ЯК ДІЗНАТИСЬ ПРО ВИКОНАВЧІ ПРОВАДЖЕННЯ ВІДНОСНО СЕБЕ ЧЕРЕЗ ДОДАТОК "ДІЯ"?
Портал Дія - єдиний державний веб-портал електронних послуг, де можна отримати всі послуги онлайн: швидко, зручно та людяно.
Мобільний додаток Дія стартував 6 лютого 2020 року. Його можна безкоштовно завантажити у магазинах додатків для Android та Apple.
Для ідентифікації та авторизації застосовується система Bank ID або ж додатки від monobank та «Приватбанку».
За допомогою мобільного додатку Дія можна перевірити наявність виконавчих проваджень щодо себе.
Так для цього потрібно:
1. завантажити додаток на мобільний;
2. пройти ідентифікацію особи;
3. перейти у меню «Послуги» вкладка «Виконавчі провадження».
У випадку, якщо щодо Вас не відкрито виконавчих проваджень - у вкладці буде зазначено, що виконавчі провадження щодо Вас сплачені або відсутні.
Якщо ж зазначено, статус виконавчого провадження «Відкрито» - це свідчить, що виконавцем прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження.
Статус «Примусове стягнення» свідчить, що виконавець розпочав дії з примусового стягнення вашого боргу.
Статус «Чекає на зарахування» свідчить, що після сплати заборгованості платіж проходить через Державну казначейську службу України та опрацьовується виконавцем. На це потрібен певний час. Після зарахування платежу статус провадження зміниться на «Закрито».
Статус «Потребує уточнення» з'являється, коли у провадженні вказана сума до оплати "0" або зі знаком "-".
Статус «Зупинене провадження» свідчить, що дії виконавців щодо такого провадження зупинені.
Закриті провадження можуть мати один із 3 статусів:
«завершено» - коли виконавчий документ повертається стягувачу з підстав, передбачених законом України «Про виконавче провадження»;
«постанову скасовано» - у випадку скасування постанови про відкриття виконавчого провадження у судовому порядку;
«закінчено» або «закрито» - означає, що боржник виконав всі дії за виконавчим провадженням.
Начальник відділу «Мереф’янське бюро правової допомоги»
М. Куцеконь тел. 748-21-37