A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Майстер-клас «Використання завдань в освітньому процесі»

Дата: 12.03.2021 11:17
Кількість переглядів: 955

Згідно з листом Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» від 12.12.2019 № 1248 «Про проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти в ІІ півріччі 2019/2020 н. р.», до складу учасників регіонального пілотного освітнього проекту «Підвищення компетентності педагогічних працівників щодо розвитку читацької, математичної та природничо-наукової грамотності учнів. Підготовка до PISA-2021» , увійшла й команда педагогів школи №6 на чолі з заступником директора з навчально-виховної роботи Соколовською Вікторією


Web майстер-класи «Використання компетентнісних завдань

в освітньому процесі»

У лютому педагоги взяли  участь у Web майстер-класі «Використання завдань в освітньому процесі».

Вчителі української мови та літератури школи №6 Яна Копаницька і Марина Радіонова поділилися з іншими учителями досвідом роботи щодо формуванні у учнів читацької компетентності як однієї з умов вдалого проходження тесту Міжнародного оцінювання освітніх досягнень учнів PISA

У представленій презентації були використані матеріали членів шкільного методичного об’єднання: Галини Бусигіної, Яни Копаницької, Олени Кукленко, Наталі Мезенцевої,  Марини Радіонової.

 

Основними завданнями презентації досвіду вчителів були:

  • Компетентнісні завдання як засіб підвищення мотивації учнів до читання.
  • Застосування латерального мислення до розвитку читацької грамотності.
  • Презентація компетентісних завдань для розвитку читацької грамотності з метою використання на уроках української мови та літератури, російської мови, зарубіжної літератури.

У матеріалах презентації були представлені завдання зразка PISA, які більш активно використовуються у навчальному процесі на уроках мови і літератури; завдання, що є найбільш дієвими для розвитку читацької компетентності, а також розглянуті завдання у підручниках з української мови.

 


 

10 березня презентували свій досвід «Використання компетентнісних завдань в освітньому процесі» через підготовлену презентацію, яку прокоментувала вчитель біології Єрмакова Олена Петрівна. У презентації були використані матеріали членів шкільного методичного об’єднання природничого циклу Будник Наталі Іванівни, Дудко Ірини Борисівни, Єрмакової Олени Петрівни, Подлєсної Ольги Миколаївни.

Педагоги поділилися з колегами (вчителями біології, екології та хімії) щодо підвищення рівня грамотності здобувачів освіти з природничо-наукових дисциплін.

Основними завданнями презентації досвіду наших учителів були:

  • Компетентнісні завдання як засіб підвищення мотивації учнів до природничо-наукових дисциплін.
  • Експерименти щодо спростування або підтвердження певних процесів на практиці.
  • Застосування набутих знань у життєвих ситуаціях.
  • Презентація компетентісних завдань для підвищення рівня грамотності учнів з природничо-наукових дисциплін.

У матеріалах презентації представлені завдання з підручників біології та хімії зразка PISA, які більш активно використовуються у навчальному процесі на уроках біології та хімії; завдання, що є найбільш дієвими для підвищення рівня грамотності з природничо-наукових дисциплін.


 

До відома!

Латеральне мислення — поняття для позначення непрямого та творчого підходу до розв'язання проблем. 

PISA – Програма міжнародного оцінювання учнів (Programm for International Student Assessment). Це найбільше міжнародне дослідження знань учнів, яке проводиться один раз у три роки. Результати PISA показують, якими знаннями і вміннями володіють молоді люди по всьому світі.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень