Майстер-клас «Використання завдань в освітньому процесі»
Згідно з листом Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» від 12.12.2019 № 1248 «Про проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти в ІІ півріччі 2019/2020 н. р.», до складу учасників регіонального пілотного освітнього проекту «Підвищення компетентності педагогічних працівників щодо розвитку читацької, математичної та природничо-наукової грамотності учнів. Підготовка до PISA-2021» , увійшла й команда педагогів школи №6 на чолі з заступником директора з навчально-виховної роботи Соколовською Вікторією
Web майстер-класи «Використання компетентнісних завдань
в освітньому процесі»
У лютому педагоги взяли участь у Web майстер-класі «Використання завдань в освітньому процесі».
Вчителі української мови та літератури школи №6 Яна Копаницька і Марина Радіонова поділилися з іншими учителями досвідом роботи щодо формуванні у учнів читацької компетентності як однієї з умов вдалого проходження тесту Міжнародного оцінювання освітніх досягнень учнів PISA.
У представленій презентації були використані матеріали членів шкільного методичного об’єднання: Галини Бусигіної, Яни Копаницької, Олени Кукленко, Наталі Мезенцевої, Марини Радіонової.
Основними завданнями презентації досвіду вчителів були:
- Компетентнісні завдання як засіб підвищення мотивації учнів до читання.
- Застосування латерального мислення до розвитку читацької грамотності.
- Презентація компетентісних завдань для розвитку читацької грамотності з метою використання на уроках української мови та літератури, російської мови, зарубіжної літератури.
У матеріалах презентації були представлені завдання зразка PISA, які більш активно використовуються у навчальному процесі на уроках мови і літератури; завдання, що є найбільш дієвими для розвитку читацької компетентності, а також розглянуті завдання у підручниках з української мови.
10 березня презентували свій досвід «Використання компетентнісних завдань в освітньому процесі» через підготовлену презентацію, яку прокоментувала вчитель біології Єрмакова Олена Петрівна. У презентації були використані матеріали членів шкільного методичного об’єднання природничого циклу Будник Наталі Іванівни, Дудко Ірини Борисівни, Єрмакової Олени Петрівни, Подлєсної Ольги Миколаївни.
Педагоги поділилися з колегами (вчителями біології, екології та хімії) щодо підвищення рівня грамотності здобувачів освіти з природничо-наукових дисциплін.
Основними завданнями презентації досвіду наших учителів були:
- Компетентнісні завдання як засіб підвищення мотивації учнів до природничо-наукових дисциплін.
- Експерименти щодо спростування або підтвердження певних процесів на практиці.
- Застосування набутих знань у життєвих ситуаціях.
- Презентація компетентісних завдань для підвищення рівня грамотності учнів з природничо-наукових дисциплін.
У матеріалах презентації представлені завдання з підручників біології та хімії зразка PISA, які більш активно використовуються у навчальному процесі на уроках біології та хімії; завдання, що є найбільш дієвими для підвищення рівня грамотності з природничо-наукових дисциплін.
До відома!
Латеральне мислення — поняття для позначення непрямого та творчого підходу до розв'язання проблем.
PISA – Програма міжнародного оцінювання учнів (Programm for International Student Assessment). Це найбільше міжнародне дослідження знань учнів, яке проводиться один раз у три роки. Результати PISA показують, якими знаннями і вміннями володіють молоді люди по всьому світі.