A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Комунікувати, а не лише інформувати!

Дата: 25.03.2024 15:46
Кількість переглядів: 64

19-20 березня у Мереф’янській громаді відбувся тренінг «Ефективні комунікації для громади».

З міркувань безпеки працювали одразу в укритті!!!

Правильно спілкуватись, створювати важливі меседжі, доносити інформацію через пресрелізи, комунікувати з людьми в соцмережах, фотографувати так, щоб розповідати світлинами історію вчилися представники міської ради та комунальних закладів громади.

Ділимось декількома практичними порадами з тренінгу:

  • Зовнішня аудиторія – це гості, туристи, інвестори, міжнародні партнери, районна, обласна влада, центральні органи влади та інші. Що нам дає комунікація із зовнішньою авдиторією? Це допомагає впливати на державну політику в потрібному напрямку, формувати позитивний імідж громади як місця для проживання та сплати податків, в тому числі й в сфері туризму, підтримувати місцевий бізнес та залучати інвестиції, шукати партнерів для співпраці й залучати міжнародну підтримку.
  • Пресреліз – це інструмент комунікації зі ЗМІ. Чому важливо доносити інформацію до медіа? По-перше, це допоможе вам заручитися підтримкою громади. По-друге, транслювати свої меседжі, які для вас важливі. По-третє, впливати на те, що відбувається у громаді, адвокатувати певні процеси. Пресреліз має містити головне – інформаційний привід, новину. Іншими словами, це подія, яка може зацікавити ЗМІ, громадян та стати предметом суспільного обговорення. Інформація у пресрелізі повинна відповідати на питання: Хто? Що? Коли? Де? Чому? Навіщо? Пишіть реліз зрозумілою мовою, уникайте використання авбревіатур, скорочень та спецтермінів.
  • Соціальні мережі – це віртуальна копія реального світу. Люди в житті спілкуються простою мовою, тож ваші тексти у соцмережах повинні бути максимально простими, зрозумілими та орієнтуватися на запити людей. Пам’ятайте: якщо люди не розумітимуть ваші дописи, то заповнюватимуть прогалити інформації самі. А потім, ймовірно, вам доведеться розгрібати коментарі хейтерів.
  • Як робити хороші фото? Одна з порад: подбайте, щоб на ваших світлинах не було автоматичних доповнень. Приміром, водяний знак дати чи моделі вашого телефону зайві на знімках. Ви можете вимкнути ці функції в налаштуваннях камери телефону. Вивчіть меню камери та всі налаштування й функції – це допоможе робити якісні фото.

Тренінг «Ефективні комунікації для громад» організував Український кризовий медіа-центр у межах Програма DOBRE

 

Фото без опису



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень