Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Жителів Харківщини просять дізнаватися про відключення світла через мобільний додаток і чат-боти

Дата: 14.07.2022 13:52
Кількість переглядів: 312

Як повідомили у "Харківобленерго", навантаження на телефонні лінії товариства – надзвичайне, а співробітники колл-центру часто працюють в екстремальних умовах – наприклад, у бомбосховищі.

"Кількість дзвінків під час війни колосальна. Це залежить від багатьох факторів, зокрема від інтенсивності ворожих обстрілів. Так, у березні було понад 84 тисячі дзвінків, у квітні – 42 тисячі, а в липні тільки за перший тиждень – понад 27 тисяч", - розповіли в обленерго.

Серед питань, з якими звертаються харків'яни: відновлення електропостачання після прильотів, провислі проводи, згорілі електролічильники. Також телефонують споживачі, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях.

"Щоб дізнатися, чому зникло світло, коли буде відновлено електропостачання, або щоб просто передати показання лічильників, користуйтеся, будь ласка, електронними сервісами (https://oblenergo.kharkov.ua/pokaz): мобільним додатком "Харенерго", особовим кабінетом на сайті товариства, чат-ботами у Viber або Telegram. Подумайте про тих, хто зараз, можливо, у небезпеці і намагається додзвонитися, щоб повідомити про аварійну ситуацію або пожежу", - звернулися в обленерго до харків'ян.

 

https://kharkivoda.gov.ua/news/116544

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень