Третє засідання робочої групи з аудиту Відкритих даних у Мереф’янській міській раді
22 травня відбулось третє засідання робочої групи з аудиту Відкритих даних у Мереф’янській міській раді, на яке було запрошено відповідальних осіб за наповнення ресурсів.
Були присутні: ДЯДЧЕНКО Тетяна Петрівна – секретар міської ради, КУЯН Олена Валеріївна – головний спеціаліст відділу управління персоналом, ФУРСОВА Дар’я Олексіївна – відповідальна особа за організацію доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Мереф’янської міської ради, ЛЕЩЕНКО Ірина Володимирівна – представник від громадськості;
ТРУШКОВСЬКА Ольга Ігорівна – начальник відділу містобудування, архітектури, земельних відносин та капітального будівництва, ЗІНЧЕНКО Тетяна Валеріївна – спеціаліст відділу містобудування, архітектури, земельних відносин та капітального будівництва, ФОМЕНКО Валерія Віталіївна – провідний спеціаліст (землевпорядник) відділу містобудування, архітектури, земельних відносин та капітального будівництва, СЕРГІЄНКО Тетяна Павлівна – начальник відділу житлово-комунального господарства та комунального майна, ДЕЙНЕКА Руслан Сергійович – начальник відділу освіти, ОРЛЕНКО Наталя Олександрівна – начальник відділу соціально-економічного розвитку, ФЕДОРЕНКО Любов Степанівна – головний спеціаліст відділу соціально- економічного розвитку, ПУТЯТІНА Наталя Юріївна – інспектор відділу соціально-економічного розвитку, МУРАВЙОВА Ольга Вікторівна – головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку, ДЕЙНЕКА Наталя Анатоліївна – завідувач відділу благоустрою, БОНДАРЕНКО Ірина Валеріївна – спеціаліст відділу освіти, ГОНЧАРЕНКО Юлія Миколаївна – оператор КУ «Центр розвитку педагогічних працівників».
Відповідальним особам надано рекомендації до наборів даних у формі відкритих даних. Розроблено рекомендації до наборів даних:
1. Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики (ресурси: перелік нормативно-правових актів та актів індивідуальної дії, перелік проєктів нормативно-правових актів, проєктів рішень, що підлягають обговоренню);
2. Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення;
3. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення;
4. Перелік об’єктів комунальної власності (ресурси: Рухоме майно, що знаходиться в комунальній власності; Перелік житлових будинків, будівель, споруд, а також їх окремих частин, квартир, житлових та нежитлових приміщень, що знаходяться в комунальній власності);
5. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою;
6. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладання договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) (ресурси: Довідник розповсюджувачів зовнішньої реклами; Перелік засобів зовнішньої реклами в межах населених пунктів; Перелік засобів зовнішньої реклами поза межами населених пунктів);
7. Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо);
8. Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків;
9. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень (ресурси: Перелік зелених насаджень, що підлягають видаленню, Перелік ордерів на видалення зелених насаджень);
10. Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування (ресурси: Довідник операторів паркувальних майданчиків, Перелік майданчиків для паркування);
11. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт;
12. Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) (ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень; Список громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень; Список осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень;
13. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями;
14. Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів;
15. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оренду державного та комунального майна»;
16. Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності;
17. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності;
18. Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування;
19. Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
20. Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності;
21. Дані про черги у дошкільні навчальні заклади;
22. Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів (ресурси: Інформація про віднесення кожної адреси до території обслуговування; Інформація про кожну територію обслуговування та опис її меж);
23. Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків;
24. Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин.
Окрім цього, на засіданні було затверджено Звіт за результатами проведеного інформаційного аудиту наборів даних, розпорядником яких є Мереф’янська міська рада у 2023 році.
До відома: У Мереф’янській міській раді затверджено 69 наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному Державному веб-порталі Відкритих даних, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Аудит передбачає собою перевірку форматів наборів, їх структуру наповнення, своєчасність оприлюднення та надання, за потребою, рекомендацій відповідальним особам щодо роботи з відповідними ресурсами.