До уваги!
До уваги!
Шановні мешканці Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади, Харківське приміське об'єднання управління Пенсійного фонду України Харківської області надає довідкову інформацію про режим роботи та здійснення прийому громадян в управлінні, а також інформацію для громадян, які звертаються за призначенням пенсії.
1. Харківське приміське об'єднання управління Пенсійного фонду України Харківської області:
- Адреса: вул. Євгена Котляра, 4, м. Харків, 61052;
- Режим роботи: понеділок – четвер 8.00 – 16.45, п'ятниця 8.00 – 15.30, перерва 12.00 – 12.30;
- тел/факс: (057) 712-41-75;
- тел. «гарячої лінії»: 712-10-47, 712-04-01;
- е-mаіІ: kharkivs_oupfu@kh.pfu.gov.ua.
2. Мереф'янський відділ обслуговування громадян:
- Адреса: вул. Дніпровська, 206, м. Мерефа. 62472;
- тел. «гарячої лінії»: 748-35-84, 748-32-51;
- Режим роботи: понеділок – четвер 8.00 – 16.45, п`ятниця 8.00 – 15.30, перерва 12.00 – 12.30;
І. Документи необхідні для призначення пенсії за віком:
1. Заява, паспорт (1,2 сторінки та сторінка з пропискою або реєстрацією).
2. Ідентифікаційний код.
3. Документи про трудовий стаж:
- трудова книжка;
- в разі потреби, військовий квиток. диплом про навчання на денному відділенні;
- свідоцтво про народження дитини (жінкам свідоцтво про шлюб).
4. Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу, починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням отримувача та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж, починаючи з 1 липня 2000 року, становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року незалежно від перерв.
5. Кольорова фотографія 4*6.
Всі документи подаються в оригіналах та копіях, які Пенсійний фонд засвідчує.
ІІ. Документи необхідні для призначення пенсії по інвалідності:
1. Заява, паспорт (1,2 сторінки та сторінки з пропискою або реєстрацією).
2. Ідентифікаційний код.
3. Документи про трудовий стаж:
- трудова книжка;
- в разі потреби, військовий квиток, диплом про навчання на денному відділенні;
- копії свідоцтв про народження дитини (жінкам свідоцтво про шлюб).
4. Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу, починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням отримувача та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж, починаючи з 1 липня 2000 року, становить менше 60 місяців для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року незалежно від перерв.
5. Кольорова фотографія 4*6.
Всі документи подаються в оригіналах та копіях, які Пенсійний фонд засвідчує.
ІІІ. Документи необхідні для призначення пенсії по втраті годувальника
1. Заява, паспорт (1, 2 сторінки та сторінка з пропискою або реєстрацією).
2. Ідентифікаційний код (заявника та померлого годувальника).
3. Свідоцтво про народження, або інші документи, які засвідчують родинні стосунки з померлим годувальником.
4. Свідоцтво про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім.
5. Документи про трудовий стаж померлого годувальника (трудова книжка, диплом, військовий квиток).
6. Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) померлого за весь період підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж, починаючи з 1 липня 2000 року, становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до І липня 2000 року незалежно від перерв.
7. Кольорова фотографія 4*6.
Додаткову інформацію можна отримати за телефонами «гарячої лінії».