин – 140

Отримано путівку в геріатричний пансіонат для влаштування особи похилого віку – 1

Продовжується робота над формуванням положення про відділ соціального захисту населення 

Опрацювання списків «Укртелеком»

Відділ військового обліку

Оповіщено резервістів першої черги щодо участі в навчально – військових зборах - 8 військовозобов’язаних.

Оповіщено призовників з вимогою явки до ХОРВК для проходження медичної комісії щодо призову на строкову службу – 29 чоловік

Проведено  співбесіди з батьками призовників щодо необхідності проходження строкової служби – 7.

Сформовано особові справи  юнаків 2004 року народження - 12.

 Проводиться огляд засобів масової інформації стосовно змін, доповнень та загальної інформації Міністерства оборони України, Генерального штабу України, Харківського обласного ВК, Харківського районного ВК з метою вчасного виконання завдань та вимог.

Поставлено на військовий облік  4 військовозобов’язаних.

Знято з військового обліку – 3 військовозобов’язаних.

Поставлено на тимчасовий облік та знято – 1 військовослужбовця.

Надано консультацій  з різних питань – 22 громадянам.

Інспектор відділу  взяла участь у навчанні відповідальних осіб за комунікацію під час впровадження Комунікаційної стратегії Мереф’янської міської ради.

 Проведено заходи, щодо пошуку загиблого солдата під час Другої Світової війни та надано відповідь на запит громадян.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 25

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 23

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 25

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 3

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 20

Надано консультацій, осіб – 35

Оформлено карток реєстрації осіб, шт – 28

Оформлено адресних карток, шт – 35

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 2

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт – 4

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт - 12

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт – 1

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт – 3

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 2

Направлено   повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 2

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 11

Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 5

Надано консультацій – 19

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 15

Надано запитів з ЄДР – 2

Витяги ДЗК – 4

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 26

Надано консультацій – 20

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 2

Адміністратори ЦНАП

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги, всього:- 124

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку - 5

Оформлення паспорта громадянина України ( ID ) – 19

Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 12

Відділ містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю. – 3

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету виконавчого комітету Мереф’янської міської ради.

Видано інформації з РТГ м.Мерефа.

Отримання довідки про  зареєстрованих у житловому приміщенні – 44

Спеціалістами відділу внесено інформацію до РТГ м. Мерефа, карток – 32.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян відповідно до вимог та обмежень в умовах карантину – 15

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 18 з них: від 11 організацій/установ, від 6 громадян –пояснення та повідомлення, звернень від 1 громадян

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 32 з них: на 9 організації/установи та 4 громадянам

Видання наказу з основної діяльності – 4

Проведення профілактичної роботи з батьками, щодо виконання ними батьківських обов’язків по відношенню до дітей

Проведення профілактичної роботи з підлітками щодо недопущення ними протиправної поведінки

Відповідно до графіку проведення профілактичних рейдів по запобіганню бездоглядності, безпритульності, злочинності серед дітей, представником Служби у справах дітей та сім’ї спільно із поліцейським офіцером громади та фахівцем із соціальної роботи було проведено вечірній профілактичний рейд на території Мереф’янської міської ОТГ

Підготовлено та направлено до Харківського районного суду Харківської області  позовну заяву щодо позбавлення батьківських прав матері по відношенню до її трьох дітей

Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзд за 14 адресами

Складено актів ЖПУ – 8

Проведення моніторингу щодо допомоги чи підтримки сімей, виявлення можливої інформації про загрозу життя чи здоров’ю дитини

Робота в ЄІАС «Діти»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень